Swap ajm na arl

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Swap ajm na arl

Post autor: manior15 » ndz maja 19, 2013 10:21

tak jak barto3130, mówi. w AJM nie ma pompy paliwa w rocznikach 2000-2001


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: Fahoo » ndz maja 19, 2013 11:32

warto dołozyc co nie jest takie trudne


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
barto3130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
Kontakt:

Re: Swap ajm na arl

Post autor: barto3130 » czw maja 23, 2013 18:47

Fahoo pisze:warto dołozyc co nie jest takie trudne
Np jedna?bo jakos nie zauwazyłem.


Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: Fahoo » czw maja 23, 2013 22:35

barto3130, ?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
barto3130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: barto3130 » pt maja 24, 2013 05:04

jakie sa pozytywy po dołozeniu pompy w baku?bo tak jejzdze bez i w sumie różnicy nima :helm:
jedynie co to na kompie bład wyskakuje ale jest bez znaczenia.tak z ciekawosci pytam.


Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: Fahoo » pt maja 24, 2013 08:02

barto3130, zrób auto 200+ to sie dowiesz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
barto3130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: barto3130 » pt maja 24, 2013 08:17

pytam poważnie jakie sa korzysci z pompki w baku?bo innych info ze dopycha paliwo do filtra nie znalazlem.
a i nie podpuszczaj mnie na+200 :bigok:


Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: Fahoo » pt maja 24, 2013 21:30

barto3130, doczytaj na tdiclub


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
barto3130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: barto3130 » pt maja 24, 2013 21:37

teoria a praktyka.w sumie to moze na wikipedii poszukam,odp godna mistrza pompkibaku.


Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Swap ajm na arl

Post autor: matisim » pt cze 03, 2016 19:48

Odświeżam :-)
Będę robił też taki swap. A konkretnie tak: silnik arl jest w mk3, sterownik od arl bez immo, usunięty przepływomierz, licznik z audi z włączonym can.

Bora silnik ajm, sterownik oryginalny licznik oryginalny, rocznik 00.

Interesuje mnie strona elektryczna czyli czy komputery je na 100% są zamienne? Bo jeśli tak to po włożeniu arl z sterownikiem do bory silnik odpali, licznik również chce przełożyć ale czy będzie działać jak jak powinien?

Silnik ajm po przełożeniu wiadomo-immo trzeba wyrzucić, licznik z bory już nie podejdzie( raczej) więc trzeba dać zwykły z mk4 ale czy będzie on działać? No i trzeba dodać przepływomierz do instalacji :-)



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Swap ajm na arl

Post autor: zgredd » sob cze 04, 2016 03:51

Czyli zrobić podmiankę arl do bory a ajm do golfa? Po wsadzeniu ARL z sterownikiem normalnie odpalisz bore, będzie działa seryjny licznik wiec o nic się nie musisz martwić.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Swap ajm na arl

Post autor: matisim » sob cze 04, 2016 12:39

Tylko w golfie mam licznik lepszy, pełen fis, z audi 8l dlatego chcę go przełożyć do bory razem z licznikiem :-)
a pod silnik ajm który chce złożyć do mk3 musiałbym dać licznik jakiś zwykły z mk4 bo ten z bory raczej nie będzie latał? Tam jakieś piny są potrzebne czy kodowanie? Nie przerabiałem tego jeszcze i nie wiem :-)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 46 gości