Strona 5 z 100

: pt wrz 25, 2009 22:13
autor: GMS
castillo20 pisze: http://www.allegro.pl/item752172155_kol ... ml#gallery
to nie podejdzie jest do silnika wzdłużnego
castillo20 pisze: http://moto.allegro.pl/item726641079_ko ... ml#gallery
to jak najbardziej się nada , koło w serwisie jednomasowe po oddaniu starego z tego co się orientowałem wcześniej ~ 400 zł

: sob wrz 26, 2009 11:48
autor: _jarcyk_
Witam!

Panowi mam ten sam problem ;( Mój dwumas liczy tylko dni i godziny. Czytałem temat i też planuję iść tanim kosztem. Pisaliście o g60 że jest super itp. A co z tym od vr6??? Już wiemy że dociski są te same tylko tarcze się różnią. Zauważyłem że większość ma zestaw z g60 i większość go poleca, a ja nastawiłem się na ten z vr6. Więc proszę o konkretną poradę (chodzi mi głównie o wszystkie za i przeciw vr6)

Pozdrawiam! _jarcyk_

: sob wrz 26, 2009 14:56
autor: Deft-on
VR dobre na grube mody

: sob wrz 26, 2009 17:39
autor: wesol
z VR6 ma mocniejsze sprezynki na tarczy. Co za tym idzie slabiej wytlumia i dlatego slychac je bardziej. Za to na plus jest to ze sztywniejsze sprezynki wiecej zniosa katowania. Jednak to juz na grubsze mody.

: sob wrz 26, 2009 20:28
autor: czajaa22
wesol pisze: Jednak to juz na grubsze mody.
Co masz na mysli mowiac grubsze mody bo kazdy moze to roznie zinterpretowac? Czy za grube mody uwazac sie powinno 190 PS i okolo 400 niutow momentu z silnika AHF? Czy w takim wypadku juz powinno sie zakladac z vr czy jeszcze mozna z g60? Bo jednak te srezynki z vr troszke beda halasowac.

: sob wrz 26, 2009 20:51
autor: sheriffg
czajaa22 pisze:Bo jednak te srezynki z vr troszke beda halasowac.
tylko na wolnych obrotach i na luzie nie ma tragedii podobno :bajer:

: ndz wrz 27, 2009 23:51
autor: Passat944
czajaa22 pisze:Czy za grube mody uwazac sie powinno 190 PS i okolo 400 niutow momentu z silnika AHF
Mam dokładnie takie parametry w moim AFN i pakowałem sprzęgło VR6. Niestety jest głośniej i na wolnych jak i w jeździe ale moment przenosi pięknie :) Już przyzwyczaiłem się do głośniejszej pracy sprzęgła.

: wt wrz 29, 2009 22:51
autor: czajaa22
No to do jakiej mocy i momentu mozna stosowac zestaw G60. Czy kolo masowe od g60 i vr jest identyko?

: śr wrz 30, 2009 07:27
autor: Dario84
czajaa22 pisze:Czy kolo masowe od g60 i vr jest identyko?
Sa inne, od vr ma 10 srub do walu, laduj g60, 1z lub abf

: śr wrz 30, 2009 20:50
autor: czajaa22
Dario84 pisze:
czajaa22 pisze:Czy kolo masowe od g60 i vr jest identyko?
Sa inne, od vr ma 10 srub do walu, laduj g60, 1z lub abf
Ok bede szukal. Te kolo od jakich wersji mk3 gti? Do tego juz patrzylem zastaw sacha sprzeglo i docisk g60 lub luka i powinno smigac i wytrzymac 400 nitow.

Jeszcze mi chodzi o wage bo czytalem ze jest inna waga zamachu wiec czy trzeba obciazyc, dociazyc, i do tego wywazyc?

: śr wrz 30, 2009 21:05
autor: sheriffg
wagi są podobne nic nie robisz :bigok:

: śr wrz 30, 2009 21:20
autor: czajaa22
sheriffg pisze:wagi są podobne nic nie robisz :bigok:
Tak pytam bo wyczytalem na forum angielskim ze cos tam robili wywazali czy dociazali.

: czw paź 01, 2009 09:55
autor: _jarcyk_
Właśnie które koło lepsze??? od 1z czy od 16v??? Od 16v ktoś, gdzieś pisał, że jest lżejsze niż to od 1z tdi. W benzynowych silnikach jest tak że im lżejsze koło tym lepiej a jak jest w dieslu???

: czw paź 01, 2009 11:58
autor: sheriffg
_jarcyk_ pisze:od 1z czy od 16v?
a one nie sa czasem takie same niech ktoś obada w etce :bajer: