Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Pregram wydaje mi się jest lajtowy i brakuje mu paliwa bo nie kopci ani trochę. A moze lepszym rozwiązaniem będzie założenie końcówek ASV i korekta programu? Przynajmniej nie musiałbym dwumasa ruszać.
Edit : Italino_83 To, że teraz nie dymi to jedno, z 216 poleci znacznie więcej gnoju na tłoki i zapewne dymić zacznie, dwumasy tak czy siak ruszać nie musisz nawet na 260 - pod warunkiem, że tuner ubije niutona do 310-320.
Edit : Italino_83 To, że teraz nie dymi to jedno, z 216 poleci znacznie więcej gnoju na tłoki i zapewne dymić zacznie, dwumasy tak czy siak ruszać nie musisz nawet na 260 - pod warunkiem, że tuner ubije niutona do 310-320.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Czyli mam dwa warianty do wyboru:
1. Wtryski ASV 205 + korekta na ok 135 Km
2. Wtryski 216 + turbo ASZ + korekta na ok 150 Km i ewentualnie sprzęgło jak nie da rady
Które rozwiązanie bedzie lepsze? Z jednej strony przydało by się wiecej mocy a z drugiej nie chce zbytnio żyłować silnika i wolałbym sprzęgła nie ruszać bo ma się dobrze.
1. Wtryski ASV 205 + korekta na ok 135 Km
2. Wtryski 216 + turbo ASZ + korekta na ok 150 Km i ewentualnie sprzęgło jak nie da rady
Które rozwiązanie bedzie lepsze? Z jednej strony przydało by się wiecej mocy a z drugiej nie chce zbytnio żyłować silnika i wolałbym sprzęgła nie ruszać bo ma się dobrze.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ja mam 216 z korektą na 150KM i 300Nm(przy 2900rpm) i dwumasa daję radę.
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2014 16:35 przez kornat, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jeżeli dwumas w nie złym stanie i program będzie zrobiony dobrze to spokojnie sprzęgło to powinno ogarniac.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, pakuj większe wtryski, z doświadczenia wiem, że za jakiś czas będzie mało nawet na 216tkach.
Ja mam na ori sprzęgle i dwumasie okolice 170KM i 33xNM i nic się nie dzieje, po programie jakieś 25tyś.
Każdy tuner pyta się jakie masz koło zamachowe, aby zrobić dobrze lub sam powiesz, ze jeszcze dwumas jeździ na pokładzie.
W razie czego, dawkę można zawsze, zmniejszyć samemu vagiem.
Pozdrawiam.
Ja mam na ori sprzęgle i dwumasie okolice 170KM i 33xNM i nic się nie dzieje, po programie jakieś 25tyś.
Każdy tuner pyta się jakie masz koło zamachowe, aby zrobić dobrze lub sam powiesz, ze jeszcze dwumas jeździ na pokładzie.
W razie czego, dawkę można zawsze, zmniejszyć samemu vagiem.
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dzieki za odpowiedź. Chyba tak zrobię jak piszesz 216 + korekta.
A jeżeli zmienie za jakiś czas jeszcze turbo na ASZ to tez bedzie potrzebna od razu korekta?
A jeżeli zmienie za jakiś czas jeszcze turbo na ASZ to tez bedzie potrzebna od razu korekta?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Tak, jezeli chcesz najpierw wkladac wtryski, a pozniej turbo to lepiej sie wstrzymaj, uzbieraj wszystkie graty i dopiero po ich zalozeniu jedz na program.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jeszcze jedno pytanie. Czy po założeniu 216 trzeba regulowac kąt wtrysku przed programem?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam,
Co do korekty po zmianie turbiny, to jeśli się nie zrobi korekty, to samochód pojedzie tak samo jak na starej turbinie, ponieważ nowe turbo będzie dmuchać to same co dmuchało stare.
Można tak jeździć, ale nie będzie frajdy z większej mocy.
Także warto zrobić jak pisze kolega KoJ@K, zebrać i zamontować wszystkie graty i dopiero korekta.
Pozdrawiam.
jeśli wtryski będą miały te same ciśnienia, co stare wtryski to nie koniecznie, jednak warto sprawdzić kąt.mateusz233 pisze:Jeszcze jedno pytanie. Czy po założeniu 216 trzeba regulowac kąt wtrysku przed programem?
Co do korekty po zmianie turbiny, to jeśli się nie zrobi korekty, to samochód pojedzie tak samo jak na starej turbinie, ponieważ nowe turbo będzie dmuchać to same co dmuchało stare.
Można tak jeździć, ale nie będzie frajdy z większej mocy.
Także warto zrobić jak pisze kolega KoJ@K, zebrać i zamontować wszystkie graty i dopiero korekta.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam ,
Kupiłem BORE 1.9TDI AJM 115km i mam problema.
Od początku brak mocy i problem z paleniem na ciepłym silniku.
Po długi poszukiwaniach znalazłem przyczynę. Mianowicie ktoś włożył pompowtryski 038130173BN z golfa V 105 KM. I Teraz pytanie Czy da radę to ogarnąć żeby jakoś to hulało czy szukać ori pompek 073 F?? ewentualnie jakie inne żeby auto chodziło bez problemu?
Kupiłem BORE 1.9TDI AJM 115km i mam problema.
Od początku brak mocy i problem z paleniem na ciepłym silniku.
Po długi poszukiwaniach znalazłem przyczynę. Mianowicie ktoś włożył pompowtryski 038130173BN z golfa V 105 KM. I Teraz pytanie Czy da radę to ogarnąć żeby jakoś to hulało czy szukać ori pompek 073 F?? ewentualnie jakie inne żeby auto chodziło bez problemu?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
dymiano, a do podjechać do jakiegoś tunera może by to dograł?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
w AJM powinienes miec pompki 073 T lub 079 X. JEsli masz inne to tak jak kolega wyzej pisal- albo wymiana albo wizyta u tunera. Skoro ktos tam zagladal i wymienial pompki to zalecam je wyciagnac, obadac gniazda, oringi wymienic i przede wszystkim ustawic te pompki w gniazdach i wyregulowac skok bo czesto gesto mechsy tu daja plame.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Byłem we wrocku na chipie i nie dał rady zrobił 128KM ale dalej problem z paleniem był. Jeździłem trochę na 073F i było wszystko ok. wiec będę szukał F a BN na sell pójdą zrobię mapkę na ok.140km i będzie git
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dziwne podejscie do sprawy. Ja bym zaladal takie jakie maja byc a te z F to sprawdze od czego sa.
JEsli tuner nie dawal rady tego ogarnac to albo te pompki trefne albo tuner słaby.
JEsli tuner nie dawal rady tego ogarnac to albo te pompki trefne albo tuner słaby.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości