Strona 17 z 21

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 10:35
autor: xman750
arwam pisze:sterowanie jej z zaworu N109 nie ma sesnu bo komp na skutek za dużego poboru mocy będzdie łapał błąd jakoby zwarcie było i nie odpalisz auta
hmmm nawet jeśli puszczę to przez przekaźnik a prąd pociągnę z akumulatora ? właśnie ryję przez wątek i już chyba ktoś nawet proponował takie rozwiązanie...

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 13:38
autor: arwam
podepnij się pod stacyjkę z przekaźnikiem. to najlepsze rozwiązanie a wcale dużo wiecej pracy nie ma

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 18:08
autor: xman750
arwam pisze:podepnij się pod stacyjkę z przekaźnikiem. to najlepsze rozwiązanie a wcale dużo wiecej pracy nie ma
no rozbieranie stacyjki ciągnięcie kabla itp... jesteś pewien ze przekaźnik podpięty pod n109 będzie powodował błędy ? w sumie to jak mi wszystko przyjdzie mogę podpiąć to na krótko i zobaczyć czy chodzi jak trzeba no ale jeśli ktoś to już sprawdził empirycznie że na pewno nie działa to po co tracić czas

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 19:02
autor: wesol
mozesz od tego elektrozaworka na pompie pociagnac. Tylko daj diode prostownicza oraz przekaznik taki nieduzy jak od swiateł itp.

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 21:55
autor: arwam
a po co stacujkę bebeszyć. znajdujesz kabel czarny z czerwonym paskiem i po bólu...

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 22:24
autor: xman750
arwam pisze:a po co stacujkę bebeszyć. znajdujesz kabel czarny z czerwonym paskiem i po bólu...
dobra moze to będzie naiwne pytanie ale co mi tam ;) skąd dokąd on idzie ? tzn jest tylko pod kierownica czy gdzie w komorze silnika sie wepnę do niego

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn paź 15, 2012 23:04
autor: arwam
on ze stacyjki zasila wszystko co ma chodzić po zapłonie, nawet w trakcie kręcenia rozrusznikiem, miszy innymi ECU itd.

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: czw lis 29, 2012 20:22
autor: xman750
no więc pompkę mam i ja ;) jak zabrałem się do instalacji to stwierdziłem jednak że wezmę sterowanie z N109 (nie chciało mi się wiązek rozbrajać i ciągnąć niepotrzebnie kabli)wsadziłem diodę dla pewności i jak na razie wszystko śmiga, dół obrotów jakby się poprawił, silnik chodzi ciszej i bardziej równomiernie na wolnych obrotach, czuć że ma więcej mocy na dole nawet jak się rusza bez gazu czy wrzuci drugi bieg, pali też wyraźnie lepiej ciekaw jestem jaka różnica będzie rano jak go po nocy odpalę. Plusem sterowania z N109 jest to że ECU chyba po kilku sekundach jeśli nie odpalimy silnika odłącza mu napięcie i pompka się wyłącza więc nie ma obaw że rozładuje nam akumulator jak zapomnimy wyłączyć zapłonu, na razie pompka trzyma się na taśmie izolacyjnej przyklejona do rury od IC (i tam chyba zostanie na stałe z tego względu że w tej chwili mogę dosłownie w 10min wrócić do serii) bo mnie wieczór zastał i nie miałem czasu tego ogarnąć, w każdym razie jak na moda który kosztuje około 150zł i ze 2h czasu to naprawdę warto

Dzisiaj przymocowałem to wszystko jakoś opaskami:
Obrazek
Obrazek

nie jest to może profi robota, ale jak widać w razie awarii pompki wystarczy zdjąć wąż z niej i podłączyć na właściwe miejsce może w przyszłości pomyślę nad jakimś innym sposobem mocowania i ogarnięcia tych kabli na razie powiedzmy ze to wersja testowa ;)

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pt lis 30, 2012 10:07
autor: krzysiek1606
xman750 pisze:no więc pompkę mam i ja ;) jak zabrałem się do instalacji to stwierdziłem jednak że wezmę sterowanie z N109 (nie chciało mi się wiązek rozbrajać i ciągnąć niepotrzebnie kabli)wsadziłem diodę dla pewności i jak na razie wszystko śmiga, dół obrotów jakby się poprawił, silnik chodzi ciszej i bardziej równomiernie na wolnych obrotach, czuć że ma więcej mocy na dole nawet jak się rusza bez gazu czy wrzuci drugi bieg, pali też wyraźnie lepiej ciekaw jestem jaka różnica będzie rano jak go po nocy odpalę. Plusem sterowania z N109 jest to że ECU chyba po kilku sekundach jeśli nie odpalimy silnika odłącza mu napięcie i pompka się wyłącza więc nie ma obaw że rozładuje nam akumulator jak zapomnimy wyłączyć zapłonu, na razie pompka trzyma się na taśmie izolacyjnej przyklejona do rury od IC (i tam chyba zostanie na stałe z tego względu że w tej chwili mogę dosłownie w 10min wrócić do serii) bo mnie wieczór zastał i nie miałem czasu tego ogarnąć, w każdym razie jak na moda który kosztuje około 150zł i ze 2h czasu to naprawdę warto
a dlaczego nie zamontowałeś jej przy zbiorniku?

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pt lis 30, 2012 12:05
autor: xman750
krzysiek1606 pisze:
xman750 pisze:no więc pompkę mam i ja ;) jak zabrałem się do instalacji to stwierdziłem jednak że wezmę sterowanie z N109 (nie chciało mi się wiązek rozbrajać i ciągnąć niepotrzebnie kabli)wsadziłem diodę dla pewności i jak na razie wszystko śmiga, dół obrotów jakby się poprawił, silnik chodzi ciszej i bardziej równomiernie na wolnych obrotach, czuć że ma więcej mocy na dole nawet jak się rusza bez gazu czy wrzuci drugi bieg, pali też wyraźnie lepiej ciekaw jestem jaka różnica będzie rano jak go po nocy odpalę. Plusem sterowania z N109 jest to że ECU chyba po kilku sekundach jeśli nie odpalimy silnika odłącza mu napięcie i pompka się wyłącza więc nie ma obaw że rozładuje nam akumulator jak zapomnimy wyłączyć zapłonu, na razie pompka trzyma się na taśmie izolacyjnej przyklejona do rury od IC (i tam chyba zostanie na stałe z tego względu że w tej chwili mogę dosłownie w 10min wrócić do serii) bo mnie wieczór zastał i nie miałem czasu tego ogarnąć, w każdym razie jak na moda który kosztuje około 150zł i ze 2h czasu to naprawdę warto
a dlaczego nie zamontowałeś jej przy zbiorniku?
po pierwsze dlatego że chciałem mieć ją za filtrem paliwa, po drugie duuuużo mniej roboty, po trzecie jak już pisałem prościutki powrót do serii w razie awarii.

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pt lis 30, 2012 13:13
autor: krzysiek1606
xman750 pisze:
krzysiek1606 pisze:
xman750 pisze:no więc pompkę mam i ja ;) jak zabrałem się do instalacji to stwierdziłem jednak że wezmę sterowanie z N109 (nie chciało mi się wiązek rozbrajać i ciągnąć niepotrzebnie kabli)wsadziłem diodę dla pewności i jak na razie wszystko śmiga, dół obrotów jakby się poprawił, silnik chodzi ciszej i bardziej równomiernie na wolnych obrotach, czuć że ma więcej mocy na dole nawet jak się rusza bez gazu czy wrzuci drugi bieg, pali też wyraźnie lepiej ciekaw jestem jaka różnica będzie rano jak go po nocy odpalę. Plusem sterowania z N109 jest to że ECU chyba po kilku sekundach jeśli nie odpalimy silnika odłącza mu napięcie i pompka się wyłącza więc nie ma obaw że rozładuje nam akumulator jak zapomnimy wyłączyć zapłonu, na razie pompka trzyma się na taśmie izolacyjnej przyklejona do rury od IC (i tam chyba zostanie na stałe z tego względu że w tej chwili mogę dosłownie w 10min wrócić do serii) bo mnie wieczór zastał i nie miałem czasu tego ogarnąć, w każdym razie jak na moda który kosztuje około 150zł i ze 2h czasu to naprawdę warto
a dlaczego nie zamontowałeś jej przy zbiorniku?
po pierwsze dlatego że chciałem mieć ją za filtrem paliwa, po drugie duuuużo mniej roboty, po trzecie jak już pisałem prościutki powrót do serii w razie awarii.


ok każdy robi jak chce ja mam przy zbiorniku i uważam że to najlepsze miejsce a roboty nie dużo więcej

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn gru 17, 2012 00:10
autor: Passat944
Orientuje się ktoś może jakie parametry ma pompa montowana w baku MK4 PD (wydajność, ciśnienie pracy)? Wkładam takiego PD do auta, w którym nie ma jak włożyć oryginalnej pompy i chciałbym zastąpić ją jakimś odpowiednikiem zakładanym zewnątrz na przewodzie zasilającym.

Re: Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn gru 17, 2012 03:19
autor: zgredd
Nie wkładaj pompy do baku i po problemie. Kumpel miał ibize 6K2 swap z AGR VP 90km na ARL na GT2260 bez pompy w baku i latało to bardzo dobrze, można ewentualnie pokusić się o zamontowanie chłodnicy paliwa bo jednak przy upalaniu nagrzewa się i to w miarę szybko.

Dodatkowa pompa paliwa w VP

: pn gru 17, 2012 07:38
autor: wesol
wkladaj wkladaj. Pompka ma miec cisnienei zaledwie minimalne bo to pompka podajaca. Okolo 0.5- 0.8 bara