Strona 87 z 93

: śr cze 03, 2009 07:26
autor: damcio151
antojuja pisze:vagu jest odwrotnie czy to prawda?
prawda
antojuja pisze:36-38
nie jest zły, choć można lekko zwiększyć
ale koniec OT, temat nie jest o tym !!

: ndz cze 07, 2009 08:31
autor: dan_25
Witam :grin: zakładałem wczoraj kumplowi do paska AFN opornik i jest spora różnica :chytry: na początek włożyliśmy 430 i już było najssss ale mu było jeszcze mało i zmieniliśmy na 390 :chytry: i teraz chodzi jak rakieta :satan: ale dziś się okaże czy zostawia za sobą dywan bo wczoraj już było ciemno i nie było widać :hmm:

pozdro :smoke:

: ndz cze 07, 2009 11:32
autor: bradley
Tak czytam sobie ten temat i dochodze do wniosku ze nastepny diesel musi byc PD a nie na pompie...

: wt cze 09, 2009 09:45
autor: UKI_XX
PD to badziewie, Niemcy już nie produkują bo są mało ekonomiczne i strasznie hałaśliwe a poza tym tylko zmiana softa może cokolwiek zrobić, rezystorem za wiele nie oszukasz bo tylko możesz oszukać czujnik temp. paliwa, poza tym tylko specjalny olej syntetyczny nadaje się do PD i jak zalejesz innym to istnieje spore ryzyko zniszczenia pompowtrysków

a na VP można zrobić co się tylko chce, od rezystorka przez boxa, chip'a aż do wymiany rozpylaczy na 0.216, doładowanie podkręcić i mało który PD podskoczy :helm:

: wt cze 09, 2009 10:03
autor: damcio151
UKI_XX pisze:od rezystorka przez boxa,
to samo ... w PD też się da
UKI_XX pisze:chip'a
jw.
UKI_XX pisze:aż do wymiany rozpylaczy na 0.216
w PD też można wymienić końcówkę ...

: ndz cze 14, 2009 19:49
autor: marcin1984wwy
Witaj djtom Mam prośbe. MONTAŻ OPORNIKÓW W KAŻDYM TDI - WARSZAWA CENTRUM LUB MÓJ DOJAZD GRATIS (w ramnach miasta) - UMAWIAMY SIĘ NA PW - KOSZT: TWOJE MATERIAŁY + 0,5 żołądkowej dla mnie za asystę i konsultacje. ZAPRASZAM - ta oferta nadal akyulana jest :grin: Chętnie skorzystam Podaj mi namiary do Siebie adres lub telefon Mój poczta marcin1984wwy@wp.pl odpisz

: pn cze 15, 2009 10:02
autor: UKI_XX
damcio151 pisze: to samo ... w PD też się da
UKI_XX pisze:chip'a
jw.
UKI_XX pisze:aż do wymiany rozpylaczy na 0.216
w PD też można wymienić końcówkę ...
1.przecież napisałem, czytaj uważnie "zmiana softa"="chip"
2.wcale nie twierdze że w PD nie można zmienić rozpylaczy

: pn cze 15, 2009 20:34
autor: damcio151
UKI_XX, chodziło mi konkretnie o tą wypowiedź ...
UKI_XX pisze:a na VP można zrobić co się tylko chce, od rezystorka przez boxa, chip'a aż do wymiany rozpylaczy na 0.216, doładowanie podkręcić i mało który PD podskoczy :helm:
to samo można zrobić z PD i wtedy VP nie podskoczy ... więc nie narzekaj tak na PD

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 20:36 ]
UKI_XX pisze:Niemcy już nie produkują bo są mało ekonomiczne i strasznie hałaśliwe
VP wcześniej wycofali z produkcji od PD :bajer: ciekawe dlaczego :chytry:

: czw cze 18, 2009 19:55
autor: UKI_XX
bo PD miało być następcą VP ale bujnie ruszył CR więc poleciało również PD, niewątpliwie nie da się jednoznacznie stwierdzić który system jest lepszy bo każdy posiada wady i zalety w stosunku do kolejnych, dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter jest łatwiej jak rozebrać pół pompy aby zwiększyć jej wydajność i wszystko prawidłowo złożyć i ustawić

a po drugie ten temat jest o tym jak podkręcić TDI za pomocą rezystora więc PD i CR tu nie pasują , może i rezystor w PD coś daje ale to jest nic w porównaniu z zastosowaniem w VP bo w PD jak zwiększysz moment to może o 10-20Nm a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm

po prostu nie jedne VP łyka ostro podkręcone PD i tu się nie ma co oszukiwać :helm:

: pt cze 19, 2009 09:19
autor: damcio151
UKI_XX pisze:bo PD miało być następcą VP ale bujnie ruszył CR więc poleciało również PD, niewątpliwie nie da się jednoznacznie stwierdzić który system jest lepszy bo każdy posiada wady i zalety w stosunku do kolejnych, dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter jest łatwiej jak rozebrać pół pompy aby zwiększyć jej wydajność i wszystko prawidłowo złożyć i ustawić
CR był już w czasach PD, tylko nie do końca dopracowany, dlatego VAG pozostał przy PD
jechałem nowym CR i wiem, ze bije na głowę reszte diesli moim zdaniem, jeśli chodzi o kulturę pracy - cichy w środku jak benzyna
UKI_XX pisze:a po drugie ten temat jest o tym jak podkręcić TDI za pomocą rezystora więc PD i CR tu nie pasują , może i rezystor w PD coś daje ale to jest nic w porównaniu z zastosowaniem w VP bo w PD jak zwiększysz moment to może o 10-20Nm a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
ale się da ...
UKI_XX pisze:po prostu nie jedne VP łyka ostro podkręcone PD i tu się nie ma co oszukiwać :helm:
chyba mocno podkręcone VP z podzespołami od PD :helm:
EOT

: pt cze 19, 2009 10:47
autor: bradley
UKI_XX pisze:dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter
A to w mk4 nie da sie po kabelku? :>
UKI_XX pisze:a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
Taa odraz 200 :D
Po wtryskach i programie jest ledwo 100Nm +

: pt cze 19, 2009 22:42
autor: kaczor4011
damcio151 pisze:UKI_XX napisał/a:
od rezystorka przez boxa,

to samo ... w PD też się da
w pd tez mozna zalozyc opornik?? mozecie troche zglebic temat (moze byc na PW) mianowicie chodzi mi o 1.4tdi

: sob cze 20, 2009 19:26
autor: Tobi80
Można oszukać czujnik temperatury paliwa ,

http://home.versatel.nl/leeoscar/pd_powerbox.htm

Może ktoś chce u siebie zrobić i przetestować nie tuning za 10 gr a za 10 zł ? PDF ze schematem BOXa ( niby ) do pobrania na stronie ...

http://home.versatel.nl/leeoscar/volkswagen_TDI.htm

: pt cze 26, 2009 13:40
autor: UKI_XX
ale Wy chyba nie umiecie czytać a niektórzy to nawet nie mają pojęcia co to jest rezystor i do czego służy a raczej jak działa

po drugie to zobaczył jeden że w PD też da się założyć rezystor ale już zabrakło czasu żeby przeczytać że napisałem że w PD można jedynie oszukać czujnik temperatury paliwa i max. zysk jest rzędu 10-20%

po trzecie to z tego "De box is dus niet geschikt voor PD..." jak ktoś nawet słabo czai niemiecki to widać że box nie jest do PD, reszta w punkcie 2

bradley, oryginalnie w 1Z (pierburg) masz ok. 200Nm a w starszym (audi, bosch) 182Nm i rezystorem bez problemu wyciągnie 290-300Nm a po dodaniu drugiego do mapsensora wyciągnie ok 310Nm więc jak od 300 odejmiesz 180 i nie wychodzi Ci 120 to zmień sobie kalkulator i jak nie wierzysz to sprawdź a nie sie naśmiewasz bo jest wielu takich co łykam na rezystorze a szpanują zmienionymi kompami itp. tylko potem jak pyta za ile zrobiłem chipa to mówie że wylutowałem za darmo rezystor ze starego monitora i rozmowa się kończy bo on uważa że chip jest cool i nie chce słyszeć o jakimś rezystorze co na dodatek bez problemu go objeżdża :helm:

[ Dodano: 26 Cze 2009 13:45 ]
bradley pisze:
UKI_XX pisze:dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter
A to w mk4 nie da sie po kabelku? :>
UKI_XX pisze:a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
Taa odraz 200 :D
Po wtryskach i programie jest ledwo 100Nm +
widać masz kiepski program i wtryski