1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

motomysz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt lis 18, 2011 16:58
Lokalizacja: BIAŁOGARD

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: motomysz9 » sob lis 30, 2013 12:48

Nie każdy chce auta do wyścigów a do normalnej jazdy , więc moment też się przydaje i to bardzo :bigok:
Osobiście mam w planach właśnie osiągnięcie max ze swoich pompek w AXR i tak jak piszesz jak osiągnę barierę 370 Nm to będę zadowolony :pub:



dami8705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 28, 2013 11:57

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: dami8705 » sob lis 30, 2013 16:45

Właśnie posiadam jednomas Valeo z tarczą organiczną i w grudniu jadę na korektę :) chcę poprostu jak najwięcej momentu, oczywiście bezpiecznie żeby było i niekoniecznie z samego dołu.



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: Paviarotti » sob lis 30, 2013 18:52

dami8705, oo, to napisz koniecznie jakie kreski wyszły :) turbo jakie masz?


Obrazek

Awatar użytkownika
Jing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4
Silnik: AVF

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: Jing » sob lis 30, 2013 18:55

Wiadomo wszystko zależy od kondycji silnika i jego podzespołów, nie chce tutaj być nie mily ale poglądowo chce wkleić wykres jednego z silników AXR po modyfikacjach takich jakich oczekujemy + EGR,kat out ;) Z tego co rozmawiałem z użytkownikiem auto wówczas miało 80tyś nalotu :bajer:

Obrazek


Quattro - AVF

motomysz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt lis 18, 2011 16:58
Lokalizacja: BIAŁOGARD

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: motomysz9 » sob lis 30, 2013 19:59

Właśnie też natrafiłem dziś na ten wykresik i to chyba najmocniejszy AXR na seryjnych pompkach jaki znalazłem. Więc widzimy że można osiągnąć naprawdę sporo, tylko trzeba mieć trochę szczęścia ze stanem PD :helm: Ale ogólnie w granicach 170Km widziałem sporo wykresów i przy tym ok 370 Nm



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: Paviarotti » sob lis 30, 2013 20:27

Jing, ładny wykres jak na serię pompki :okej: mając prawie 190 konia spokojnie prawie 400 niutona by mi wystarczyło.
Wiadomo co w aucie robione poza fmic, turbo?


Obrazek

Awatar użytkownika
Jing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 17:11
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Audi A4
Silnik: AVF

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: Jing » sob lis 30, 2013 21:14

Paviarotti, z tego co zdążyłem wyczytać to: Turbo BUK, FMIC, EGR/kat out reszta seria, auto Seat Ibiza 2007r w czasie modyfikacji auto mialo 80 tyś przebiegu :D Chyba że jakieś końcówki miał inne, wiadomo czasami może coś być inaczej pomontowane seryjnie, a w pompowtryskach idzie zmieniać końcówki wtrysków ? bo jak tak to można taką modyfikacje zrobić i na pewno nie bedą takie duże koszta. :helm:
Tutaj macie link do tematu auta: http://www.klubseatibiza.pl/forum/ibiza ... 46064.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Quattro - AVF

dami8705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 28, 2013 11:57

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: dami8705 » ndz gru 01, 2013 12:51

Paviarotti - turbo mam od ASZ, brak Kata oraz EGR. Na wiosne planuje FMIC i może coś więcej...:) Faktycznie jeśli to seryjne wtryski to najmocniejszy AXR jaki widziałem



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

1.9TDI AXR 101KM, swap pompowtryskow od 130stki.

Post autor: Diagi » sob lut 15, 2014 23:03

Dodam, że pompowtryski AXR są niewiele gorsze od pompowtrysków ASZ/ARL to tak nawiasem, po drugie ponad 180 KM z AXRa w zależności od osprzętu jest jak najbardziej do uzyskania. Nam osobiście ledwo bo ledwo ale zdarzyło się już przekroczyć barierę 200KM i 400Nm na seryjnych pompowtryskach.

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości