Strona 94 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 19:00
autor: wesol
Jak dasz podwójne słoneczko to nie trzeba organika wcale dawać. O mocy sprzęgła głównie decyduje moc docisku.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 20:30
autor: Michał_1977
caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam :bajer:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 21:12
autor: krzysiek1606
Michał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba :bajer:
tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa ok

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 21:30
autor: chrzaniu
krzysiek1606 pisze:
Michał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba :bajer:
tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa ok
Robili z forum Ibizy, zawsze można założyc Docisk Sachs Performance zamiast podwójnego docisku i bedzie Bajka ale droga Bajka :)
choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 22:16
autor: caro86wlkp
Michał_1977 pisze:
caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam :bajer:
żadna kobieta nie narzekała, chociaż jest +20% ciężej niż w oryginale.
w poprzednim aucie ale ośce miałem tarcz od 2.4D docisk od VR6 i sztywne koło zamachowe, bodajże coś koło 400nm trzymało. ale chodziło przesadnie lekko, małym palem od ręki można było wcisnąć

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz maja 08, 2016 22:53
autor: Michał_1977
chrzaniu pisze:choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )
Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha... :panna:
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem :bajer:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 00:06
autor: wesol
Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo. Zniesie i niuton i moc dobrze zmodzonego asz. I nie będzie trzęsą buda i w przyszłości problemów. Koszt to 1100 zł i masz nowy zestaw.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 07:01
autor: krzysiek1606
Michał_1977 pisze: Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha... :panna:
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem :bajer:
takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rok :bajer:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 07:40
autor: Michał_1977
wesol pisze:Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo
Odpowiedź jest prosta-LUK kosztował ok. 1800zł,po roku zaczął się ślizgać,więc założyłem Sachs za ok.1500zł,który też już w piątek się poddał (też rok).
LUK-a udało mi sie sprzedać do seryjnego ASZ za tauzena,więc 8 stów poszło sie kochać. Teraz z Sachsem nie chcę popłynąć. Niech na razie siedzi ta 2masa,bo zdrowa,a wzmocnię tylko sprzęgło.
Jak zdechnie 2masa,to wpadnie 1masa Valeo.
Miałem mieszane uczucia odnośnie ich kompletów 1masowych,ale pamiętam,że pisałeś mi kiedyś że dają radę :bajer:
krzysiek1606 pisze:takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rok :bajer:
I wszystko :bigok:
Nie mam więcej pytań puki co. Teraz trzeba wykręcić numer do tej firmy.
W razie W,bedę Was jeszcze męczył :satan:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 08:04
autor: Baryla
U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys. Dwumas jeszcze ori, okolo 260tys przebiegu i cisza, nawet na zimnym. Wczesniej przy 5b skrzyni mialem sachsa z 1Z i przenosil bez klopotu 215/440.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 08:35
autor: Michał_1977
Baryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
Problem w tym,że mam 200PS/440Nm :crazy:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 10:32
autor: krzysiek1606
Michał_1977 pisze:
Baryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
Problem w tym,że mam 200PS/440Nm :crazy:
szkoda ze nie kupiles z estawy z sharana asz/btb :bigok:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 17:13
autor: wesol
to nic nie da taki od BTB. MAm taki w piwnicy wytargany z mojego sharana AUY czyli seryjnego 115 konnego. Ktos wymienil wczesniej na taki BTB. Ja mialem wczesniej 160 koni zrobione na turbinie ASZ i zabilem tym dwumas mimo ze to tylko 160 KM i 360 Nm. Potem zmienilem na jednomas i GTB i pompki i lekko ponad 200 koni i 444 Nm i daje rade bez mrugniecia okiem i moge zapiac dowolny bieg plus przyczpka z drewnem na haku i sandal w podloge i zero uslizgu czy czegokolwiek. na hamowni nawet przy przeladowaniu byly wyniki pod 500 Nm i trzymalo jak szalone. Przelatalem na tym jednomasie juz cos kolo 2 lat i przebieg moz enei jakis mega duzy bo cos kolo 40 tys km ale nadal jak je zalozylem nic sie nei zmienilo.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn maja 09, 2016 21:24
autor: Michał_1977
Skrzynia zrzucona sprzęgło poszło do Wawy http://www.sprzegla-regeneracja.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gość powiedział za tarczę w kewlarze do 150zł i do 100zł za docisk jeśli zajdzie taka potrzeba :bajer:
Jednak dodzwonić się do nich,to jest dramat :panna: