SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz paź 25, 2009 13:19

rav_tdi pisze:A mam jeszcze jedno małe pyt., na średnicy 312mm jest o ile mi wiadomo rozstaw śrub 5 x 112, co nie??, U mnie w 280mm jest 5 x 110, więc do tego czekają mnie jeszcze dystanse ze zmianą rozstawu otworów, o ile sie nie myle!!
Kolego wszystkie mk4 maja 5x100, mozna tez zaadoptowac tercza 312 z 5x100 od leona czy octavii, mk4 25j itp.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz paź 25, 2009 14:58

Dario84 - dzięki za sprostowanie!! :pub:

Zdobyłem już kontakt z dobrym sprzedawcą takiego setupa, więc pójdę drogą bezpieczeństwa, bo niby kasy na mody w walce z PSami mi nie szkoda, to czemu miałbym żałować na to!! :grin:

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś ważne info. na temat swapu takich ham. to proszę o info.
Ja oczywiście po przekładce moge wkleić kilka zdjęć i opisać co i jak!! :D
Ale im więcej info przed zebiore tym lepiej... :bigok:
Pozdro



Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pn paź 26, 2009 13:00

rav_tdi pisze:Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś ważne info. na temat swapu takich ham. to proszę o info.
Ja oczywiście po przekładce moge wkleić kilka zdjęć i opisać co i jak!! :D
Ale im więcej info przed zebiore tym lepiej... :bigok:
jak będzie taka możliwość to wstawiaj foty :) po nowym roku będę robił coś u siebie z heblami bo nie ogarniają tematu.. pozdro


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: MiSZi1 » ndz lis 08, 2009 15:49

ja mam pytanko odnośnie montażu skrzyni 6-cio biegowej w VP. Czy trzeba wymieniać koło na dwumas bo myślalem nad takim setupem u siebie w AHU a wolałbym zostawić seryjne koło.


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 08, 2009 16:04

teoretycznie jest do zrobienia slkrzynia 6 na "malej dwumasie" ale rzezba bedzie z tarcza sprzegla i rozrusznikiem wiec sie nie kalkuluje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 08, 2009 16:43

MiSZi1 pisze:ja mam pytanko odnośnie montażu skrzyni 6-cio biegowej w VP. Czy trzeba wymieniać koło na dwumas bo myślalem nad takim setupem u siebie w AHU a wolałbym zostawić seryjne koło.
chyba tak bo masz inny wieloklin na tarczy i nie wiem czy i na innej odległości nie jest wieniec zębaty.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9210
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz lis 08, 2009 18:20

inna srednica zamachu, inny wieloklin na tarczy sprzegla. Nie ma czesci zeby cos pozamienic od innego silnika innego typu. Trzeba rzeźbić by spasowac blok od VP ze skrzynia od PD 115 konnych i wiecej. W sumie to nie wiem co chcesz uzyskac ale to ze jest skrzynia 6 biegowa wcale nie musi oznaczac wiekszego przelozenia na 6 biegu od skrzyni piatki na ostatnim czyli na 5. Poprostu szukaj skrzyni od ibizy jak chcesz miec wieksze przelozenie oraz załóż wiekszej srednicy kola.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 08, 2009 18:38

wesol, to pokaż mi skrzynię pięcio biegową która na najwyższym przełożeniu ma zaledwie 3000rpm przy 180km/h

a pierwszych autora tematu wynika że skrzynia pasuje do bloku VP



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz lis 08, 2009 21:47

arwam, a 6 biegowa ma 3000obr przy 180km/h?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » ndz lis 08, 2009 22:14

Kiedyś na forum ktoś obliczał prędkości dla różnych skrzyń 6-biegowych:
Prędkości licznikowe na poszczególnych biegach dla długiej ERF (FMH) wynoszą (przy 3000 obr/min):

1 - 30 km/h
2 - 56 km/h
3 - 88 km/h
4 - 119 km/h
5 - 148 km/h
6 - 176 km/h

Najdłuższa DRW ma:

1 - 30,6 km/h
2 - 55,5 km/h
3 - 86,8 km/h
4 - 120 km/h
5 - 149 km/h
6 - 180 km/h

Najkrótsze 6 czyli DRV/FEK (dla ERG/FEL prędkości są o ok 0,5 - 1 km/h wyższe) mają (przy 3000 obr/min):
1 - 25,5 km/h
2 - 46 km/h
3 - 74,4 km/h
4 - 106 km/h
5 - 134 km/h
6 - 161 km/h

Średnia EFF ma:

1 - 29,7 km/h
2 - 54 km/h
3 - 84,4 km/h
4 - 116,8 km/h
5 - 143 km/h
6 - 171 km/h
Więc jak widać jest taka skrzynia co przy 180km/h daje tylko 3000 obr/min na silniku :jezor:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn lis 09, 2009 00:06

Ja mam skrzynie FRK


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

arwam

Post autor: arwam » pn lis 09, 2009 00:39

research1,

na poprzedniej stronie znajdziesz prędkości policzone dla tych skrzyń przy 5000rpm :wink:



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pn lis 09, 2009 01:10

arwam, faktycznie, nie zauważyłem ;)
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 01:10 przez research1, łącznie zmieniany 1 raz.



bazone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 26, 2009 20:00
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: bazone » pt gru 25, 2009 15:13

Ja powroce do poczatku i powiem, ze fajnie to nam opisales wraz z fotkami... :pub: szoda, ze nie ma fotek ja wymianiales turbawke.. mam zamiar u siebie w alh zmienic turbawke na gt1749va i sie zastanawiam jak to bedzie..ale damy rade:P Pzdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości