Strona 19 z 21

Turbo od ASZ do AXR

: pt sty 30, 2015 21:51
autor: bolooo
to jest temat O turbinach nie o heblach przechodzenie z 280 na 288 to lipa jak dla mnie jak juz to na 312 zeby heble były spoko na forum jest sporo o tym

Turbo od ASZ do AXR

: pt sty 30, 2015 23:08
autor: Skrzak
No dobra tylko ja zapytałem w sumie przy jakiej mocy już się zmienia heble a oftop się potoczył jak głowa spod gilotyny.

Turbo od ASZ do AXR

: pt sty 30, 2015 23:16
autor: wesol
puki co umnie w sharanie mam 288 i daja rade jeszcze i nie narzekam. Osobiscie uwazam ze ludzie przesadzaja. Niejedne ARL tylko chipsowany na 190-200 Km daje rade na takich seryjnych 288.

Turbo od ASZ do AXR

: sob sty 31, 2015 10:15
autor: jaro789
wszystko zależy od tego kto i jak jeździ
koniec off-a

Re: Turbo od ASZ do AXR

: czw maja 14, 2015 21:20
autor: Jing
Szatannnn pisze:Jing jak już będziesz po strojeniu wrzuć wykres.
Odgrzewam i na prośbę podaję: wyszło 159km/365NM :) bardzo spokojny i bezpieczny prgoram, Bartek mówił że można było jeszcze ugrać spokojnie 5KM ale doszliśmy do w niosku że nie ma sensu :)

Re: Turbo od ASZ do AXR

: śr maja 27, 2015 12:25
autor: Adier
Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.

Re: Turbo od ASZ do AXR

: czw maja 28, 2015 16:31
autor: Jing
Adier pisze:Witam.
Golf 4 1,9TDI 101 kM AXR kombi specjal.
Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Na hamowni 150 kM i max 377,7 Nm, z tym że wykres do 3275 rpm. Ciekawe co dalej?
Wykres załączyłem w odpowiednim dziale; viewtopic.php?f=82&t=390008" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście uwagi miło by było zobaczyć.
Ale czy ty masz seryjną turbinę ?

Turbo od ASZ do AXR

: czw maja 28, 2015 16:59
autor: wesol
Adier pisze:Wszystko oryginalne, tylko EGR wywalone.
Tyle ze dziwne czy pomiar do tych 3200 obr z racji iz potem lecial na łeb na szyje czy z jakiegos innego powodu.
Poza tym 360 niuta jak to mawia masters pipki nie sprzegla przy 1700 obr to chyba troszke nierozwazne posunięcie. Jakis ten wykres tez taki poszarpany- ceikawe czy cos tam nie odpuscił przy pomiarze.

Re: Turbo od ASZ do AXR

: czw maja 28, 2015 23:29
autor: Adier
Ja nic nie zmieniałem, ale wiem, że był walnięty w prawy błotnik. Może jak ktoś robił, to wsadził inną turbinę. Jak można sprawdzić jaka to turbina?
Gościu, który go modził stwierdził, że jeździ się od 2 do 3 tyś., bo w tym przedziale ma najwięcej Nm. Powyżej 3 tyś. jest już spadek i nie ma co żyłować silnika.
Z charakterystyk podobnych wykresów wynika, że po tym spadku jest jeszcze podniesienie się do góry, ale żeby to zobaczyć trzeba by na hamowni sprawdzić.
Tak pod butem to do około 4 tyś. ciągnie.
Przy pierwszym pomiarze, to koła się ślizgały i psikane sprayem było.
"pipki nie sprzegla" o co chodzi?

Turbo od ASZ do AXR

: pt maja 29, 2015 06:20
autor: wesol
Na taki lichy dwumas i sprzeglo dawac taki niuton tak nisko to bardzo nierozsadnie. Bedziesz uzywal tych koni i niuta to raczje dlugo nie posluzy. Tu kolega wyzej widzisz ma juz jednomas zalozony i wieksze turbo i pewnie ani nie koksowal tak z takim niutem a juz raczej mial wieksze predyspozycje do tego.

Turbo od ASZ do AXR

: pt maja 29, 2015 09:50
autor: KoJ@K
Ciekawi mnie jaka jest suszarka ?! :-k I ile jest dmuchnięte? :chytry:

Turbo od ASZ do AXR

: ndz maja 31, 2015 09:09
autor: Kulon
Adier, pokaż auto . . . no i gdzie kupiłeś i kiedy ?

Turbo od ASZ do AXR

: ndz maja 31, 2015 09:35
autor: KoJ@K
Kulon, mowisz, ze Twoj. :hmm:

Re: Turbo od ASZ do AXR

: ndz maja 31, 2015 10:08
autor: Kulon
KoJ@K pisze:Kulon, mowisz, ze Twoj. :hmm:
prawdopodobieństwo zawsze istnieje - rysa na klapie w okolicach oznaczenia SDI które sam przyklejałem :kac: , rocznik: 2004