Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Post autor: Muszka.d » pt kwie 17, 2009 22:06

Koledzy szukam i szukam.... i co z tym ASV ??

Gdzie co i jak w ASV ? zaglądałem dzisiaj pod maskę i jest to troszkę inaczej niż w AFN...

Daj ktoś znać a najlepiej to jakaś fota :)

Znalazłem kostkę ale nie aż 10 kabli w tej kostce... tylko 3 były...

:grin:


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn kwie 20, 2009 07:26

skoro 3 to napewno to nie kostka od pompy, jak dobrze pamietam to kostka od pompy jest za filtrem oleju i napewno jest 10 kabli w niej wiem bo sprawdzalem



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

odp

Post autor: Muszka.d » pn kwie 20, 2009 20:01

Ok zamontowane ;) działa daje rade :) bez KITU ! odczuwalna różnica !

Używam sporadycznie, trzeba oszczędzać bestie ;)

Przy załączeniu z tyłu robi się lekko czarno, ale z tego co czytałem to kwestia doboru dobrego opornika ;) terazm mam prawdopodobnie coś lekko ponad 400


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
skubip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:17
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: skubip » wt kwie 21, 2009 17:10

panwiea czy taki opornik mozna zastosowac w silniku AHU bo wszystko co czytam to 1Z i AFN


moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100999&postdays=0&postorder=asc&start=0

biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

Post autor: biegacz » wt kwie 21, 2009 19:33

AHU to to samo co 1Z tyle tego było na forum że głowa boli :panna:



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob kwie 25, 2009 19:03

witam, kolega Muszka.d podpowiedzial mi jak mam to zrobic i powiem ze na 3 biegu rwie laki (jak mu wylacze TCS to nawet na 4) jestem w szoku co zwykly opornik zrobil z zwyklego tdi, kolega ma bmw 330d i powiem ze na starcie ida leb w leb pozniej bmw odchodzi od ok 150km/h ale niezabardzo, opornik jaki zastosowalem to 430 i mysle ze wiekszy bylby lepszy poniewaz 430 byl najwieksa wartoscia jaka posiadalem na chwile obecna, po niedzieli poeksperymentuje z innymi z wiekszymi wartosciami, przy okazji dodam ze na zimnym silniku zlapal mi blad ,, cos z przeplywka'' po wykasowaniu i wlaczaniu na rozgrzanym juz tego nie bylo, dodam ze na wlaczonym oporniku unosi sie gesta czarna chmura za autem w trakcie przyspieszania (ale jaki kooop) w dodatku na jalowym pracuje nierowno ale nie zawsze, zwlaszcza na zimnym



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » sob kwie 25, 2009 21:09

opornik większej wartości ? to chyba gorzej będzie przyśpieszał .... , ja dałem 420 i notlauf przy killu z 320d :grrr:


AFN+ 137/305 & 1.8t

fafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 21:55
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Post autor: fafa » sob kwie 25, 2009 22:26

Dzisiaj postanowiłem zamontować opornik w swoim autku. Wstawiłem 390ohm oczywiście z włącznikiem który umieściłem wewnątrz auta. Auto zbiera się niesamowicie ale chyba pompa nie nadąża, bo gdy wciskam pedal do podłogi na wyższych obrotach tak powyżej 3000rpm silnik jakby się dławił, efekt jakby dodawać i popuszczać gazu. Kolejna sprawa to gdy ostro ruszam z pierwszego biegu to przy około 4500rpm nagle traci moc, obroty ostro spadają i strasznie telepie motorem, objaw ustępuje gdy zgaszę silnik i ponownie odpalę (macie jakieś pomysły co to może być?). Co do spalin, to chmury nie puszcza ale na postoju zmiata piasek z asfaltu przy ostrej przygazówce :grin:
I tak to u mnie wygląda :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Post autor: Muszka.d » ndz kwie 26, 2009 09:59

Siemano fafa, muli Ci bo pewnie łapie Ci notlaufa. Ja dałem opornik ponad 400, teraz nie pamiętam jaki mi babka w sklepie dała, ale wiem że nie było takiego jak chciałem ;)

Szanuj silniczek i używaj tego sporadycznie bo pompa Ci nie wydoli i klętnie :) a ona nie jest tania :p Może pompa jest już zmęczona i właśnie masz powoli daje Ci znać o sobie...

Sprawdź to stosując inny opornik. A jak gruby kabalek dałeś ?

U mnie jedynym objawem to są skoki obrotów na biegu jałowym, ale to norma. Najlepiej zamontować do tego oporniczka potencjometr i można ustawiać sobie moc " DOŁADOWANIA " ;)


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » ndz kwie 26, 2009 10:59

Koledzy to jak to w końcu jest z tymi pompami na 10 pinów ? Również pin 2 i 3 ? Bo jakoś nie mogę znaleść jednoznacznej odpowiedzi ! Chyba że przeoczyłem ? A kolega ma golfa AHF i chciałem to zmontować u niego .


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz kwie 26, 2009 11:51

tak 2 i 3 przynajmniej u mnie silnik ASV ma 10 pinow i tak podlaczylem



fafa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 21:55
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Post autor: fafa » ndz kwie 26, 2009 16:04

Sprawdź to stosując inny opornik
390 to moja najbardziej słuszna decyzja, zamierzam używać tego sporadycznie. Robiłem próby także na innych: 470, 510, 560 i efekty słabsze, a skoro będę i tak używał sporadycznie to dałem od razu z grubej rury :chytry: :grin:
Muszka.d pisze:A jak gruby kabalek dałeś ?
Dałem zwykły przewód jak do ścieżki do głośników.
Muszka.d pisze:U mnie jedynym objawem to są skoki obrotów na biegu jałowym, ale to norma.
U mnie skok występuje jedynie gdy załączam opornik, po włączeniu obroty lekko wzrastają ale są równe :chytry:



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » wt kwie 28, 2009 11:48

Jakby ktos chcial to mam wtyczke i gniazdko do pompy na 8 pinow, z czego 7 jest uzywanych w tej wtyczce. Pasuje do 1z AFN i podobnych np AHU. Dzieki temu mozna zainstalowac opornik bez ingenerncji w oryginalne wiazki do pompy. Wpina sie wtedy moja wiazke z wtyczkami do pompy i prowadzi przewod z opornikiem i wlacznikiem do kabiny. Za 50 zl sprzedam wiazeczke z wtyczkami i zarobionymi przewodami na 2 i 3 pinie do podlaczenia opornika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 59 gości