Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dawid13132 » ndz sty 31, 2016 11:39

Niech nic nie skraca, nie doradzaj głupot. . Źle zrobiony log bo za późno obciążony , zrób poprawnie od dołu i zobaczymy jak to wstaje. A, no i tak, masz zadane 1.38 b


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: KLICHO » ndz sty 31, 2016 16:38

Najlepiej 1500 3 bieg lub 4 i gaz w podłogę spokojnie lekko ponad 4000 możesz póścić


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dawid13132 » ndz sty 31, 2016 17:03

KLICHO pisze:Najlepiej 1500 3 bieg lub 4 i gaz w podłogę spokojnie lekko ponad 4000 możesz póścić
Robiłeś kiedyś loga na 3 biegu z 1500 obr zeby obczaić grupe 11?


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
Alex360
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn lis 01, 2010 22:16
Lokalizacja: Morąg

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: Alex360 » ndz sty 31, 2016 18:33

Trochę mnie nastraszyliście tym doladowaniem więc wolalem sprawdzić bo "magik" mówił że jest 1.6bara.
Loga wrzuciłem do wglądu.
Zgadza się że turbo późno wstaje ponieważ dawka paliwa jest okrojona. Na tych gratach i ori programie było 136KM i turbo dawało 1bar przy 1500obr/min.

Dla wyjaśnienia zapytam od jakich obrotów robić loga? Logowanie na 4 biegu raczej odpada (+-160km/h-4200obr/min).



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: KLICHO » pn lut 01, 2016 00:18

Robilem 3 i 4 tylko z 3 jak robilem to z 900 do 4300 robilem


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
dominik29a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
Lokalizacja: Krk

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dominik29a » pn lut 01, 2016 22:12

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj, mam kilka gratów upatrzonych do wzmocnienia mojego mk2 afn.
-Turbo BRD(po regeneracji)
-Poma wtryskowa(jeszcze nie wiem kusi mnie 12mm ale chyba zostanę przy 11)
-wtryski 0.260mm
-głowica ahf z wałkiem sdi
-ic od sprintera

Na razie celuje coś do 200km ze względu na duł silnika.
O golnie mam cały silnik ahf który zaczął łykać olej i został wymieniony.(może coś z niego? wał, korby)

Może od razu ładować wał i korby od arl'a?



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dawid13132 » pn lut 01, 2016 22:33

dominik29a, poczytaj troche, powiększ wiedzę, jest masa info na forum.
Glowica ahf nie siada na afn, tak samo inne graty z dołu ktore wymieniles.
Pompa 11 starczy, walek sdi do tego. Brd to 200 z kawałkiem uciągnie, nie wiecej.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
dominik29a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
Lokalizacja: Krk

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dominik29a » wt lut 02, 2016 14:51

dawid13132, dzięki już wszytko połapałem ^^ powyżej 200km nie ma co startować afn, jeśli ma to chwile pojeździć... trzeba zmieniać na nowsza 110km.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dawid13132 » wt lut 02, 2016 19:35

Czemu? możesz zrobić 2xx, użytkować z głową i pojezdzisz. Kontrola temp oleju, egt i bedzie zyl ;)


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: chrzaniu » wt lut 02, 2016 21:21

dawid13132 pisze:Czemu? możesz zrobić 2xx, użytkować z głową i pojezdzisz. Kontrola temp oleju, egt i bedzie zyl ;)
Dokładnie , sporo czasu jeździłem po ulicach z chłodnicą oleju z mocą ~~190-195KM , teraz tylko 1/4mili moc wyższa ale silnik żyje a ma przejechane 390tyś :)
Zakatować da się wszystko , nawet seryjne silnik , a jak ktoś dba o podkręcone silniki to pożyją długo :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
dominik29a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sie 10, 2013 08:22
Lokalizacja: Krk

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: dominik29a » wt lut 02, 2016 22:46

Ogólnie mk2 będzie cały malowany rozebrany w mak i poskładany na tip top i sobie powolutku będę układał ten silnik, największym wyzwaniem będzie pompa 11mm ostatnia próba nie skończyła się za dobrze xd(palił ale ze 110km zrobił się 40km).
Jeszcze raz oczytałem o tych brd i myślę ze lepszym rozwiązaniem będzie gtb17 lub 20.
Z drugiej strony mam wzorowy słupek ..(książkowa kompresja -15 zapala bez świec, nawet podłączonych nie mam)i właśnie chce zadbać o niego w końcu.. koniec z rzepakiem opałem itd ^^ zarobił już na siebie, raz próbowałem v maxa 220km/h xd, było ciemno, sadza zaczęła wypalać, auta na autostradzie zaczynały zjeżdżać na awaryjny :D....Kraków - Rzeszów.



Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: rejczel97 » wt mar 01, 2016 15:40

Również się podepnę pod temat, lecz sprawa tyczy się turbo vnt20.
Czy da się to wpasowac do afn? Czy może lepiej wsadzić gt2052v?
Wtryski myślę że wrzucę 216, mam duży fmic i przelot,
Czy dałoby się wyciągnąć na tym vnt20, zdrowiutkim słupku i zdrowej pompie 10mm parametry 160KM i coś 360nm albo więcej?
Sprzęgło by wtedy wskoczyło obowiązkowo vr6 pod takie momenty :)



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: chrzaniu » wt mar 01, 2016 20:51

rejczel97 pisze:Również się podepnę pod temat, lecz sprawa tyczy się turbo vnt20.
Czy da się to wpasowac do afn? Czy może lepiej wsadzić gt2052v?
Wtryski myślę że wrzucę 216, mam duży fmic i przelot,
Czy dałoby się wyciągnąć na tym vnt20, zdrowiutkim słupku i zdrowej pompie 10mm parametry 160KM i coś 360nm albo więcej?
Sprzęgło by wtedy wskoczyło obowiązkowo vr6 pod takie momenty :)
Ja 5 lat temu na 216,t AWX, FMIC z Meganki, dwumasie i pompi 10mm wynik 158KM 363Nm .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

Post autor: rejczel97 » wt mar 01, 2016 21:18

O widzisz, ale turbo AWX czyli jak sie nie mylę GT17 ma mniejszą wydajność niż vnt20 czy gt2052v?
Program miałeś lajtowy z zapasem czy już mocny jak na 216?
Myślę że te turbinki co podałem mogłyby więcej dmuchnąć, ktoś wie jak z trwałością?
Kiedyś gdzieś widziałem wykresik na pompie afn i 216 i było lekko ponad 400nm czyli chyba mocniejszym ciśnieniem uzyskane ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości