SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » ndz maja 12, 2013 11:52

v-power, pasuje wszystko....zmien 2mas i sprzegło na mocniejsze niz w ajm


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: jaro789 » ndz maja 12, 2013 22:59

mam pytanko
auto golf 4 variant 1.9tdi 115ps z esp
w serii siedziało tu przód 280x22 tył 232x9
wrzuciłem przód 288x25 i zastanawiam się nad tyłem
czy hamulec 256x22 przy obecnej konfiguracji nie będzie za mocny?

variant wg naszego forum ma rozkład masy 51% przód 49% tył i tu widzę problem

czy auto nie stanie się zbyt nerwowe podczas hamowania, nie będzie najpierw blokowało tyłu
chodzi o bezpieczeństwo, czy podczas jazdy np. w zimę po lodzie nie będzie chciało stawiać bokiem??

a może esp będzie w stanie ogarnąć sytuację??
może ktoś już przerabiał ten temat



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » ndz maja 12, 2013 23:38

jaro860929, trzeba przekodowac pompe vcds i bedzie ok


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: arwam » pn maja 13, 2013 23:47

jaro860929, ja przy wcześniejszym setupie miałem 4x280mm i teraz ten zestaw jeździ u kolegi w korku. i zarówno ja jak i kolega sobie takie zestaw chwalimy, w synchro również powrócę do tego zestawu o ile przy ronalach i w tylnej osi od synchro się uda upchnąć takie hamulce, jak poprawisz tył to przód jest mocniej dociskany do nawierzchni a to z kolei pozwala na jeszcze mocniejsze hamowanie bo przód ma większą przyczepność wtedy...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » wt maja 14, 2013 19:39

arwam, doczytaj co napisalem...zanim bedziesz coagnał dalej swoje wywody na temat swojego rumpla


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: arwam » śr maja 15, 2013 00:21

Fahoo, jeśli nie zmieniasz nic w elektryce i czujnikach , oraz koronek zliczających tlo nie trzeba przekodowywać nic, poprosty ABS zacznie nieco wcześniej ingerować w tylną oś...

i to co piszę nie podciągaj pod pisanie o swoim aucie tylko przeczytaj i wyciągnij wniosek o co mi chodzi.
a chodzi mi o to że na takim zestawie jeździe się bardzo dobrze, i dlatego znów do niego powrócę...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » śr maja 15, 2013 07:10

arwam, chłopie mk4 to nie twoj mk2 i akurat pompa z abs i esp wymaga przekodowania ,bo ma swoje oprogramowanie i nastawy pod rózne tarcze i średnice...
wejdz na http://www.ross-tech.com/" onclick="window.open(this.href);return false; i sie doedukuj... mieszasz tylko ludziom w głowie!!!!

dla oski:
+0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
+0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
+0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
dla czterolapa:
+0000006 = FS3 54 14"/15"
+0000518 = FN3 54 15"/16"
+0000521 = 2FN 42 17"
Zatem zmieniajac z FS III dodajesz do kodowania +512 i masz 288,312, lub +515 i masz 334 dwutloczkowy.
W przypadku MK20 nie mam rozpisanego kodowania, ale zauwazylem ze kodowanie ma postac np. 03304, 13304. "1" na najwyzszej pozycji maja pompy ABS z EDS, zwykle ABS maja "0". U mnie kodowanie bylo 03304, po zmianie na 03504 ABS dziala twardziej, tzn. bardziej na sile hamuje kola. Z ciekawostek Golf IV GTI '00 z pompa MK20 ma kodowanie 13504, leon sport '99 ma 13304, leon signo '01 03304, toledo '99 03504, octavia 03304, sharan 12502, 12812.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
szczuru92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob lis 27, 2010 20:07
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: szczuru92 » czw maja 16, 2013 14:30

Panowie nie chcąc zakładać nowego tematu pytam tutaj , czy osiągnę moc rzędu 200KM :los2: przy zmianie :
-pompy 11
-wtrysków .230
-turbo ARL + MAP sensor z ARL
-FMIC
-pełny przelot 2.75"-3.00"
-oczywiście strojenie

Pozdrawiam Tomasz



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: wesol » czw maja 16, 2013 16:59

oj turbo raczej nie ogarnie takiej mocy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
szczuru92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob lis 27, 2010 20:07
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: szczuru92 » czw maja 16, 2013 18:06

to może turbo od BRD ? :hmm:



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: eden1992 » czw maja 16, 2013 19:23

szczuru92, BRD już powinno ogarnąć, ale niech jeszcze inni się wypowiedzą.
Sam idę w podobnym kierunku.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » czw maja 16, 2013 21:41

Witam
Przy VP problemem jest ukł paliwowy-brak sprawnych i wydajnych pomp z tłokiem 11
ze słaba pompą bedzie trudno przekoriczyc 200 KM... nie jeden próbował ... kilku sie udało


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: eden1992 » czw maja 16, 2013 21:47

Fahoo, Ale chyba hybryda złożona z części które są w dość dobry stanie będzie i tak lepsza niż dobita 107j. Czy może nie?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Post autor: Fahoo » czw maja 16, 2013 22:29

bedzie lepsza... niz byle jaka 107j z allegro
juz tu jeden sprzedawał 107j a w srodku zwykła 10 była.....


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości