http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2d31a46b91905e5b" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten setup jeździ na GTD. - 320ps jest dla mnie zdecydowanie zaje... wynikiem, tym bardziej patrzac na to jak to wstaje.
Jeżeli chodzi o źródło zakupu, to wczoraj jeszcze widziałem 1szt na allegro ponize 2000zł i na ebay ze 4szt za 2100zł z wysyłką - oczywiscie wsio do przerobienia pod 1.9
Tak czy siak wiem, ze to najlepsza alternatywa do GTB, większe są tez, chocby od 3.0bitdi ale to jak ktos idzie w 400ps i "nie chce miec" elastycznego ( normalnego ) dołu.
U mnie wydech to 60/50mm, ale nie dlatego zebym liczył na 400ps, a jedynie mi chodziło o max luz z dolnych obr i nizsze egt, no i byc moze ty masz na mysli cos innego, np ex turbiny, ktora wowczas dałaby mozliwosc na realne 400ps - nie wiem..., domyslam sie tylko...
Tak czy siak spawacz, dzieki za reakcje twoja i podpowiedzi...
P.S. te dosc wysokie i dosc płaskie ponad 600nm mnie bardzo dziwi i zastanawia, nie chcąc pisac, ze powoduje moje wątpliwosci, booo... w rodzinie jest a4 1850kg bez kierowcy z 3.0 asb 300/600 i wiem jak to jeździ, wiec nie moge sobie wyobrazic 650nm w aucie o ponad 350kg lzejszym i o pojemnosci o ponad 1litr mniejszej.
Wiem ze nie powinienem porównywac za bardzo 1.9 do 3.0 ale dla mnie niutki sa niutki, elastycznosc inna mimo wszystko, ale waga to bardzo wazny czynnik takze!
Jestem pod wrazeniem tego wykresu i b. ciekaw jak to jeździ..., oczywiscie moze byc tez tak ze ten soft był zrobiony na mega mocny i tylko po to aby spr jaki jest max, a nastepnie 50/80nm zdjete i pare ps, zeby mozna było normalnie bezawaryjnie tym jeździc, ale to s tylko domysły. Dlacego tak sądze, bo ja również nie chce max mozliwosci wtrysków i turbiny, fajnie wiedziec ze d sie tyle a tyle wiecej zrobic, ale to musi byc z głową, w miare bez dymu i zeby nie wymieniac co 30tys km skrzyni biegów i całego ukłądu napedowego...
Oczywiscie tez moze byc tak, ze to auto jest puste i smiga tylko na zawodach / zlotach itp... - moze własciciel zechce cos nam wiecej zdradzic...