Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » śr wrz 10, 2014 08:18

jesli tak ama srednice to moze podjes. Ja ma gdzies rure od passka chyba tez 1.8T ale taka w ksztalcie "S" to jak patrzalem to wylot szybkozlaczki jest duzo wiekszy. Zreszta jak pisalem mozesz uciac ta szybkozloczke zewnetrzna na muszli i podepniesz zwykla rure. To pewniejsze jest i napewno nie bedzie ani spadac ani przepuszczać. Sam mam tak zrobone w sharanie od dwoch lat. Fotki tez gdzies zamieszczalem ale jak chcesz to zapodam jak to mniejwiecje wyglada umnie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » śr wrz 10, 2014 08:48

To podrzuc foto. Chętnie zobaczymy :bigok:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » śr wrz 10, 2014 17:32

Obrazek
Obrazek

Jak widac uciete, wkrecona mama srubka tylko na rancie by opaska miala za co trzymac i powierzchnia lekko poszlifowana by byla gladka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » pt wrz 12, 2014 12:35

Panowie mam dylemat, jakie turbo wrzucić, gtb20 z volvo, czy może gt2052 także z volvo, zależy mi na dość żwawym wstawaniu turbiny, mój setup to afn, + 216 + pompa 11mm


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: spawacz » sob wrz 13, 2014 20:12

obydwa dobre, pytanie ile HP to ma miec ,bo jak ok 200 to gt jak wiecej to GTB. A teraz ja zapytam ile wytrzyma AWX z kolem kompr 38.5/49 - reno 2.2 DTI kolo wieksze niz ARL wiec 1.7 powinno wytrzymac, ale walek jest waski, wiec wytrzymalosc spada pytanie do ilu? 1.55 do 4400 wytrzyma?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » sob wrz 13, 2014 20:38

GTB17 ponad 200 km da radę. Ale na 216 tyle nie wycisnie raczej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » sob wrz 13, 2014 22:34

Wsadzając turbo GT1749VA do AJM'a z FMIC'em ile moge sie spodziewać aby fajnie latał?
Obecnie 150/350 bez FMIC i standardowe turbo



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

Post autor: eden1992 » ndz wrz 14, 2014 01:08

spawacz pisze:obydwa dobre, pytanie ile HP to ma miec ,bo jak ok 200 to gt jak wiecej to GTB. A teraz ja zapytam ile wytrzyma AWX z kolem kompr 38.5/49 - reno 2.2 DTI kolo wieksze niz ARL wiec 1.7 powinno wytrzymac, ale walek jest waski, wiec wytrzymalosc spada pytanie do ilu? 1.55 do 4400 wytrzyma?
GTB17 jak na moje to za wysoką cenę trzyma, a chce wyciągnąć coś ok 180hp.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: spawacz » ndz wrz 14, 2014 07:54

Ja mam GT2052v z 2.5 TDI v6 w Cordobie 180-200 realne i spool na poziome 1.8b przy 2000 , ja uzytkuje ja juz 2 lata i jestem strasznie zadowolony , mialem wczesniej ARL - ale to bylo nieporozumienie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » ndz wrz 14, 2014 08:42

no to gtb2056. Chodza po 600 zl wiec nie ma tragedii. Tylko troszke bedzie majstrowania by to upakowac. Musze sie wziąć za swoją bo juz mam wiekszosc zrobione. Tylko zostalo zakup nierdzewki z kolankiem by dospawac do flanszy plus doprowadzenie powietrza do turbo i wylotem z niej. Tylko nie wiem czy zmieszcze to w sharanie bez manipulacji bo tam troszke gorzej jest bo jest przedluzenie polosi z podpora ze skrzyni zaraz pod turbo. No zobaczymy. Ale tak to fajna suszara bo starcza gdzies na 250 koni w 1.9 tdi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » ndz wrz 14, 2014 09:37

jaka jest różnica miedzy gt2052v z 2.5 tdi a volvo 2.4 d5?

Ja chcę ją wrzucić do passata więc, powinna wejść bez problemu.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » ndz wrz 14, 2014 10:17

zalezy oco pytasz. Wygladowo i ksztaltem to roznice sa glowne w wylotach. konstrukcyjnie to bardzo podobne zapewnie. GT maja te swoje sterowanie zmiennej tradycyjne jak w suszarce seryjnej w tdi czy to w pasku czy w golfie itd. GTB ma inaczej sterowanie i mozesz krecic muszla goracą dowolnie bo nie ma to znaczenia do sterowania a w GT juz nie bo nie bedziesz mial sterowania zmienna geo. Pytasz o GT z vlwo to w zasadzie ma podobna moc ten motor bo 163 konie z tym ze to 5 garowiec2.4 a nie 6 gar i 2.5tdi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » ndz wrz 14, 2014 11:51

Chodziło mi głównie o tym która by lepiej pasowała na kolektor czy ta z vw czy z volvo.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9225
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » ndz wrz 14, 2014 12:01

zadna. Trzeba modzic albo redukcje jakas dorabiac albo ciac i dospawac flansze do kolektora. W vw/audi gt 20 masz przylacze w kwadrat i na 4 sruby a w volvo masz na trzy w trójkat ale odwrotnie ustawiony i wiekszy. Wlasnie oto chodzi ze przy wiekszych turbinach nie ma tak ze odkrecasz i przykrecasz i juz jedziesz. Mozna powiedziec ze nic nie pasuje w nich pod 1.9 tdi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości