Strona 2 z 100

: pt lip 31, 2009 08:51
autor: sheriffg
w takim razie to nie wiem co było przyczyną ślizganie sie na 5 biegu bo tarcza i 2 mas sa dobre nie wiem jak powinien wygladać nowy docisk bo ten wydaje mi sie zjechany a co do kosztów to koło od 1z ze śrubkami 100 zł komplet od g60 430zł wymiana 150 zł śrubki do kołą 1 masowego jak by co w sao 8,50zł a do docisku 1,45zł .
W sobote będe na VW MANII więc można zobaczyc jak to działa pewnie na hamowni będe też .
Pozdro

: pt lip 31, 2009 12:40
autor: wesol
Srubki to mozna zakupic w sklepie metalowym. za caly komplet mniejszych i wiekszych nie zaplacisz wiecej jak 5 zl i tu tez mozna zaoszczedzic na kratke browca.

: pn sie 03, 2009 19:37
autor: Adrian1980
sheriffg a powiedz mi czy na wolnych obrotach jak puścisz pedał sprzęgła słychać grzechotanie sprężyn w tarczy???

: pn sie 03, 2009 19:49
autor: sheriffg
nic nie słychać cisza jak sk...wy ,..syn :grin: teraz do czego sie nie przesiąde wydaje mi się że auta mają zoorane sprzęgła :)

: pn sie 03, 2009 21:05
autor: johnson
sprezynki bedzie slychac musza tylko troche popracowac, wszystko zalezy od tego jakie sily sprzeglo przenosi, w mojej fabii tdi (seria 100 konikow) tez slychac te sprezynki na wolnych obrotach (przelot 80kkm), w a3 170km/370Nm slychac je minimalnie po 10 tys km od zrobienia sprzegla na jednomasie,

: ndz sie 09, 2009 21:14
autor: muzg
Witam panowie co prawda nie jestem już posiadaczem golfa lecz seata leona , ale to ta sama rodzina i też mam problem ze sprzęgłem w silniku ALH po modach 120ps i 318nm ,mam pytanie może któryś z was wie gdzie można dostać jednomas od g60.bo obserwuje allegro od miesiąca i nic a sprzęgło ciągnie coras słabiej .

: ndz sie 09, 2009 21:27
autor: grzegorzp
możesz włożyć równie dobrze jednomas od tdi
jest troszeczkę cięższy niż ten z g60 który waży 9kg a np. od 1z 11kg o ile dobrze pamiętam, ale jest to różnica absolutnie nie odczuwalna a dostępność tych od tdi jest dużo większa, (na alledrogo w tym momencie jest chyba z 5-7 ofert)

: ndz sie 09, 2009 21:35
autor: Adrian1980
panowie ile takie sprzegło od G60 wytrzyma niutonów ??

: pn sie 10, 2009 05:10
autor: wesol
ile wytrzyma jest zalezne praktycznie od marki docisku i tarczy a glownie docisku. Jakby wymienic sprezyny dociskowe na jeszcz emocniejsze to wytryzma jeszcze wiecej.

: pn sie 10, 2009 08:31
autor: sheriffg
czytajcie cały temat a nie 3 ostatnie posty, u mnie jest koło od 1z na manii auto wypluło 137 ps i 308 nm po wtryskach bez kata kolesie z v-techa gadali że mają coś z tym sprzęgłem zrobionego na 160 ps i 350 nm i nie ma problemu a kto wyciągnie więcej z alh lub z asv raczej mało kto ma wiecej , koło jest dostępne bez problemu od 1z wystarczy poszukać kto w okolicy ma silniki na sprzedanie ja tak znalazłem w 2 dni :bigok:

: wt sie 18, 2009 19:18
autor: crazydriver
Witam ,
tak samo jak i Wy mam problem ze swoim sprzęgłem w alh ( 216tki plus sofcik) i powoli przygotowuję się do wymiany .
mam zestaw koło od 1Z tarcza i docisk z vr-a z tym że tarcza jest sachs a docisk LUC-a ... czy ktoś testował podobny zestaw i może powiedzieć jakie są jego możliwości ??bo mam dosyć duże plany jeśli chodzi o moc i moment...wytrzyma to to czy kupić też docisk sachs??

: wt sie 18, 2009 19:36
autor: sheriffg
wydaje mi się że jeden kiep, bo sachs podobno od czasu do czasu pakuje w swoje pudełka LUKa

: wt sie 18, 2009 19:57
autor: crazydriver
sheriffg pisze:wydaje mi się że jeden kiep, bo sachs podobno od czasu do czasu pakuje w swoje pudełka LUKa
heh no zobaczymy co z tego wyjdzie...
na pewno wytrzyma moc obecną ale co będzie się działo po dojściu do 180-190 km i 380-400 nm... ???
wyglada na to że nie ma nikogo kto testował już taki zestawik..

: wt sie 18, 2009 20:30
autor: sheriffg
crazydriver pisze:wyglada na to że nie ma nikogo kto testował już taki zestawik..
są tylko siedzą cicho, po co rozpowiadać że to aż takie dobre jest :grin: