Strona 51 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 22:25
autor: speckom
a poco powiekszac drogie i lipne koncowki. ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda. jak chcecie szybko rozwalic silnik to powodzenia z tymi p261 .ja takich wynalazkow nie zalecam.zwzgl na wysoka emisje roznych syfow z tlumika.nie fajnie jechac za takim trupem.lepiej pompe lepsza i mniejsze dziurki wtryskow i to zgrac.po co kombinowac z jakimís cudami z kombajna.heh

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 06:49
autor: krzysiek1606
speckom pisze:.ja takich wynalazkow nie zalecam
to co polecasz a co powiesz o koncowce firad 270? jakie cisnienia ustawic?
i co z pompa?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 07:34
autor: Krawczuk666
speckom pisze:ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda.
:satan: AXG "DSLA 150P 1019" lub odpowiednik tego Bosio DLC 764 , 0.216 były dwa rodzaje i któryś z nich jest lepszy , słyszał ktoś o 0.226?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 10:01
autor: karolp1
Szatannnn pisze:Nie licz na to że ktoś powie tobie jak wygląda końcówka do wtrysku jedno czy dwu-sprężynowego ani jak jest zbudowany wtryskiwacz jedno-sprężynowy.
Proszę tutaj zdjęcia iglic gdzie widać że od jednospreżynowego końcówka nie podejdzie do dwu spreż.

Obrazek

Jak jest zbudowany wtrysk jedno czy dwusprezynowy to wiem bo to żadna filozofia tego pełno w necie tylko ciekawią mnie podpowiedzi Speckom :D
Co do tych rozpylaczy od rovera dsla150p261 to pierwsze ciśnienie wynosiło 200bar tyle wiadomo i pompa jaka była montowana to bosch nr 0460414030 czyli tłokorozdzielacz 11mm więc co takiego się kryje w tych końcówkach że będzie problem z ich regulacja?????
speckom pisze:a poco powiekszac drogie i lipne koncowki. ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda. jak chcecie szybko rozwalic silnik to powodzenia z tymi p261 .ja takich wynalazkow nie zalecam.zwzgl na wysoka emisje roznych syfow z tlumika.nie fajnie jechac za takim trupem.lepiej pompe lepsza i mniejsze dziurki wtryskow i to zgrac.po co kombinowac z jakimís cudami z kombajna.heh
no właśnie to po co większość zakłada wtryski z końcówkami które maja większe otworki od seri np z 0.205 na 0.230???? piszesz ze z sdi ori końcówek możesz np zrobić 0.230mm bez żadnych ingerencji mechanicznych ale ciśnienie wtrysku pozostaje ori (220/300bar)?????

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 13:35
autor: speckom
mozna i takie ale ciezko bedzie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 15:55
autor: czarodziej6969
Panowie mam zamiar regenerować swoje 4 wtrysi na końcówkach firada 1043AL, mam zapłacić 450,- za sztuke na moich korpusach. Teraz pytanie do znawców czy to normalna cena? :chytry:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 16:43
autor: wesol
drogo zdaj mi sie. Podobna operacj au cowboya byla za komplet 4 szt duzo taniej.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 23:15
autor: eden1992
speckom, To wg ciebie lepiej było by zamiast tych koncówek p261 założyć 0.240 firad albo bosio 0.230?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 23:16
autor: eden1992
speckom, To wg ciebie lepiej było by zamiast tych koncówek p261 założyć 0.240 firad albo bosio 0.230?
karolp1 pisze:od jednospreżynowego końcówka nie podejdzie do dwu spreż
a nie odwrotnie?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt paź 04, 2013 23:40
autor: karolp1
odwrotnie tym bardziej, pokazałem fotke iglic czym się róznią, co do końcówek to p261 robi właśnie firad

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 05, 2013 07:28
autor: wesol
z tego co slyszalem to firady maja bardzo dobra opinie nawet chyba lepsza jak bosio.
Co do tego jakie maja cisnienia otwarcia rowery czy inne to nie wiem czemu patrzycie na rozpylacze pod tym kątem- przeciez o cisnieniu otwarcia decyduje sila nacisku sprezyny na iglice. Im wieksza sila nacisku na iglice tym wieksze musi byc cisnienie paliwa by pokonac ta srezyne pierwsza i unisc nieco glice i wtedy jest przedwtrysk. Jelsi cisnienie wzrosnie jescze do teog gornego progu to mamy pokonanie drugiej sprezyny i mamy wtrysk główny. Owszme konstrukcja rozpylacza zastosowana w roverze czy innych mimo ze z wygladu bedzi etaka sama jak w tdi moze miec wplyw taki ze zakladajac ten rozpylacz do korpusu vaga moga wyjsc cisnienia calkiem inne. Nie musi byc tak ze jesli rover ma 200 na 300 to i w korpusie vagowskim bedzie to samo. Moze wysjc 150/350 czy jeszcze jakies inne. Moim skromnym zdaniem to lepiej nie gdybac tylko zapodac firady i bedzie po sprawie. Takie zabawy czy podejda od innej marki to by sie oplacalo testowac jakiemus pompiarzowi zeby to opanowac i sprzedawac wtedy na szeroka skale. Sam dla siebie na zrobienie jednego kompletu czy dwóch to sie nie opalaca inwestowac kasy, testowac i kombinowac.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 05, 2013 13:08
autor: speckom
no wreszcie ktos sie madrze wypowiedzial

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 05, 2013 18:43
autor: Szatannnn
wesol pisze: Owszme konstrukcja rozpylacza zastosowana w roverze czy innych mimo ze z wygladu bedzi etaka sama jak w tdi moze miec wplyw taki ze zakladajac ten rozpylacz do korpusu vaga moga wyjsc cisnienia calkiem inne. Nie musi byc tak ze jesli rover ma 200 na 300 to i w korpusie vagowskim bedzie to samo. Moze wysjc 150/350 czy jeszcze jakies inne.
Nie zgadzam się z tym. Faktycznie ciśnienie może wyjść inne bo końcówka jest nowa więc trzeba regulować. Ale średnica otworków nie ma wpływu na ciśnienie otwarcia wtryskiwacza! Zakładając końcówkę od sdi czy dlsa150p261 do korpusu TDI ciśnienie otwarcia będzie identyczne. Poza tym p216 nie różni się niczym od końcówki p672 tylko średnicą otworku. Osobiście jeździłem na p261 i nic złego się nie działo. Regulując końcówkę p261 nie odczułem że regulacja jest trudniejsza.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 05, 2013 18:47
autor: Szatannnn
Wczoraj dotarły do mnie końcówki p448 iglicę wrzuciłem na tokarkę ustawiłem ciśnienia 230/310. Wstawiłem do mojego ALH i praktycznie bez dymu na doładowaniu 1.57bara