wszystko o wtryskach/pompowtryskach
: wt lis 01, 2011 19:04
pierwsze nizsze a drugie wyższe.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://boni.ygd.pl/
Raczej ogranicznik,który i tak za wiele przy większych wtryskach nie daje.evolution pisze:tu sie troszke mylisz bo w starych afn jest mapa korygujaca kat wtrysku od temperatury silnika/ paliwa
Najgenialniejsze są najprostsze rozwiązania.Fucker pisze: Albo tajemnica zawodowa?
A Ty wiesz,do jakiego maksymalnego poziomu można zwiększyć ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej?wesol pisze:Chlopie skad sie urwales ze nie wiesz
i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocywesol pisze:216 sa dobre do aut gdzie jeszcze nie planujemy wielkiego modzenia i inwestowania sporej kasy a przyrost mocy bedzie wiecej jak zadowalający.
na to Ci wystarcza wtryski AHF/ASV i programrolmik pisze:i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocy
dlatego zaproponowalem 205rolmik pisze:mało kasy
ksenon pisze: huknij jak w renault dti 190-205/385 i będzie git.
Chodzi ci o wewnętrzne ciśnienie ? Czy masz to samo na myśli co ja... Nie chodzi mi o zewnętrzną pompę.ksenon pisze:Do tego jeszcze zwiększyć ciśnienie w pompie