Strona 2 z 4

ARL - przekroczyć 200KM

: śr lut 24, 2016 18:37
autor: wesol
BEdziesz zadowolony wstaje taka suszara tak jak ta z ARLa. BArdzo przyjemnie sie jezdzi a czuc ze potencjal dmuchniecia jest i taka suszara pracuje na lajcie.

ARL - przekroczyć 200KM

: ndz lut 28, 2016 17:48
autor: Kicak
Wszystko wszystkim , nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ? sam mam asz i po softach na 170+ zaczyna się uślizgiwać

ARL - przekroczyć 200KM

: ndz lut 28, 2016 22:07
autor: wesol
Jeśli chodzi o mnie to ja mam w obu autach jednomasy valeo i na hamowni widziałem prawie 500 niutonow i się nie uslizgiwalo. Golfa zaraz po sofcie agresywnym na dobre 170 koni jeszcze na dwumasie tez nic się nie slizgalo. Zmieniłem na JM bo taki kaprys miała żona żeby nie było problemów w przyszłości. Mam więc taki zdrowy dwumas w garażu. Zero drgań.

ARL - przekroczyć 200KM

: pn lut 29, 2016 00:15
autor: wron
Kicak pisze:nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ?
Nie napisałem że mam cały komplet BTB, ale chłopaki z EDC mówią że mimo wszystko i tak koniecznie dać tarczę do obicia kevlerem.
A o to wynik modyfikacji:

Obrazek

ARL - przekroczyć 200KM

: pn lut 29, 2016 07:37
autor: wesol
lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. Nie jest to nic trodnego i samemu mozna to wykonac bo jak zlecisz to komus to sa to koszta nieco wieksze. Sama tarcza za wiele nie daje a jak przyjdzie ochota na jeszcze wiecej to moze byc nadla lipa. Najlepiej zmienic na jednomas bo uciagnie duzo wiecej jak dwumas pewnie i taki BTB.

Re: ARL - przekroczyć 200KM

: pn lut 29, 2016 21:59
autor: krzysiek1606
wesol pisze:lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. B.
a gdzie wtedy jest przyjemnosc z jazdy podczas wciskania sprzegla :bajer:

ARL - przekroczyć 200KM

: wt mar 01, 2016 00:34
autor: wron
I jeszcze pomiar z hamowni stacjonarnej:

Obrazek

ARL - przekroczyć 200KM

: śr mar 02, 2016 12:39
autor: wron
krzysiek1606, ten przewód olejowy to dało by radę dokupić jakiś konkretniejszy, żeby był w jednym kawałku? Czy tutaj raczej nic się już nie wymyśli?
Może ori w ASO? Nawet jakby miał kosztować 100zł, czy więcej. Albo jeśli nie da się dokupić to może wykonać taki z jednego kawałka rurki? Nie żebym się czepiał, ale trochę przeszkadzają mi takie rzeczy :/

Obrazek

ARL - przekroczyć 200KM

: śr mar 02, 2016 22:31
autor: wesol
Tylko opaskę zmień z tej dupnej na taką skrecana śruba na przestrzal. Te ślimakowe są do luftu. Taka orientuje jest bardziej zawodna nie wiem co wymyslasz i po co. Chcesz mieć super ładnie to auto z muzeum musisz kupić i nic nie dotykać.

ARL - przekroczyć 200KM

: pn mar 14, 2016 11:39
autor: wron
Panowie, sprzęgło mam niedawno wymienione na BTB. Do tej pory wszystko było dobrze. Wczoraj zmieniłem koła z zimowych na letnie ze stali 185 na alu 205, dzisiaj pojeździłem trochę i sprzęgło się ślizga praktycznie na każdym biegu. Czy wielkość koła i szerokość opony może mieć wpływ na ślizganie się sprzęgła??

ARL - przekroczyć 200KM

: pn mar 14, 2016 11:53
autor: wesol
Jakie wkładał to btb Sachs czy luk.

ARL - przekroczyć 200KM

: pn mar 14, 2016 11:56
autor: wron
sachs

ARL - przekroczyć 200KM

: pn mar 14, 2016 12:05
autor: wesol
Do tych 228 to lepszy sachs a do 240 to łuk. Choć nie powinien być uslizg. Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc

ARL - przekroczyć 200KM

: pn mar 14, 2016 12:11
autor: wron
wesol pisze:Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc
przejechałem zaledwie 400 km. 230KM/485NM (wyżej są wykresy)
Tak jak mówie, do tej pory na zimówkach wszystko było dobrze, zmieniłem koła na letnie i od razu sprzeglo się slizga. dziwne, chyba że te koła to tylko jakiś zbieg okolicznośći