Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: -michau- » ndz wrz 07, 2014 15:11

co do pompek w ajm można znaleźć różne info, że jest kilka rodzai i starczają różnie, jozko miał borze 175km, ale to już chyba max dla tych pompek
inny koleżka z forum pisał, że u niego stykło max do 160, chcesz granicę 200 to al

moim zdaniem przekroczenie granicy 200km na turbo arl nie da rady, coś większego trzeba,

co do ajma, sam mam, nawet trochę gratów zebrałem na mody w okolice 170km, ale ostatecznie zrezygnowałem,
sam program, a w przyszłości zmiana auta z arl, bpx, buk


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » ndz wrz 07, 2014 15:55

Mówie o max 200 tak... 175/180 byłoby już super. Starczy mi tyle bo nie chce za bardzo ładować w to kasy.



Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: -michau- » ndz wrz 07, 2014 17:30

pisałeś stronę wcześniej fmic zakładasz, więc do tego poszukałbym na twoim miejscu turbo z asz, taniej i większa szansa że będzie w lepszym stanie, fajny wykres między 160-170 i cieszyć się jazdą, według mnie taka opcja najlepsza jak nie masz zamiaru ruszać pompek pozdro


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » ndz wrz 07, 2014 18:09

No nie ukrywam, że bardziej liczy sie dla mnie moment obrotowy niż moc wyjściowa ;). Chciałbym tak ze 370/390 może coś nawet 400+ :bigok: jeśli się da ale też żeby było bezpiecznie. Dodam, że sprzęgło nowe.
A nie lepiej wziąć turbo po regeneracji z jakiejś firmy?
Np. http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 24854.html



Awatar użytkownika
-michau-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1013
Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
Lokalizacja: mazowieckie

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: -michau- » ndz wrz 07, 2014 18:43

twój wybór, ja bym wolał używkę, w lipcu miał na sprzedanie nawet wesol z asz, wyczyszczoną i sprawdzoną, tylko zakładać, koło 6 stów, w takie coś bym celował, nawet miałem od niego brać, ale jak pisałem, plany się pozmieniały, tylko chip i nic więcej, bo nie wiem ile pojeżdżę autem,

ewentualnie bym uderzył do turbo bogdana z mielca, czasami wypuszczał na allegro coś ciekawego,

regenerowanego turbo nigdy bym nie kupił, ale to jest tylko moje zdanie

i tak nawiasem, moment i moment, cyferkami na papierze się nie jeździ, według mnie lepszy mniejszy moment i moc ale lepiej to rozłożone na wykresie i dostępne w większym zakresie obrotów,

podam ci przykład, bora atd 101 wykręcona na 142km i około 340nm, jest mega bomba od dołu, potem nie jedzie, taki lichy program, że swoim ajm w serii jadę z nim równo do 160 :)

zobacz w dziale wykresów z hamowni jak miał zrobionego na seryjnych gratach ajma kolega mosfet, niby chyba tylko 146km i 341nm ale fajnie rozłożone i mądrze poprowadzone, mam nadzieje, że po niedzieli czas pozwoli i również podzielę się swoim wykresem po programie, pozdro


GTB... :satan:

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » ndz wrz 07, 2014 19:04

Dzięki za opinie ;). Na pewno nie przejdzie mi obojętnie. Chociaż mój wykres też chyba nie jest zły (16 str).



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » ndz wrz 07, 2014 19:53

regeneracja za 800 zl?? jak czesci tyle kosztuja i to oczewiscie w zamienniku. Zreszta zapytaj ile kosztuje regeneracja turbiny w Moto Remo bo to przedstawiciel garretta na PL. Oczewiscie garretta na vnt nie robia bo nie ma czesci. Poprostu stosuja sie do tego co producent nakazuje. Regenauja KKK czy inne i na ori czesciach to sobie zapytaj ile kosztuje taka usluga- wierz mi nie jest to 800 zl. Tu musisz jeszcze dodac 200 zl jesli nie oddasz swojej suszary na wymiane. kafla dac za ARL po majstrowaniu- srednio to widze. Zreszta jak kolega pisal do serii pompek to ASZ wystarczy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: rbul » ndz wrz 07, 2014 20:25

Czyli lepiej znaleźć jakąś używke od ASZ, tylko skąd ja mam wiedzieć, że jest w dobrym stanie :kac:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » pn wrz 08, 2014 07:52

luknac w obie strony czy lopatki nie sa powywijane i luzów podluznych nie moze byc a poprzeczny moze byc lekki wyczuwalny na poziomie do 0.5 mm a nawet mniejszy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
owieczka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 8L
Silnik: AGR

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: owieczka » pn wrz 08, 2014 10:40

Panowie jaką średnicę ma wylot powietrza po stronie zimnej w turbinie ASZ GT1749VA?

Poniżej zdjęcie poglądowe:
Obrazek



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » pn wrz 08, 2014 12:36

Zmierze ci po pracy ale możesz odciąć ten kawałek to podepniesz tak jak ta co masz teraz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
owieczka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 8L
Silnik: AGR

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: owieczka » wt wrz 09, 2014 16:45

I jak tam udało Ci się zmierzyć tą średnicę?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » wt wrz 09, 2014 19:18

Zapomniałem ale skoczylem właśnie do piwnicy i na rurze jest sśrednica 50,5 mm i jest tam uszczelka co daje z nią sred 51 mm.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
owieczka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 8L
Silnik: AGR

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: owieczka » wt wrz 09, 2014 19:38

Dzięki Wielkie za info. Wychodzi na to, że taka rura z 1.8T bez problemu podejdzie. Ta rura ma na szybko złączce właśnie 50,5-51 mm

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 28 gości