Strona 2 z 2

: pt gru 21, 2007 18:04
autor: BENITO
mirass, a stare klekoty też modujesz ?? :helm:

: sob gru 22, 2007 01:39
autor: rob555
BENITO pisze:rob555, na seryjnych korbach i tłokach, szpile też pewnie wyczynowe?? Pewnie nieźle obrobiłeś głowicę że dało radę.
Dol seria od AWX gora od ASV (seria)
uszczelka seria sruby seria....

: sob gru 22, 2007 10:52
autor: jaro4444
Sorry za OT w temacie Mirassa ale teraz pytanie do Roberta - co trzeba konkretnie uczynić by nie spotkać zoonka przy łączeniu dołu od PD z czapką VP.
Wiem, że trzeba:
- przygotować najgrubszą uszczelkę,
- czapkę VP bez zmian, oczywiście splanowaną,
- śruby od VP albo szpilki ARP,
- dół od PD z przełożoną tarczką nadajnika położenia wału i czujnikiem położenia wału od VP,
- z przodu motoru trzeba przełożyć koło pasowe rozrządu i napędu agregatów (pasują P&P do wału PD?)
- z osprzętu przekładamy kompletną osłonę rozrządu od VP i wspornik agregatów od VP
- teraz co z chłodzeniem? węże i króće pasują P&P?

Jakie Robert mamy po drodze jeszcze niespodzianki do likwidacji?

Z góry dziękuję za konkretne i wyczerpujące wyjaśnienie.

: ndz gru 30, 2007 02:40
autor: janek822
mirass, jak zwykle jestem pod wrażeniem i gratulacje jestem pewien że na tym nie poprzestaniesz :)
Ja sie gryze z myslą wymiany pompy na 11 i turbo od 130 ;)