dobry pomysł???GT20,230,11
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dobry pomysł???GT20,230,11
a teraz pytanie z innej beczki...auto prawie zrobione tylko nie ma czasu za bardzo,bo inne zajęcia są i moje,i kierownika...jak mogę w dół zaingerować,żeby chociaż troszkę go wzmocnić jako seryjnego VP?????
			
									
									Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						dobry pomysł???GT20,230,11
jakiś sportowy wałek do tego????jaki koszt i tak dalej...
			
									
									Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Byku21,  dol do PD naljepiej od ARLa 
 ale to juz nie z glowica od AFNa czy 1Z a ALH, ASV
			
									
									Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dobry pomysł???GT20,230,11
to wiem,że dół od PD...To na tym mody w sumie mogą być zakończone czy jednak coś jeszcze???A jak ztym wałkiem sportowym????Korby i wałek od ARL w dół do VP podejdzie???Jak to by się spisywało????
			
									
									Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Byku21,  ja planuje przez zime zrobic na cacy dol od ARLa do tego glowice na mocniejszych zaworach, mocna uszczelke (albo jakas dorabiana na zamowienie) mocne sruby glowicy i na razie seryjny walek
do tego 260 + 11 i jakies wieksze trubo , mysle ze jakies 230 -240 koni do wyjecia ze sporym momentem
			
									
									do tego 260 + 11 i jakies wieksze trubo , mysle ze jakies 230 -240 koni do wyjecia ze sporym momentem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dobry pomysł???GT20,230,11
i sprzęgło dorabiane na zamówienie:)
			
									
									Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Byku21,  ot maly szczegol 
			
									
									Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dobry pomysł???GT20,230,11
a co możesz powiedzieć na ten temat?Byku21, ot maly szczegol![]()
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=357453" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Byku21, bedzie sypalo bledami i bedzie mrugac konrolka swiec , poza tym nie powinno sie chyba nic dziac,
czujnik pedalu sprzegla jest generalnie wg mnie do tempomatu ( ja dopiero jak zainstalowalem tempomat to zobaczylem ze czujnik byl tak zamotowany ze pedal go nie rozlaczal i caly czas jakbym na wcisnietym sprzegle wg kompa jezdzil i nic sie nie dzialo)
jesli chodzi o czujnik pedalu hamulca to jednen ( jesli sa dwupinowe)obsluguje swiatla drugi daje sygnal do kompa
ten co daje sygnal do kompa niepozwala na hamowanie z jednoczesnym dodawaniem gazu, ale nie wiem czym poza kontrolka swiec bedzie skutkowal jego brak
			
									
									czujnik pedalu sprzegla jest generalnie wg mnie do tempomatu ( ja dopiero jak zainstalowalem tempomat to zobaczylem ze czujnik byl tak zamotowany ze pedal go nie rozlaczal i caly czas jakbym na wcisnietym sprzegle wg kompa jezdzil i nic sie nie dzialo)
jesli chodzi o czujnik pedalu hamulca to jednen ( jesli sa dwupinowe)obsluguje swiatla drugi daje sygnal do kompa
ten co daje sygnal do kompa niepozwala na hamowanie z jednoczesnym dodawaniem gazu, ale nie wiem czym poza kontrolka swiec bedzie skutkowal jego brak
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dobry pomysł???GT20,230,11
a co powiesz jeżeli teraz tak się dzieje,że jak delikatnie dodaje gazu to dochodzą obroty max 1200 i później można pedał w podłogę i nic,dopiero jak puszczę i ponownie wcisnę to idą normalnie,jak szybko wciskam go do końca to działa,ale jak delikatnie to jest tak jak opisałem...
			
									
									Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
						- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Byku21, moze problem z potencjometrem gazu
			
									
									Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- 
				arwam
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Adamm, 
problem rozwiązany z pedałem gazu trzeba było zapiąć czujnik pedału hamulca ponieważ nie ma miejsca na niego po zbadaniu jego działania miernikiem stwierdziłem że najprościej i najlepiej jest zmostkować te przewody.
efekt jest taki że gaz już działa za każdym razem.
pozostał jeszcze problem ze złączem diagnostycznym.
VAG nie łączy się z ECU.
			
													problem rozwiązany z pedałem gazu trzeba było zapiąć czujnik pedału hamulca ponieważ nie ma miejsca na niego po zbadaniu jego działania miernikiem stwierdziłem że najprościej i najlepiej jest zmostkować te przewody.
efekt jest taki że gaz już działa za każdym razem.
pozostał jeszcze problem ze złączem diagnostycznym.
VAG nie łączy się z ECU.
					Ostatnio zmieniony pt paź 08, 2010 07:53 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
dobry pomysł???GT20,230,11
arwam,  wszystkie kable odpowiednio wpiete? jesli tak i nadal cos nie tak to trzeba zobaczyc ktory pin w ecu odpowiada za diagnostyke i wpiac sie przy ECU bezposrednio a + i - wziac bezposrednio z aku
			
									
									Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- 
				arwam
 
dobry pomysł???GT20,230,11
Adamm, 
myślę że przyczyna może być w interface bo komp nie za każdym razem go wykrywa
			
									
									myślę że przyczyna może być w interface bo komp nie za każdym razem go wykrywa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości

