Strona 2 z 2

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: wt lis 01, 2016 15:54
autor: KLICHO
Wiem ze nie maja epsa. Ale wydruki maja na prozbe klienta.

Re: Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: wt lis 01, 2016 19:52
autor: rav_tdi
Ja mam również wtryski z nadarzyna i jak sie okazało są bdb, bardzo duza wydajność przy bardzo niskich czasach.
Przy ori czasach ARL wyszło 260ps, a 310/520 bezdymne...
Może każdemu sie trafia lipa, kto nic nie robi ... - to przysłowie znacie, nie chce nikogo stawiac na piedestale, jedynie pisze to co ma miejsce...

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: wt lis 01, 2016 20:19
autor: marcinas1983
rav_tdi, nie porównuj pompowtrysków do zwykłych wtrysków 2 sprężynowych z pierwszych TDI, to dwa światy.

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: wt lis 01, 2016 22:37
autor: KLICHO
Ale dalem juz nie jeden komolet i zero problemow. Mowie jakie chce cisnienia nawet robilem 240/330 i ustawili. Wiadomo nie caly czas jest idealnie i raz na jakis czas fuckup wyjdzie. Ale na gwarancje odsylasz i robia od nowa bez mowienia i marudzen.

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: śr lis 02, 2016 13:43
autor: AndrzejP4
To w końcu Nadarzyn robi oba ciśnienia czy tylko pierwsze ?

Pytam bo na zimnym silniku motor przebiera, trochę nierówno pracuje. Miałem 3 setupy z tymi wtryskami, za każdym razem inna pompa, inny słupek, a objawy identyczne - niestabilne obroty biegu jałowego. Po rozgrzaniu jest OK.

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: ndz lis 06, 2016 11:15
autor: baca2309
ja wysłałem na gwarancje i pupa nic sie nie da z tym zrobic tyle usłyszałem, korekcje 2mg i zadyma z tyłu, moc była nie moge powiedziec ale z powody niskiego ciscnienia zadyma była okrutna
pompwtrysk to inna bajka
robia pierwsze a drugie jak im wyjdzie. jak nie maja eps-a to skąd wydruk?

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: śr lis 23, 2016 22:13
autor: cowboy
ale farmazony tu piszecie
nie trzeba EPS zeby zmierzyć 2 cisnienie
a EPS nie ustawia drugiego cisnienia przeciez ;)
a Nadarzyn jako pierwszy w Polsce rozkminił jak ustawiać drugie cisnienie, bo tego Bosch nie przewiduje i własnie serwisy boscha mówią ze drugie wychodzi samo po podbicu pierwszego podkładką, racja cos tam wychodzi ale nie do konca mozna to kontrolować i po drugie na Boschu jak jest komplet naprawczy z trzpieniem nowym
jak sie zakłada koncówki tuningowe na stare wyklepane trzpienie to pierwsze mozna podbic, a drugie kuleje
nie piszcie takich pierdoł w 2016 roku prosze o bo 2 cisnienie to oni ustawiali 10 lat temu
pytanie czy ktoś chce miec ładny wydruk czy ustawione poprawnie cisnienia ;) ?
Diesel System zrobi ci karte próby jak Ci na tym zależy, a wydruk jest z drukarki ;)
rece opadają jak sie takie rzeczy kolejny raz czyta a juz wielokrotnie o tym pisałem
nie wierze ze Diesel System jak ktoś zadzwonił to mu powiedzieli ze nie ustawiają drugiego cisnienia, jesli ktoś tak pisze to coś zmysla
jak sie cos rozjedzie to zwykle wina koncówki, na Boschu reklamacji nigdy nie było na tuningowych czasem po 5 tys km spadały cisnienia o 10 bar

ps. w 2.5 TDI V6 seryjne cisnienia sa w zależnosci o silnika nawet 240/360 bar o ile pamietam, a najwiecej w 1.9 TDI chyba kojarze było ustawiane 240/340

Re: Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: pn gru 12, 2016 20:47
autor: DANIEL LHR
Dokładnie stare wyklepane przekladki trzpienie powoduja ze zmieniaja sie dawki pilotujace i glowne oraz cisnienia.

W 2,5 v6 jest o wiele wydajniejsza pompa promieniowa vp44. Nie jest to wynalazek boscha , Bosch tylko przejoł czyjs patent wprowadził tam zawodna elektronike , nieudolnie ja uduskonalił . Pomijajac ten fakt pompa ta jest bardzo wydajna przy wysokich obrotach i mozna ja wysoko krecic. Powinna tez spokojnie obsłuzyc wtryski z cisnieniem 200/400bar.
A czy vp37 dała by rade to sam jestem ciekaw




cowboy pisze:ale farmazony tu piszecie
nie trzeba EPS zeby zmierzyć 2 cisnienie
a EPS nie ustawia drugiego cisnienia przeciez ;)
a Nadarzyn jako pierwszy w Polsce rozkminił jak ustawiać drugie cisnienie, bo tego Bosch nie przewiduje i własnie serwisy boscha mówią ze drugie wychodzi samo po podbicu pierwszego podkładką, racja cos tam wychodzi ale nie do konca mozna to kontrolować i po drugie na Boschu jak jest komplet naprawczy z trzpieniem nowym
jak sie zakłada koncówki tuningowe na stare wyklepane trzpienie to pierwsze mozna podbic, a drugie kuleje
nie piszcie takich pierdoł w 2016 roku prosze o bo 2 cisnienie to oni ustawiali 10 lat temu
pytanie czy ktoś chce miec ładny wydruk czy ustawione poprawnie cisnienia ;) ?
Diesel System zrobi ci karte próby jak Ci na tym zależy, a wydruk jest z drukarki ;
rece opadają jak sie takie rzeczy kolejny raz czyta a juz wielokrotnie o tym pisałem
nie wierze ze Diesel System jak ktoś zadzwonił to mu powiedzieli ze nie ustawiają drugiego cisnienia, jesli ktoś tak pisze to coś zmysla
jak sie cos rozjedzie to zwykle wina koncówki, na Boschu reklamacji nigdy nie było na tuningowych czasem po 5 tys km spadały cisnienia o 10 bar

ps. w 2.5 TDI V6 seryjne cisnienia sa w zależnosci o silnika nawet 240/360 bar o ile pamietam, a najwiecej w 1.9 TDI chyba kojarze było ustawiane 240/340

Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy EPS -Warszawa

: wt lut 07, 2017 02:21
autor: CommonRailowiec
Wszystko da się zrobić, tylko pozostaje kwestia że ciśnienie 200/400 to nie będzie dobrze działało, za duża różnica ciśnień między pierwszym a drugim co będzie powodowało wydłużenie rzeczywistego czasu wtrysku paliwa. Można ustawić jakie się chce ciśnienie z tym że nie z różnicą 200bar między nimi, po małych modyfikacjach we wtrysku można zbliżyć się do różnicy maks 150bar bez uszczerbku wydłużonego czasu wtrysku, czyli np 250/400 jest do zrobienia. Pozostaje tylko kwestia czy jest sens takiego zabiegu, jeśli w pompie siedzi zdrowy 12mm tłok i wysoka fala to będzie na plus przy takich ciśnieniach, jeśli jakieś marne 10mm to nie polecałbym bo efekt może być odwrotny do zamierzonego.