Strona 47 z 48

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pt sie 18, 2017 19:16
autor: -michau-
Pracowałoby to z hf50 więc liczę na chociaż 260km.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: sob sie 19, 2017 10:07
autor: wesol
Na hf25 zrobisz ze 260-270 koni wiec i hf50 spoko podleja.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: czw sie 24, 2017 15:23
autor: -michau-
Nie do końca się z tobą zgodzę. Znam przypadek gdzie hf50 powiedziały dość przy 260km.
Na odpowiednich korpusach mają większy wydatek ok. 93 mg.

Wracając do tematu odpuszczam gtb2056. Będzie gtb2060vklr.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: czw sie 24, 2017 17:20
autor: wesol
Dziwne. Wiele bylo juz ALek ktore na 220-240 starczyly. Hf25 sa dosc wydajne i przeskok z nich na hf50 jest niewielki. To nie idzie tak rownomiernie ze Al potem 25 i 50 i 80 itd. Seryjne Al podlewaja na 68 mg czasem sie trafia co 72 mg daja. Na hf25 mialem na korpusach od pompek z auy 115km dawaly 83 mg. Niby na moce pod 270 koni spokojnie

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pn wrz 11, 2017 18:49
autor: maverick1
Cześć chłopaki , potrzebuję tak na szybko ( oczywiście bardzo proszę ) o schemat połączeń turbo- egr -zawór gaszący do scharan 2002 auy .
Ktoś pomieszał przewodami, a tam jest tak ciasno ,że nie wejrzę ... bez schematu - na wujku google szukałem i niestety nic nie znalazłem. Jak ma ktoś else lub etkę to bardzo prosze o pomoc ..... dzięki

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pn wrz 11, 2017 20:13
autor: -michau-
Słabo szukałeś. Jest tu na forum gotowy schemat autorstwa Sztomela, ja również zrobiłem swój i wklejałem.

Wpisz w google "tdi ajm podciśnienie" i wybierz grafika, pierwszy schemat jest mój, drugi Sztomela.

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

: wt wrz 12, 2017 20:18
autor: maverick1
-michau- pisze:Słabo szukałeś. Jest tu na forum gotowy schemat autorstwa Sztomela, ja również zrobiłem swój i wklejałem.

Wpisz w google "tdi ajm podciśnienie" i wybierz grafika, pierwszy schemat jest mój, drugi Sztomela.
Dzięki , wg schematu wszystko ok , ale w tryb awaryjny dalej wpada.
Kurcze pewnie nie opisałem problemu . Otóż masa powietrza teor. 255mg. natomiast aktualna 450-460 mg przez co wpada w tryb awaryjny . Wydae mi sie że sprawdziłem już wszystko : sztanga turbo pracuje , węże w dobrym stanie , do egr dochodzi podciśnienie, nie wiem co jest grane , dziury raczej nie ma żadnej w obiegu.... nie wiem już o co lotto .... ma może ktoś jakies pomysły ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: wt wrz 12, 2017 22:19
autor: wesol
Przeplywka prawidlowo pokazuje. Zreszta ona nie kompletnie nic wspolnego do pracy turbiny.

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

: śr wrz 13, 2017 15:00
autor: maverick1
wesol pisze:Przeplywka prawidlowo pokazuje. Zreszta ona nie kompletnie nic wspolnego do pracy turbiny.

W domowych warunkach nei mam sprzętu żeby na oscyloskopie sprawdzić , ale gdyby byłą uwalona to jak dobrze pamiętam pokazuje stałą wartość 550 mg
hmmm dalej jestem w kropce ... a w szaranie tyle miejsca że kot napłakał . Zawieszony EGR? da sie go zawiesić ? Auto było miesiąc temu w serwisie na wymianach i regulacjach pompowtrysków i od tamtej pory łapie tryb awaryjny ...

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: śr wrz 13, 2017 15:54
autor: wesol
Wartosc 550 to zastepcza. Poprostu spalona przeplywka czy kabloteka uszkodzona to taka wartosc przyjmuje komp. A przeplywka zanuzajaca to poprosu wartosci pokazuje nizsze.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: śr wrz 13, 2017 16:19
autor: maverick1
ok to jak to mogę sprawdzić??------ nie podoba mi się ta różnica w przepływie powietrza.....raczej to ta wina że wpada w TA co prawda nie od razu ale po przygazówkach pod obciążeniem ... acha dodam ,e na wolnzch obrotach egr otwarty( w vagu) na 83%

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: śr wrz 13, 2017 18:29
autor: maverick1
No więc tak , zrobiłem logi dynamiczne i tak jak poruszałem ręcznie sztangą turbo to w grupie 10 ciśnienie w kolektorze dolotowym teor. równało się aktualne ------------
zrobiłem 2 próby jazdy :
na pierwszej dałem mu w piz......ę ( ciśnienie w gr 10 przy 3003 obr. to 2300 mbar.)to na wolnych obr wróciło na 950mbar
na drugiej jeździe również dałem mu w piz......ę . ciśnienie w kolektorze dolotowym przy 3000tyś obr wyniosło 2560mbar i już zatrzymało sie na wolnych obrotach na 1060mbar

czyli co zacięte kierownice ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: śr wrz 13, 2017 21:02
autor: wesol
Skoro wali takie doladowanie to napewno turbo do czyszczenia. To zabieg taki sam jak czyszczenie dolotu egr itp. Trzeba to robic co jakis czas co 5 lat dajmy na to.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: czw wrz 14, 2017 11:25
autor: maverick1
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie(wesol, michau) - turbo idzie do czyszczenia - pozdrawiam