Strona 3 z 111

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: wt lis 01, 2011 19:04
autor: wesol
pierwsze nizsze a drugie wyższe.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: wt lis 01, 2011 23:05
autor: evolution
Wracajac do tematu wczesniej zmienionego, jedno cisnienie ma byc mniejsze a drugie wyzsze, mniejsze ma byc to ktore nie wplywa na moc.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 09:19
autor: rolmik
pany pytanko czy wtryskiwacze od silnika 2,5tdi podejdą do 1,9 na zasadzie dokręcasz wysładzasz zakręcasz jeździsz czy nie podejdą

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 14:06
autor: wesol
Chlopie skad sie urwales ze nie wiesz a poza tym to opcja szukaj i juz wszytsko wiesz. Zalezy od ktorego 2.5 tdi beda wtryski to moc moze przyrosnac a moze zmaleć po takiej zamianie do 1.9

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 15:28
autor: ksenon
evolution pisze:tu sie troszke mylisz bo w starych afn jest mapa korygujaca kat wtrysku od temperatury silnika/ paliwa
Raczej ogranicznik,który i tak za wiele przy większych wtryskach nie daje.
Nie ma to jak rozwiązanie z nowszych sterowników.

Fucker, huknij jak w renault dti 190-205/385 i będzie git.
Silnik się wyciszy,bo różnice pomiędzy ciśnieniami są ogromne,a drugie,wyższe ciśnienie wtrysku spowoduje lepszego powera i mniejszego dymka.
Do tego jeszcze zwiększyć ciśnienie w pompie i na nowszym sterowniku masz prawie jak w pd.
Wystarczy kupić komplecik wtryskiwaczy z dti,przełożyć środki i testować.
Przysłuchaj się pracy silnika dti na ciśnieniach 190/385,bądź 205/385,to sam zaskoczysz.
Fucker pisze: Albo tajemnica zawodowa?
Najgenialniejsze są najprostsze rozwiązania.
Tylko nikt Ci się do takich nie przyzna,bo rzekomo okupione to jest latami ciężkiej pracy :hmm: .
wesol pisze:Chlopie skad sie urwales ze nie wiesz
A Ty wiesz,do jakiego maksymalnego poziomu można zwiększyć ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej?
Albo czym różni się timing z pompy wtryskowej o nr 0 460 404 977 od timingu z pompy 0 460 404 986?
Bądź też,z czego wynika mniejsza wydajność pompy wtryskowej 0 460 404 985 od takiej 0 460 404 969?
Pomijam falę,bo to zapewne wie nawet kolega rolmik.
Z jakiej pompy 11'tki do przeróbki 10'tki najlepiej użyć sekcji?
Powiem Ci tylko,że 11'tka 11'tce wydajnością nie równa,tak samo jak 10'tki.
A o tym było pisane,więc użyj opcji szukaj :chytry: .

rolmik, odpowiadając na Twoje pytanie,to wtryskiwacze te są zamienne,pod warunkiem,że wtyczki sterującego będą identyczne.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 16:58
autor: rolmik
ksenon, :pub: za odp właśnie o to chodziło mi bo zauważyłem w temacie cowboyaze AHY ma wtryski 216 a ASV ma 205 bo chciałem dodać parę habet ale po rozmowie zEVO to troszke pomyślałem poszperałem w necie i doszedłem do wniosku ze miał racje lepiej raz walnąć większe niż potem jeździć na strojenie dlatego się zapytałem nikt nie jeszt wszystko wiedzący a po 2 ja tylko umiem pryskać i wkurzać ludzi

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 18:42
autor: wesol
ale wszystko jest na form. jest opisane ze ALH jest zdlawiony wlasnie wtryskami a stosunku do ASV. Najbardziej ptymalne jest wstawienie 216 z racji iz nie bedzi ejeszcze dymic niemilosiernie i nawet be zkorekty softu moza smigac zwlaszcza jak ktos sie juz pozbyl dwumasy. 216 sa dobre do aut gdzie jeszcze nie planujemy wielkiego modzenia i inwestowania sporej kasy a przyrost mocy bedzie wiecej jak zadowalający.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: sob lis 05, 2011 19:30
autor: rolmik
wesol pisze:216 sa dobre do aut gdzie jeszcze nie planujemy wielkiego modzenia i inwestowania sporej kasy a przyrost mocy bedzie wiecej jak zadowalający.
i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocy

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 20:50
autor: czarodziej6969
rolmik pisze:i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocy
na to Ci wystarcza wtryski AHF/ASV i program

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 21:00
autor: ksenon
czarodziej6969, ale na 216'tkach zrobi to przy mniejszych dawkach,więc i pompa będzie mniej zmęczona.
A to nie jest już bez znaczenia,biorąc pod uwagę ich przeloty.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 21:02
autor: rolmik
ksenon, dokładnie jeśli wierząc licznikowi ( szczerze w to wątpię) to mam minimum 280kkm więc im wieksze wtryski tym lepiej

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 21:20
autor: czarodziej6969
rolmik pisze:mało kasy
dlatego zaproponowalem 205 ;)

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 21:24
autor: rolmik
czarodziej6969, 205 trzeba dać z 500zł a 216 ok 650 więc 150 to nie wielka różnica a jeszcez się zobaczy jakie wsadze bo w okresie 27,12-2,01 chce to zrobic program ale wtryski założę tak gdzieś ok 10,12 żeby się wgrały i troche w aucie pochodziły

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: ndz lis 06, 2011 21:40
autor: Fucker
ksenon pisze: huknij jak w renault dti 190-205/385 i będzie git.

Znasz kogoś co ustawił takie ciśnienia i był zadowalający efekt ?
Już się przyglądałem również wtryskom z 2.5 tdi v6 i tam pierwsze ciśnienie to minimum 230bar, a drugie już dokładnie nie pamiętam, ale coś ponad 350bar.
Nikogo nie umiem znaleźć co zrobił taki manewr i pochwalił się wynikami.

ksenon pisze:Do tego jeszcze zwiększyć ciśnienie w pompie
Chodzi ci o wewnętrzne ciśnienie ? Czy masz to samo na myśli co ja... Nie chodzi mi o zewnętrzną pompę.