Strona 2 z 2

: pt sie 01, 2008 10:07
autor: GoF
cowboy, dzieki wielkie za info. Czyli jak mi kiedys odbije i nadejdzie czas wymiany turbo czy sprzęgła bo nic nie jest wieczne to przy okazji można zrobić z autka małego potworka. Szkoda ze tyle jest zabawy z wstawianiem dużego FMIC.

: pt sie 01, 2008 10:14
autor: cowboy
Szkoda ze tyle jest zabawy z wstawianiem dużego FMIC.
no niestety in raczej zderzak R32 trzeba zapodać żeby sie to schowało w mkIV

: śr sie 06, 2008 22:37
autor: cowboy
jade w piątek na chip tuning. Eco Boxa nieda sie wstawić w pompowtryski. To tylko dla silników z common rail. zobazcymy w kjakim staniemam silniczek i co z niego wyciągną
pochwal sie wykresem po powrocie :)

powodzenia

: czw sie 07, 2008 08:00
autor: jarol2002
Cowboy tu się troszke mylisz w silniku AWX są najczęściej pompowtryskiwacze BA które dadzą max 190km jak ktoś trafi lepiej to ma AR wtedy max 200km. W silniku ASZ i ARL są najwydajniejsze pompki AL jeśli są w dobry stanie to faktycznei starczą na 250-260km. W nowszych wersjach ASZ po 2005 roku są już mniej wydajne pompowtryskiwacze.

: czw sie 07, 2008 09:12
autor: cowboy
jarol2002, racja... rzeczywiscie w AWX były jakies pompki kiepskie.. troche sie rozpedzi lem :)

: sob sie 09, 2008 13:14
autor: mirass
cowboy pisze:jarol2002, racja... rzeczywiscie w AWX były jakies pompki kiepskie.. troche sie rozpedzi lem :)
AWX i AVF istotnie na początku produkcji miały ALki więc dobrze napisałeś...

: pn sie 11, 2008 12:41
autor: Hulaj
Daj sobie spokój z tym v-tech'em. a3 2.0 tdi dlubneli na 170 KM było po tym tyle napraw że wróciłem do serii. Te silniki bywają bardzo awaryjne więc jedź do fachowca, polecam CompSport jak byś nie chciał do Łodzi do tego polecanego g-lab (ja go osobiście nie znam ale forumowicze raczej na kanał nie wpuszczają).

: śr lis 11, 2009 13:46
autor: odzim
jedz do mr motors do wawy na mineralna http://www.mrmotors.pl/ najlepszy z najlepszych witek zwany rogalotti