AFN Zmiana dwumasowego koła zamach. na jedno z 1Z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lip 23, 2009 13:58

marcuso86, to normalny objaw, nie przejmuj sie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » czw lip 23, 2009 19:36

Wiec w kazdym aucie z dwumasem tak jest? Dodam jeszcze ze jak zmieniam bieg przy wiekszej prędkości wibracje są wieksze gdy przy mniejszej to mniejsze.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 17:56

poszukuję uszkodzonej dwumasy w tanich pieniążkach od silników ze skrzynią sześciobiegową.
piszę tutaj dlatego że sporo osób się przewja przez ten temat które chcą zamienić dwumasę na jednomasę lub szukają innych dwumas które będą lepiej swoje zadanie spełniać



pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » wt lut 16, 2010 14:32

ja mam wymieniony dwumas w swoim golfie silnik AHF. Wymienilem bo mi buda wpadala w obroty jak dojezdzalem do swiatel np. Jaka jest roznica miedzy jednomasem a dwumasem. Ja odczulem tylko jedna. napisalem juz to w jakims innym poscie ale napisze i tu. Jak masz np 40 km/h i wrzucisz 4ke i bedziesz chcial szybko przyspieszyc to przez pewien zakres obrotow doswiadczysz takiego drżenia budy i dzwieku takiego burczenia. Na 2masowym kole bylo to o wieeeeele mniej odczuwalne. Innych zmian ja nie zauwazylem poza tym ze nie trzesie juz buda jak stoje na swiatlach :D ale to kwestia przyzwyczajenia i wrzucania biegow w odpowiednim zakresie obrotow. jak sa prawidlowe obroty i nie mulisz auta to nie odczujesz zadnych dzwiekow i drżenia :>



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt lut 16, 2010 14:47

pawelekk22 pisze:Jak masz np 40 km/h i wrzucisz 4ke i bedziesz chcial szybko przyspieszyc
To akurat mądrym kierownikom nie grozi, bo kto ciśnie samochód z takich obrotów ;)?



boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » sob lut 27, 2010 19:00

witam mam takie pytanko czy kolo zamach z ABF podejdzie do AHU i czy do obu tych kuł można zamontować spszęgło od VR6


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » sob lut 27, 2010 20:34

boss.p21 pisze:czy kolo zamach z ABF podejdzie do AHU i czy do obu tych kuł można zamontować spszęgło od VR6
a w AHU nie masz czasem tak samo jak w 1Z sprzęgła jednomasowego?
gdzie wystarczy wymiana samej tarczy od VR-a
poza tym wytrzymałość tego ori jednomasu z 90-tki jest spora
bynajmniej u mnie wytrzymuje niespełna 380 NM :satan:



boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » sob lut 27, 2010 20:57

dzieki wielkie o mój zbawco wkońcu ktos odpowiedzial :grin: kolego a wiec tak u mnie siedzi jednomas tylko zostal skatowany heheh :hmm: jehalem do konca i sie skonczylo sprzeglo i wogule zrobila sie tam kaszana kolo zostalo przegrzane hehehe. Żecz polega na tym czy sprzęglo od Vr6 podejdzie mi na oryginalne kolo z AHU a te stare dzies mi sie zapodzialo i golf stoi dlatego nie wiem co mam robic czy tylko sprzeglo od vr6 i kolo od AHU czy kola innego mam szukac.


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob lut 27, 2010 21:47

yanosho pisze:a w AHU nie masz czasem tak samo jak w 1Z sprzęgła jednomasowego?
gdzie wystarczy wymiana samej tarczy od VR-a
Główny zabieg,to wymiana docisku,bo to on odpowiada za wytrzymałość sprzęgła.

Sprawdź sobie,jaki masz numer tego koła zamachowego.Potrzebne jest koło o numerze 037 105 273 C.


AFN 165,5@380,8

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » sob lut 27, 2010 23:02

jest tez taki to tez mozed byce o koncówce b


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob lut 27, 2010 23:05

No wlasnie i to jest nr jednomasu z 1Z. Tylko czemu w etce mi wywala ze niby ma byc kolo o nr 028 105 269 B Chyba jakis blad jest w programie.

Dobra nawet na naecie mieszaja kola z 1Z z tymi od G60. TO jest to samo.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 11:37 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



mikoreta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 16, 2006 14:47
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

AFN Zmiana dwumasowego koła zamach. na jedno z 1Z

Post autor: mikoreta » śr paź 27, 2010 14:19

Witam wszystkich,

W temacie sprzęgła - mam golfa III Variant z silnikiem AFN. Objawy są następujące - sprzęgło bierze od samej góry, przy wrzucaniu "jedynki" czuć zgrzytnięcie i przy wrzucaniu "trójki" też jest problem bo nie wchodzi a jak już wejdzie to bez zgrzytów, przy mocniejszym bucie na 3, 4 i 5 biegu od 2000 RPM jest uślizg. Jakieś wnioski? Dwumas do przetoczenia czy wymiana samej tarczy czy wymiana całego sprzęgła? A może jakieś inne opcje?


Obrazek

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: AFN Zmiana dwumasowego koła zamach. na jedno z 1Z

Post autor: jaaano » ndz paź 31, 2010 09:24

Jakie przetoczenie? O czym ty gadasz? Cokolwiek w sprzęgle przetoczysz to tak jakbyś pomógł mu sie zużyć,sprawa jest prosta bierzesz zamach od 1Z,kompletne nowe sprzęgło do wyboru 1Z lub G-60,dokupujesz 12 odpowiednich śrub,zakładasz i przeżyje reszte golfika,pomijając sprawe kosztów które zamkną ci sie w jakieś 600-700 zyli za same części bez mechaniora,wszystko jest na forum poszukaj,przeczytaj,wykonaj :grin:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
adiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: sob mar 02, 2013 20:08
Lokalizacja: Łódź

AFN Zmiana dwumasowego koła zamach. na jedno z 1Z

Post autor: adiq » wt wrz 30, 2014 14:22

Cześć,
Mam pytanie mianowicie pacjent to moje ALH+ , 4 miechy temu założyłem sprzęgło + dwumas luka, wszystko wskazuje na to że dwumas nadaje się do reklamacji niestety i czy do tego seryjnego sprzęgła można dołożyć jednomas od G60?
pzdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], W3C [Validator] i 53 gości