Strona 14 z 21

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 16, 2013 22:55
autor: eden1992
Fahoo pisze:juz tu jeden sprzedawał 107j a w srodku zwykła 10 była.....
Kojarzę sytuację, dlatego zamiast 1000zł na 107j, wolę wydać 400zł na 988(która ma pozakładane świeże plomby) i mieć własnoręcznie zbudowana pompę, chociaz z takiej 107j fala by się może przydała.

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 16, 2013 23:33
autor: Fahoo
osobiscie szedł bym w graty z "renówki"+ korekta kąta w mapie zeby to banglało

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 16, 2013 23:33
autor: jaro789
Dziękuję kolego Fahoo za naświetlenie sprawy

a co do pompy 107j ostatnio szukaliśmy obok naszego śmietnika i nie było nic
jakąkolwiek dostać jest ciężko a co dopiero dobrą to już sztuka

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 16, 2013 23:35
autor: eden1992
Fahoo pisze:osobiscie szedł bym w graty z "renówki"+ korekta kąta w mapie zeby to banglało
ja właśnie już jakiś czas jeżdżę na takiej hybrydzie.

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: pt maja 17, 2013 01:49
autor: arwam
Fahoo, z hamulcami chodziło mi tylko o to że ABS będzie nieco wcześniej ingerował w tył, sytuacja analogiczna jakbyś wyjął z tłu auta wszystko co zbędne, bedzie działać, nie bedzie błędów, za to będzie tył mocniej hamował co opóźni moment zadziałania układu na przedniej osi ponieważ będzie mocniej dociskana do podłoża a to pozwoli na hamowanie z większą siłą a to z kolei, przełoży się na krótszą drogę hamowania. czysta fizyka, ruchu pojazdów samochodowych się kłania, jedyny minus że w sytuacjach awaryjnego hamowania, auto może nieco myszkować,
przekodowanie, ECU spowoduje że tył będzie słabiej hamował, więc zabieg założenia tylko tylnych hamulców tylko nieznacznie poprawi sytuację jeśli chodzi o fadding, natomiast na drogę hamowania przełoży się to w stopniu bardzo znikomym...

a nastawy ABS'u dla mniejszych zacisków, przy zastosowanych większych zaciskahc spowoduje że cały cykl hamowania i odpuszczania, koła będzie przebiegał szybciej.

przetestowane więc wiem co mówię.
a testowane dokładnie na passacie B5

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: pt maja 17, 2013 08:40
autor: jaro789
o myszkowanie mi nie chodzi ale o bardziej ekstremalne warunki pogody
w zimę na lodzie myszkowanie może zakończyć się efektownym spinem czego chciał bym uniknąć

kolego arwam nie czytasz uważnie
heble z przodu nie są seryjne były 280x22 a jest 288x25 i poprawa jest spora
mimo twardego zawiasu, tulei s3 auto nurkuje jak głupie

a czy nie ma kodowania na tylną oś??
czy to nie ma znaczenia?
bo różnica między 232x9 a 256x22 jest

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: pt maja 17, 2013 10:23
autor: arwam
jaro860929, jeśli masz już przednie heble większe to zakładając tylne zachowasz te proporcje które były w ori aucie.

a wracając do tego zdania:
jaro860929 pisze:o myszkowanie mi nie chodzi ale o bardziej ekstremalne warunki pogody
w zimę na lodzie myszkowanie może zakończyć się efektownym spinem czego chciał bym uniknąć

mam na myśle delikatną tendencję do niewielkich zmian toru jazdy a nie o zarzucanie,

zarzucałoby Ci gdybyś miał wyłączony ABS, i brak korektora w układzie hamulcowym tylnej osi.
skoro Ty masz przód wiekszy nic tył nawet już po planowanej zmienia to nie masz się co martwić.

ja miałem cztery tarcze o tej samej średnicy i póki miałem sprawny korektor nic się niepokojącego nie działo.
zresztą, zrobisz jak chcesz. ja bym zakładał i na innych się nie oglądał. swoje doświadczenia już mam. i powiem tak że powrót z setupu 4x280mm na specyfikację fabryczną boli i to bardzo. z ponowna zmiana była wymuszona zmianą rozstawu śrub mocujących koła...

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: ndz maja 26, 2013 11:53
autor: szczuru92
A czy mógłby mi ktoś ciut jaśniej powiedzieć co i z czym w sprawie tych pomp z reni ? Jakiś konkretniejszy numer tej pompy lub w jakim samochodzie była ona montowana ?





Pozdrawiam Tomasz

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: ndz maja 26, 2013 12:16
autor: eden1992
0 460 414 988 renault bodajże 1,9

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: śr maja 07, 2014 20:42
autor: Baryla
Troche odświeżam ;) jak w koncu wyglada sprawa z wskazaniem predkosci? Mam skrzynie 5b zakladami 6b podpinam wtyke i normalnie pokazuje predkosc i nie przeklamuje? Auto to audi a3 tdi 97r

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: śr maja 07, 2014 20:58
autor: Baryla
Troche odświeżam ;) jak w koncu wyglada sprawa z wskazaniem predkosci? Mam skrzynie 5b zakladami 6b podpinam wtyke i normalnie pokazuje predkosc i nie przeklamuje? Auto to audi a3 tdi 97r

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 08, 2014 01:19
autor: zgredd
Wydaje mi się że wszystko powinno być ok. Ale na 100% nie mogę potwierdzić ponieważ robiłem taki zabieg w fabi i mam prędkość sczytywaną z ABS i musiałem licznik zmienić. Ponieważ nie miałem wejścia w skrzyni na impulsator.

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 08, 2014 08:17
autor: wesol
najlepiej to zorietowac sie co za skryznie sie kupuje 6 biegowa. byly wersje z impulsatorem na niej i bez tego elementu. Pierwsze PD z 6biegowymi mialy wlasnie z impulsatorem. Pozniej przeszli na zczytywanie z absu.

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 08, 2014 17:57
autor: Baryla
Mam skrzynie z rocznika 99 oznaczenie drw i ma impilsator. Teraz nie wien czy wystarczy podpiac wtyke i bedzie pokazywal predkosc czy trzeba cos jeszcze robic