Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Fucker » pn sie 27, 2012 08:41

fusse pisze:lub z rolki
To jest z rolki.

Ładuje tyle, ile na wskaźniku.



arwam

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: arwam » pn sie 27, 2012 16:55

jeśli Ty łapiesz dopiero trakcję na trójce to ile u mnie jest faktycznie? skoro nawet z rolki ja nie mam trakcji?



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: JohnyWalker » pn sie 27, 2012 17:26

Ja sprawdzałem u siebie i na max lałem na setupie 260-tki,turbo GTB17 i pompa 12mm,i trakcji na trójce nie da rady zgubić,za duże przełożenie jak na suchy asfalt,oczywiście opony roczne toyo r888



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Fahoo » pn sie 27, 2012 21:14

jak sie jeżdzi na szmatach to i trakcji brak...brak trakcji to nie wyznacznik hamownia pany hamownia a nie na dupe zgadujecie :panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2

Post autor: chrzaniu » pn sie 27, 2012 21:32

Fucker jak złożysz wszystko i wrócisz z 1/4 to napisz jakie czasy zrobiłeś :) 3mam mocno kciuki za projekt :satan:

Fahoo pisze:jak sie jeżdzi na szmatach to i trakcji brak...brak trakcji to nie wyznacznik hamownia pany hamownia a nie na dupe zgadujecie :panna:
Dokładnie, u mnie w Golfie Mk2 na 175/70/14 na 3 brak trakcji . Teraz mam 205/50/15 opony też srednie ale na 3 juz nie gubi tak trakcji jak na 14stkach.


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Fucker » pn sie 27, 2012 22:12

Kto ma pożyczyć opony ?

Jak nie będę miał opon, to będzie lipa, znowu z wolnych obr. będę musiał startować. Wtedy nie miałem takiej mocy i robiłem 15,3
Nie mam ochoty wydać ponad 700zł na r888

Druga sprawa to taka, że dziś zaczęło się sprzęgło ślizgać na wyższych biegach.



arwam

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: arwam » pn sie 27, 2012 22:17

Fahoo pisze:jak sie jeżdzi na szmatach to i trakcji brak...brak trakcji to nie wyznacznik hamownia pany hamownia a nie na dupe zgadujecie

nikt nie mówi o dupohamowni, ale mając nawet kiepskie opony trzeba jednak sporego momentu obrotowego żeby zerwać trakcję na trójce, po za tym jak zakładałem YOKOHAMĘ to nie powiesz że to szmaciane opony są, co ciekawe nawet jak zerwiesz trakcję to auto i tak dość mocno przyspiesza...
chrzaniu pisze:205/50/15
ja na takich jeździłem na majówce, i obecnie,



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Fahoo » wt sie 28, 2012 07:23

arwam, kazda seryjna opona to szmata do przeniesienia takiego momentu na asfalt....trzeba dragowe nie ma co min toyo 888
Fucker, nie masz wyjscia musisz miec gumy :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Dario84 » wt sie 28, 2012 07:52

Pisałem już o tym nie raz, ale napiszę jeszcze raz: na trakcję nie tylko ma wpływ Nm na silniku przy danych obr, ale także szereg innych czynników, jednym z najważniejszych to są opony, obwód toczny kół i przełożenia skrzyni.

Spróbujcie Ci którzy tak narzekają na trakcje założyć większe koła np. z golfa 4, zapomnijcie o gubieniu trakcji na 3 biegu.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: arwam » wt sie 28, 2012 09:00

ja mam większe niż serynie i to nie pomaga.

nawet jak miałem z przodu 215 /40 R 16 to nie pomagało



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Dario84 » wt sie 28, 2012 15:05

Ja Ci powiem tak, przy 370KM w 1,8T toyo r888 205/50/15 na 2 biegu łapie trakcje, napęd przód. Na tym może skończę moje wywody bo widzę że nie ma sensu.

215/40/16 = 205/50/15 = 195/60/14 - jedno i to samo


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2

Post autor: chrzaniu » wt sie 28, 2012 16:46

Dario84 pisze:Ja Ci powiem tak, przy 370KM w 1,8T toyo r888 205/50/15 na 2 biegu łapie trakcje, napęd przód. Na tym może skończę moje wywody bo widzę że nie ma sensu.

215/40/16 = 205/50/15 = 195/60/14 - jedno i to samo
Wszystko jest też zależne od mieszanki gumy , ja pisałem o swoich oponach 205/50/15 na których jest Ok, ale bez rewelacji , na zloty zakładam Slicki Maxsporta 205/55/15 mieszanka Średnia , na tych oponach już jest trakcja na 2 lekko szurnie i rwie do przodu .

Fucker musisz kupic Slicka polecić Ci moge Maxsporty lub Markgumy ( na obu firmach jeździłem ) wybierz mieszanke Miękką i będziesz napewno zadowolony .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: Fucker » wt sie 28, 2012 21:12

chrzaniu pisze:Markgumy
jaki model?



arwam

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

Post autor: arwam » wt sie 28, 2012 22:25

Dario84 pisze:215/40/16 = 205/50/15 = 195/60/14 - jedno i to samo

średnica toczna ta sama ale pole styku opony z nawierchnią jużnie, na 215 / 40 R 16 była najlepsza trakcja.


Dario84, zresztą nie każdego stać na taki opony...



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 20 gości