Strona 16 z 48

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pt gru 05, 2014 21:16
autor: raby
Prosze o ocene wyniku.
1.9 ARL
Turbo GTB2060VZK
Wydech DP 2,5"
Obrazek
To ze pompki nie domagaja to wiem ale czemu taki slaby dol?
Soft gotowiec, turbo jakies trefne, czy tak ma byc?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pt gru 05, 2014 21:39
autor: wesol
dół moze buc slaby bo nie jest dobry porgram pod GTB. Zreszta to gotowiec wiec juz daje neico do myslenia. Kto to robil tez ma wiele do gadania. Ile masz dmuchniete suszarą?? Straty tez jakies troszke duzawe.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: sob gru 06, 2014 04:16
autor: zgredd
Dymi mocno z dołu? Dużo można ugrać mapą N75 tylko trzeba ją dobrze zrobić pod takie turbo. Nikt z wykresu ci czarów nie powie. Może nie ma już wałka wiele czynników wpływa na moc finalna. Wrzuć logi, program może uda się coś wymyślić. Czasami sprawy mechaniczne plus jakieś błędy powodują takie a nie inne wyniki. Jedno jest pewne zdrowy ARL po modyfikacji spokojne by Cię objechał.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz gru 07, 2014 18:25
autor: xsebox
hej
jaka to hybryda
arl/56mm jest to 17/22 ?? dobrze się orientuje ?
znalazłem u siebie firmę co tuninguje auta( w Irlandii) i pytałem jak cenowo wygląda założenie gtb2260vk i że chce osiągnąć 210-230 hp i tyle mi starczy a oni mi właśnie odpisali że mogą zrobić hybrydę z mojej i dać 56mm comp wheel które bez problemu zrobi 230 hp , z tego mniej więcej prześledziłem to hybrydy raczej dają 200-220 i raczej nie są polecane chyba że ktoś ją dobrze zrobi czyli loteria
co o tym sądzicie ?? nie celuje w większe moce silnik to 1.9 tdi asz

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz gru 07, 2014 22:32
autor: wesol
zalóż gtb 1756 starcza na jakies 200-220 koni. Jak cos wiecej to gtb2056 tez wystarczy na okolo 250 KM. Po co taką trudna do okielznania suszare ktora starcza grubo ponad 300 koni?? DO tego jest tez nieco drozsza. gtb 17 masz w 2.7 tdi gtb20 masz np w volvo 2.4 po co ci szuszara dwa razy drozsza na moc ponad 300 koni jak celujesz w moc 200-240?? Lepiej pomysl jak ja tam zmiescic by o nic nie ocieralo i sie tam zmiescila bo to tez jest troszke pryzmiarek i kombinacji.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pn gru 08, 2014 03:00
autor: xsebox
Ponieważ czytając posty napotkałem wiele opinii że lepsza większa ponieważ nie będzie tak bardzo żyłowana jak te mniejsze
nie czytałem zbyt wiele na temat gtb 1756 ani gtb 20 , dużo jest tam rzeźby ??
I co z tą hybrydą to jest taka jak napisałem ?? bo zapytawszy ich czy to jest 17/22 odpisali że to 17/56

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pn gru 08, 2014 03:04
autor: zgredd
Trzeba dobrze pospać z kolektorem i przerobić na podciśnienie. Pierwsze jest trochę łatwiejsze ale wymaga kilku przymiarek.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pn gru 08, 2014 07:36
autor: wesol
xsebox, ale nie rumiem ciebie. Mowisz ze chesz moc w okolicy 200-220. Turbo gtb2056 daje spokojnie moce na 240-250 KM widzialem tez wykresy na 260 koni ale nie bede upieral sie ze na tyle musi zawsze dac. Zreszta pomysl chwile. ARL pryz mniejszej suszarce pompuje jakies 1.6 bara i moce potrafi awyjsc pod 200 koni. Czasami 195 a czasami przekorczy te 200KM. Tu na GTB20 mozesz wykrzesac bez wielkiego bulu 1.7 bara i masz te 220 KM. A dmuchnac mozesz z tej suszary ponoc do 1.9 czyli potencjal jest w zapasie. Lepiej si emartwilbym z eby to dobrze wystroic zeby to dobrzez zlozyc zeby nie bylo porblemów bo co zrobisz jak pojedziesz do tunera a wyjda krzaki ze nie idzie opanowac suszary albo ze bedzie wstawac slabawo np od prawie 3000 obr? Wiele osob ma problemy z gtb22. Sam pisywalem z kilkoma i maja juz dosc bo co juz nie robili by ją opanowac.
Rob z tune up mial swego czasu astre H 1.9 cdti i tam tez wstawil taka gtb2056. wystroil na ponad 240 koni ale sam motor nie dawal rady wiec finalnie wyszlo 220 KM.
Hubryd na tak amoc to unikaj. Zreszta nie kumam co to za hubryda by mial byc. TO mialoby byc na jakiejs seryjnej turbinie nie wiem gt1549 z wirnikiem kompresji od gtb17 czy jak??

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt gru 09, 2014 02:07
autor: xsebox
myślę nad gtb22 ponieważ często są opinie że tyle samo przeróbek koszta praktycznie te same i żeby brać gtb22 bo przynajmniej zapas jest
najlepiej to by mi spasowała właśnie jakaś dobra hybryda bo najmniej roboty wszystko p&p tyle że z tymi hybrydami podobno często jest problem
nie wiem co to za hybryda jak zapytałem czy to 17/22 to odpisali mi że nie że to 17/56 i na angielskich forach niby coś takiego występuje tu link do youtuba
" onclick="window.open(this.href);return false;

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt gru 09, 2014 07:32
autor: wesol
no jak koszta te same jak turbo gtb22 kosztuje 1200 zl albo wiecej a gtb20 kosztuje 650 zl. A jak beda problemy ze wstawaniem i z opanowaniem turbony to co zrobisz?? Ale zapsu nie masz na gtb20?? W jaka moc w koncu docelowo celujesz?? Moce juz pod 300 KM wymagaja i tak juz innych dodatkowych nakladów. No chyba ze lecisz na bogato to mozesz pakowac i turbo za 2000 zl plus reszta to mzoe sie w 8 tys zmiescisz.

Co do tej hybrydy to musisz si edowiedziec co tam jest wymienione w jakiej suszarce ale chyba wieksze kolo np w turbo ASZ to kolo kompresji od ARL'a. Wiecje bym nie pakowal bo na tej osce to pewnie dlugo i tak nie podziala. Nie wiem co to znczy 17/56 ale 56 to srednica na czesci wydechowej kola. co tu namieszali w tym turbo to nei wiem.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt gru 09, 2014 09:24
autor: marcinas1983
wesol, ale po co Ty się tak produkujesz i próbujesz xsebox, namówić do czego innego... już z góry ma upatrzony cel... chce GTB22 to niech założy. Niektórym ludziom nie przemówisz jak w dziale TD... chcesz dobrze doradzić i tak wybierze co innego.

Ja mam hybrydę założoną na WG jest to T2 z kołem kompresji GT20 :hmm: , jak na razie 1.3 bara ładnie trzyma praktycznie do 4 tys obr/min później mam już dawkę ciętą i boost zaczyna też spadać, więc hybrydy nie są takie złe jak je malują.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt gru 09, 2014 15:24
autor: diablosv
Za gtb17 przerobiona i przyspawaną do kolektora 1500zł to dobra cena?. Pewna znana na forum firma z Mielca za tyle chce sprzedać.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt gru 09, 2014 17:13
autor: wesol
nie wiem ile bierze fiodor i ile muszka ale tez mozna popytac to sie cena naswietli. Mozesz samemu sobie tez zmodzic. Mnie kosztowalo tyle co zakup turbo. reszte sam zrobilem. Flansze dwie sobie wycialem z blachy 8 mm ktora zakupilem za okolo10 zl i po sprawie. Pospawac sobie pospawalem migiem i tyle. Wazne by to zrobic pod odpowiednimi kątami I tak bedzie potrzebna flansza tez trzecia do wydechu juz wiec cos wycinac tez bedzie trzeba. Ale turbo gtb jest naprawde miodne. Praca to czuc ze chodzi to na lajcie i dmuchniecie jest konkret. Oczewiscie wezyki podejscia oleju i splywu tez ci nie pdopasuja wiec i tak przerobki sa. Tak samo z podejscie powietrza z filtra powietrza i wylot juz powietrza sprezonego. Przy gtb nic prakycznie nie podpasi z serii ale naprawde warto. Jakby mi siadla suszara w ASZ'ku to raczej ide w turbo gtb. Koszty te same a problem z zacinajaca sie geometria juz tam raczej nie wystepuje. Wirniki tez sa odporniejsze i tak nie odlatuja.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: śr gru 10, 2014 18:58
autor: bobmenck
muszka mi zrobił gtb22 tak że zasilanie olejem pasuje oryginalne, spływ robisz na podobie fordowskich czyli guma olejowa pomiędzy starą rure. Reszta to inwencja twórcza