Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Fucker » ndz lis 06, 2011 12:52

ksenon pisze:Nawet docisk z vr6 dysponuje tym samym numerem 3082 231 031.

Racja, wszystko pod jednym numerem.

Podobno docisk VR6, oryginalny jaki wyszedł z VW był mocniejszy, od tych, które były montowane fabrycznie m.in. w g60, 1Z.
A teraz jak się kupi nowe, to wszystko kij z czego to będzie, bo i tak wszystko to samo.

W domu leży ori docisk (fabryczny) z vr6, jak nie wytrzyma ten komplet T4, to założę sam docisk VR6 z nowa tarczą g60 i sprawdzę, ile jest w tym prawdy.

W moim przypadku nie miałem regenerowanego, poznał bym.



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » ndz lis 06, 2011 14:44

Fucker pisze:W moim przypadku nie miałem regenerowanego, poznał bym.
Po czym?
Te tarcze są rozbierane na elementy 1'wsze,piaskowane,wymieniane są kompletne tłumiki drgań,nity,czyli praktycznie wszystko to,co w tarczach siada,później malowane i na końcu obite okładzinami.
Jeżeli tylko była malowana,to na bank regenerowana :hmm: .

A tak na marginesie,to jaką moc uzyskałeś,skoro obawiasz się,że sprzęgło może nie wytrzymać?
Jak masz wykresik,to kopsnij na pw.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: Fucker » ndz lis 06, 2011 15:39

ksenon,

Wiem jak materiał wygląda po piaskowaniu. Nawet jak jest piaskowane tzw. "mączką" to metal jest delikatnie szorstki.

I nie było żadnej farby.


ksenon pisze: A tak na marginesie,to jaką moc uzyskałeś,skoro obawiasz się,że sprzęgło może nie wytrzymać?

Jeszcze nie wiem, ale na dniach będę wiedział jak założę zimówki. Wtedy pojadę do _mumin_ 'a na hamownię.

Wysłałem ci PRIV.



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » ndz lis 06, 2011 17:41

Fucker pisze:Wiem jak materiał wygląda po piaskowaniu.
Ale ja wcale w to nie wątpię,tyle tylko,że ta farba kryje nawet ślady po śrucie.
Ale skoro nie była malowana,to pewnie trafiła Ci się jeszcze jedna z ostatnich nieregenerowanych sztuk.
Można takie kupić,ale to taki sam fuks,jak z pompą 0 460 414 987 w dobrym stanie.
Być może na magazynach leżą pozostałości nowych tarcz,ale generalnie sachs nie produkuje tarcz dłużej,niż 5 lat po zakończeniu produkcji danego modelu.
Podobnie jest u luk'a.



Awatar użytkownika
RSRoss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 26, 2010 10:41

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: RSRoss » śr lis 09, 2011 20:45

pytałem o pompe 1Z nie pisząc nic więcej, żeby nie sugerować odpowiedzi.

Na setupie 1Z + 11mm (fala ori 1z) + 216, czysty kolektor, odma, egr i kat out, program na 1,3 bara, wyszło:

130 km i 340 nm - z tym że wykres jest podejrzany bo od 3200 obrotów moc nie rośnie jest na poziomie 125-130 koni do końca. Podejrzenie padło na wydajnosć pompy 1Z bo przy tym setupie i programie ok 49 - 50 mg ! nie ma batorego ! W logach było widać że dynamiczny kąt nie nadąża - własnie powyzej 3000 wiec po podbiciu cisnienia w pompie (wbicie zaworka o 2,5mm) wynik sie poprawil i teraz w calym zakresie kąt nadąża, auto nie bylo hamowane ale czuc ze cisnie do 4500 jak szalone. 140 koni musi byc.

Więc zagadka dla wyjadaczy - ok 140 koni i 345 nm to dobry wynik z takiego sprzetu, nie meczyc go juz bardziejm czy wkladac sprawdzona pompe AFN i liczyc na ? no wlasnie...

pozdrawiam



ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: ksenon » śr lis 09, 2011 21:12

RSRoss, na fali z pompy afn'a będzie jeszcze lepiej,fala de 015 jest wąskim gardłem takiego modu.
Sam tłokoroździelacz z pompy afn'owskiej też jest "mocniejszy" :hmm: .
Wniosek jest jeden,szukaj pompy z afn'a,wkładaj do niej tłok 11'tkę i zdaj relację.
Masz jakieś foty tego tłoka z 11'tki?



Awatar użytkownika
RSRoss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 26, 2010 10:41

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: RSRoss » śr lis 09, 2011 21:17

Tłok nie miał rys, był w super stanie. Ewidentnie pompa nie daje rady bo nie ma batorego nawet przy końskich dawkach...

Teraz jest 140 km bezdymne zastanawiam sie czy jest sens pchac sie w pompe afn zeby miec max 10 koni wiecej z dymem :P



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » czw lis 10, 2011 00:43

zobacz jak kopci i idzie setup afn, 216, pompa przerobiona z tlokiem 11mm, awx na 1,5 bara. dawki okolo 50mg .

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
RSRoss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 26, 2010 10:41

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: RSRoss » czw lis 10, 2011 12:22

na 3 biegu nie zerwało ? :chytry:

a z tym dymem nie jest tak źle, jak na mój gust jest bardzo dobrze :P



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » czw lis 10, 2011 17:51

Jak na ten setup i takie doladownie jest slabo, a dymu jest ogrom , u mnie na 11 i 1.3 bar byl max dym taki jak tu w momencie kiedy byl najmiejszy jeszcze jak mialem chipsa . Jutro postaram sie nagrac cos jak na seryjnym sofcie lata. Ogólnie po 1.5 i takim setupie spodziewanlem sie czegos innego.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: fusse » czw lis 10, 2011 19:45

sluchaj, auto ma ori smic, bylo po paru sprintach i bylo spuchniete, stad taka ilosc dymu. temperatura w dolocie pewnie z 70 stopni.

wg mnie czas ponizej 8sek do setki z balastem 180kilo to nie jest zle. samo auto 1300kg wazy., lacznie prawie 1,5tony. to nie golf,ze wazy 1100.

program zrobiony tak,ze ma dymić.

inna sprawa slabe zawieszenie, jakbym mial jakis sztywny gwint, nie mialbym takiego problemu z trakcja.

co do 3 biegu ,to gubi ,ale na mokrym ,na suchym czasami pisnie jeszcze, ale na mokrym to po zawodach :)



Awatar użytkownika
RSRoss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 26, 2010 10:41

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: RSRoss » czw lis 10, 2011 20:10

spawacz pisze:Jak na ten setup i takie doladownie jest slabo, a dymu jest ogrom , u mnie na 11 i 1.3 bar byl max dym taki jak tu w momencie kiedy byl najmiejszy jeszcze jak mialem chipsa . Jutro postaram sie nagrac cos jak na seryjnym sofcie lata. Ogólnie po 1.5 i takim setupie spodziewanlem sie czegos innego.
ile kucy miałeś na 11mm i 1.3 bara ?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » czw lis 10, 2011 20:17

tyle ze na Gtech zrobil 7.4s najlepiej a srednio 7.6s , gt17v rozpadlo nie po 1 miechu, mysle ze taka odpowiedz wystarczy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

Post autor: spawacz » pt lis 11, 2011 17:42

Filmy ktore obiecalem, na seryjnym doladowaniu 0.95

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości