Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: fusse » wt lis 22, 2011 22:57

a czego Ty oczekiwales na pompie z fala z reno 7.25mm? 200koni?

ps. uwielbiam tą codzienną wieczorną dyskusje ;)



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: Skulek » wt lis 22, 2011 23:04

fusse, akurat BYKU twierdził że fala jest z ori 11mm


...

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » wt lis 22, 2011 23:17

Skulek,sprzedający zapewne nie skłamał,bo ori są wszystkie pompy 11mm,a kwestia czy była mowa o pompie 107J.Pytałem jaką podałeś tunerowi pompę rafidzg,że posiadasz?Powiedziałeś mu,że jest tłokorozdzielacz 11 z falą de110?



arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » wt lis 22, 2011 23:37

spawacz pisze:Potwierdzam slowa Arwama 10 ,11,12 kazda ma inne podkladki, malo tego nawet w 11 jest parenascie grubosci, osobiscie to sprawdzlaem na Iveco , 2x reni 982 i 988 , ducato i transicie,


spawacz, grubości grubościami ale tak jak masz dwie wielkości osadzeń tak samo masz idwie średnice podkładek do małych i dużych gniazd w tłoczkach
ksenon pisze:arwam napisał(a):
to skoro osobnik który siedział za sterami auta jak było na rolkach zdjął nogę z gazu to wytłumacz skąd się wziął dźwięk który towarzyszy tylko w dwóch a właściwie trxzech sytuacjach?


Gdybyś czytał ze zrozumieniem,to byś wyczytał,to tzw. efekt cofki,źle wyregulowane turbo.
Ale trzeba czytać.


:bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum:
ksenon pisze:Ja o jednym,Ty jak zwykle o czymś innym.
arwam, powtórzę raz jeszcze,pisałeś,że wsadziłeś najcieńszą z możliwych podkładek,bo to,bo tamto.

tak a ciekawe gdzie pisałem że wsadziłem najcieńszą podkładkę

tobie się wersje zmieniają jak w kalejdoskopie.

ksenon pisze:Wracając jednak do tematu.
Później nagle wyskakujesz z tekstem,że podstawy mają dwa rodzaje osadzenia i dlatego dałeś taką grubą podkładkę,choc wcześniej pisałeś,że dałeś najcieńszą z możliwych.

czytanie ze zrozumieniem boli, nie ?


skoro nie wiesz kiedy mowa o średnicach a kiedy o grubościach a w dodatku nie umiejąc czytać zze zrozumieniem usiłujesz uświadamiać innych o czymś o czym Ty bladego pojęcia nie masz ale rżniesz głupa że umiesz, a poza rzucaniem kłamstw,oszczerstw i obelg tak naprawdę nic nie umiesz.
i tak samo jak byku twierdził że robi pompy od kilku lat to czemu w jego aucie chodziła pompa z pod mojej ręki która to rzekomo była spierdzielona na całej linii?
może mi to wyjaśnisz.

jakoś właściciel nie robi problemów a po za tym ta pompa nie pochodziła ode mnie tylko złożyłem według życzenia usługo-biorcy.

po za tym jest Kwestia że w większości przerabianych pompa na bazie transita trzeba przestawiać na pasku o ząbek do przodu, czego kolega nie zrobił

to tak jak założyć turbo ale nie podłączyć go do sterowania.
czyżby znów czytanie ze zrozumieniem się kłaniało?
gdyby pompa była ode mnie i nie chciała chodzić to w razie potrzeby zdemontowałbym swoją 11mm z auta którą na zimę zamontowałem.

a tak jeśli pompa przy następnym założeniu i przestawieniu nie będzie chciała chulać to ją kolega przyśle i i będzie po problemie.
a tak następnym razem to idź do zerówki na naukę czytania ze zrozumieniem bo Ci to kiepsko idzie :popcorn:

po drugie nawet gdyby się mi trafiło potknięcie to jeste tylko człowiekiem i nie oczekuję od innych rzeczy niemożliwych, jeśli siętrafi zonk to kwestia jak to się rozwiązuje a nie tylko zawsze się czymś zasłania i zrzuca na kogoś winę.

jeśli będzie trzeba to się osobiście pofatyguję do kret077744, po czym obydwie strony będą zadowolone i w dobrym humorze :pub: :pub:


a tu wypowiedzi kolegi dla potwierdzenia:

kret077744 pisze:Wkońcu bebechy z transita, i Arwam mi pisał że pompa może nie palić na ori ustawieniu i kazał przestawić o ząbek. rozrząd ustawiony idealnie, aby rozrusznik przegotowałem chec odpalenia przejwiała sie jedynie jakby na jeden garnek chwytał ale i to za dużo powiedziane. W tygodniu przewale pompe na 11mm i spróbuje jeszcze...
Z arwamem problemu nie ma, jak coś bedzie walczył u siebie z pompą


na następnej stronie też jest parę postów gdzie można ise dowiedzieć że nie tylko transitowskie pompy wymagają przestawienia o ząbek do przodu



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » śr lis 23, 2011 00:28

Panowie,skończcie te dyskusje,bo to nie temat do tego stworzony.Ma być wyjaśniona sytuacja pompy rafidzg.



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: Daron7 » śr lis 23, 2011 00:47

U Skulka siedziała fala DE185 7.7mm, więc z mocą nie było by źle. Tylko jest taka kwestia, ze tuner nie wiedział co tam siedzi (sądził zapewne, że DE110 jako że podobno taka fala miała tam siedzieć więc wrzucił mapy kąta wtrysku z AFN-a), a że nie siedziało to co trzeba to było widać i słychać.
Niby wszystko okey, nagle kupa dymu, a następnie dym aż zmieniał kolor tak mocno pompa gubiła kąt aż do zgrzytu.

Cofka turba akurat nie objawia się czymś takim. Wszystko niby jest okey, nie ma dymu, jest boost ale auto nie jedzie (na VAG-u wszystko jest pięknie, ciśnienie trzyma, dawki leją się jak szalone, a auto dosłownie stoi w miejscu). Nagle (gdy kierownice lekko się opuszczą) jest mocne szarpnięcie, kupa czarnego dymu i spore uderzenie momentu. Im wyższy bieg, tym szybciej wydech "odblokowuje się".

U mnie było to na tyle spore szarpnięcie, że na 3ce robił się kangurek - tak tak jak na nauce jazdy ! Auto buja przód tył przód tył, kupa dymu jak z jelcza i jedzie. Po odpowiednim ustawieniu ogranicznika, wszystko wróciło do normy.
Ostatnio zmieniony śr lis 23, 2011 00:48 przez Daron7, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » śr lis 23, 2011 00:47

JohnyWalker,

nie którzy tego nie wiedzą i myślą że temat jest po to żeby innych błotem obrzucać



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: rob555 » śr lis 23, 2011 01:10

Daron7 pisze:U Skulka siedziała fala DE185 7.7mm, więc z mocą nie było by źle. Tylko jest taka kwestia, ze tuner nie wiedział co tam siedzi (sądził zapewne, że DE110 jako że podobno taka fala miała tam siedzieć więc wrzucił mapy kąta wtrysku z AFN-a).
Akurat miala tam siedziec org fala od AHH (cala pompa miala byc org 11 w obudowie AFN) wiec na poczatek poszly typowe mapy od AHH lekko zmodyfikowane.
Pozniej gdy widzialem co sie z katem dzieje testowalem rozne wersje. Co ciekawe pompa wg vaga nie gubila kata masakrycznie (widzialem gorsze odchylki bez takich efektow) po prostu kat zadany w sofcie powodowal taka a nie inna prace jednostki.

Dlatego ja dziekuje za strojenie pomp hybrydowych chociazby ich wydajnosc miala byc lepsza od org AHH. Gadalem niedawno z Bykiem i to samo mu powiedzialem. W normalnych pieniadzach chyba zaden tuner nie podejmie sie od nowa pisania mapy kata wtrysku pod jakies wydumane fale.
Trzeba by empirycznie ustawic kat dla motoru zimnego, cieplego, goracego, od malych po pelne obciazenia oraz wszelkich wariacji wynikajacych z polaczenia temp i obciazenia. Inaczej moze sie okazac ze pod pelnym butem wsio ok ale na zimnym przy delikatnym jezdzeniu cuda sie dzieja.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: kret077744 » śr lis 23, 2011 02:23

Aaa bym zapomniał,uważasz się ponoć za starego wyjadacza,fachowca od pompa,a tu proszę taki zonk.
Ten wybitny,genialny znawca tematyki pomp wtryskowych,składa userowi kret077744 pompę,na bebechach transita ,odsyła pompe gościowi i pompa nie hula.
Link do tematu,dla tych,którzy chcą się przekonać o niebywałej fachowości arwama .

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=196" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak to arwam,pompa która wyszła z Twoich rak nie działa?????
Taki wybitny autorytet tak spier...iłrobotę.
Aż się wierzyć nie chce.
Widzisz do czego doprowadza Twoja głupia,naiwna wiara w te sekcje z transita.
Kolejny,któremu takie cudo wsadziłeś,nie jest zadowlony i kolejna Twoja genialna robota to niewypał
Tu sie mylisz, dzisiaj przestawiłem o ząbek i odpaliła. Za szybko wnioski wyciągasz. Nie osądzałbym tak ostro, tym bardziej że sprawa z pompą była jeszcze otwarta. Nie powiedziałbym że jestem niezadowolony, bo problemu z arwamem nie mam, jesli nie paliła to jeszcze doradził co potrzeba, mogłem od razu za telefon lapnąć, niż przekladać dzisiaj jeszcze raz :bajer:
Tyle wyjaśnienia, skoro zaczepiłeś o mój temat. :bajer:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: ksenon » pt lis 25, 2011 16:18

arwam pisze:spawacz, grubości grubościami ale tak jak masz dwie wielkości osadzeń tak samo masz idwie średnice podkładek do małych i dużych gniazd w tłoczkach
Czyli twierdzisz,że są tylko dwie "wielkości" osadzeń?
Osadzeń jest niemalże tyle,ile tókoroździelaczy.
Napisałem bajeczkę,że wszystkie są identyczne,licząc na to,że mnie poprawisz,że będziesz wiedział.
Ale jak widzę,blade masz pojęcia o takich rzeczach.
Jak myślisz,dlaczego występuje tyle różnych grubości podkładek?
Bo jest tyleż samo osadzeń,tyle samo.
NIE MA DWÓCH RODZAJÓW OSADZEŃ,JEST ICH KILKADZIESIĄT!!!

Prośba do tych,którzy posiadają luźne tłoki,z czegokolwiek.
Zmierzcie głębokości osadzeń i podajcie je arwamowi,niech się chłopak dokształci.
Jaz osobiście mogę podać głębokości chociażby z 1z i afn'a i reno dti 988,983.
Jak będzie trzeba,zdobędę ich więcej.
Jutro będą wymiary arwam :jezor: .
arwam pisze:tak a ciekawe gdzie pisałem że wsadziłem najcieńszą podkładkę

tobie się wersje zmieniają jak w kalejdoskopie.
Cytat,poszukałem,bo wiedziałem,że tak napisałeś.
arwam pisze:a podkładka gdybyś chciał wiedzieć była jedną z najcieńszych stosowanych na większe gniazdo tłoczka.
Co Ty na to?
Chyba można Cie nazwać notorycznym kłamcą.

A teraz powiedz o wielki,w jakich to tłokoroździelaczach występowały mniejsze średnice osadzeń,zatem i mniejsze średnicowo podkładki?
W JAKICH??
Bo nawet w 9'tkach średnice podkładek są identyczne,jak w 10/11/12mm.
Wsadziłeś podkładkę o kosmicznej grubości,co więcej,o identycznej,niczym od innych nie odbiegającej średnicy.
Kolejna ściema,na której zostałeś przyłapany.
Który to już raz?
arwam pisze:skoro nie wiesz kiedy mowa o średnicach a kiedy o grubościach a w dodatku nie umiejąc czytać zze zrozumieniem usiłujesz uświadamiać innych o czymś o czym Ty bladego pojęcia nie masz
Z ust mi to wyjąłeś :rotfl: .

Skulek, mnie nie pytaj,jaki miałbyś powód,sam go znasz najlepiej.
Skulek pisze:Przecież nikt nie pisał że noga nie została zdjęta ...
To gdzie napisałeś,że tak było,gdzie napisałeś,że wykres który zamieszczasz jest taki dlatego,że tuner zdjął nogę z gazu.
Zamieszczasz wykres,a nad nim piszesz
Skulek pisze:arwam, Na 11 od Byka moc nie wyszła, a tylko takie coś:

Obrazek
Gdzie?Pytam raz jeszcze jest napisane,że ten dołek to efekt ... .
Skulek pisze:Dziwna sprawa bo wpadła druga ori 11mm i wyszło 185KM i 380NM
To masz już wytłumaczenie tak marnych wyników,miałeś gówniany,zarżnięty silnik,skoro na 11/230/brd wyszło tyle,ile zdrowe motory na 216'tkach generują.
Skulek pisze:+ jest nałożony jest mój wykres na mojej ori 10mm z tymi samymi gratami... Ogólnie ori 10mm była dosyć zdrowa ..
To jest chyba najlepsze,co napisałeś :rotfl: 165 koni,to się robi na 10/216 :rotfl:,a nie na 10/230.
Widać ewidentnie,w jakiej kondycji miałeś i pompę i silnik :panna: .
Jak widać nawet zwiększenie średnicy tłoka nie pozwoliła już za wiele z tego trupa wyciągnąć.
Skulek pisze:POMPA została spierd*** i koniec kropa, nie generuje takiej mocy o jakiej mówił sprzedawca
Święte słowa.
A mnie się wydaje,że miałeś pod machą złom,a nie silnik,dlatego takie marniutkie przyrosty.
Jeżeli na ori 11'tce wyszło ledwo 185 koni,z tak ekspresyjną falą,genialną pompą,to ja już nie mam pytań.
Byku na fali de 110 wypluł 190 koni po korekcji :jaja: .
kret077744 pisze:Tu sie mylisz, dzisiaj przestawiłem o ząbek i odpaliła. Za szybko wnioski wyciągasz.
Twoje kłopoty z tą pompa dopiero się zaczynają.
Jeżeli arwam wsadził tam falę z transita,to ewidentnie nie ma bladego pojęcia o modyfikowaniu pomp.
Zobaczysz,jak to będzie jeździło.
Na bank zero dymu,białego,czarnego,zero dzwonienia wtrysków,fantastyczne przyśpieszenie itd.
arwam pisze: nie tylko transitowskie pompy wymagają przestawienia o ząbek do przodu
Nie pompy,tylko fale,bo ta sama sekcja z falą de 110 nie wymagał już przestawiania o ząbek :chytry:
Inna sprawa,to trzeba mieć kompletne braki w wiedzy,żeby do pompy z sb'ka wsadzać falę z transita.
Ale jeżeli chodzi o Ciebie,to mnie już nic nie jest w stanie zaskoczyć.

Odnośnie cofki,to nie chciałem załamywać spawacza.
Ma przecież identyczną falę,dlatego musiałem improwizować.
Kolejna sprawa,to pisząc czasami nieprawdę liczę na to,że mnie poprawisz,kolego arwam.
Uda Ci się to raz na 10 przypadków.
I jest tak,jak pisałem,o ile w innych dziedzinach masz wiedzę,to już w temacie pomp leżysz i beczysz.
A świadczy o tym fakt,że wsadziłeś tam falę z transita.
Pisałeś wcześniej,że bykowi wsadziłeś falę de 110,bo ponoc ecu odczytywało zły kąt wtrysku.
Liczysz,że w pompie kolegi kret077744, takiego problemu nie będzie :chytry: ?
Masz nadzieję,że w drugiej pompie problemów z kątem wtrysku nie będzie.
Jeżeli tak myślisz,to żal mi tego gościa,ale jak pisałem,problemy dopiero się zaczną.
Będziesz modził z timingiem,ciśnieniami,jak arwam z pompami,na chybił trafił.

Nikt kumaty nie składa pompy na fali,która ma tak bardzo w stosunku do ori opóźniony początek tłoczenia,bo będą takie jazdy z kątem wtrysku,że będą się wam po nocach śniły.
A przestawianie kółka o ząbek do przodu,nie da niczego pozytywnego,poza łatwiejszym uruchomieniem silnika :jaja: .
Tyle z autopsji.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: spawacz » pt lis 25, 2011 20:04

Ksenon jakiej cofki? O czym ty mowisz, a dlaczego ma niby tak zrobic, nie wiem moze u ciebie.... , u skulka to rzeczywiście dzwina sprawa bo na ori 11 i 230 + BRD powinno 200 zlapac, a tak propos 10+230 da max 10km wiecej niz 10+216 tu wydajnosc pompy zagra role wiec tez bym sie nie wyrywal , a co widzisz zlego w fali z transita z pompie SB? Ja bym tak samo zrobil momentem bil bedzie ladnie,ty najwyrazniej nie wiesz co potrafi mechanika ba, napewno nie wiesz, to nie jest pompa na elektornice tu nie ma tej samej zasady, i powiem ci ze jak wkladasz 11 z iveco o fali podobnej jak w trnasicie to kopie momentem pieknie. Ksenon resumujac nadal nic nie wniasles oprocz kłótni , a ja nadal czekam, na jakies zdjecia twoich poczynan odnosnie pomp, na temat super mega timinow itp. 4X juz pisze o jakies efekty twoich prac bo czynnie sie udzielasz na forum itd. i jak narazie to sprawdzasz wiedze innych a moze sam sie edukujesz??? TEgo nie wiem , zdjecia fali i tlokorozdzielaczy to dla mnie za malo, i mozesz koniowej mamie zameldowac ze nic oprocz ori fali nie bedzie dzialac w 11 czy tam 12, oj jak bardzo sie myslisz, wszystko jest do wytrojenia, a jak masz jeszcze podglad serii sterownika z takiego np. reno to juz jestes w domu.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: rob555 » pt lis 25, 2011 21:17

ksenon pisze: To jest chyba najlepsze,co napisałeś :rotfl: 165 koni,to się robi na 10/216 :rotfl:,a nie na 10/230.
Widać ewidentnie,w jakiej kondycji miałeś i pompę i silnik :panna: .
Jak widać nawet zwiększenie średnicy tłoka nie pozwoliła już za wiele z tego trupa wyciągnąć.
Ooooo tak....mistrzu to nie lokata bankowa ze % operujac wyniki mozesz prorokowac !
Chyba ze jestes AllegroTunerem - tam wszystko w exelu Ci wylicza nie widzac nawet auta :kac:

Motor Skulka idealny nie byl ale do trupa to mu daleko bylo !
ksenon pisze: A mnie się wydaje,że miałeś pod machą złom,a nie silnik,dlatego takie marniutkie przyrosty.
Jeżeli na ori 11'tce wyszło ledwo 185 koni,z tak ekspresyjną falą,genialną pompą,to ja już nie mam pytań.
Byku na fali de 110 wypluł 190 koni po korekcji :jaja:
...a ja zrobilembezpieczne 155KM na turbinie z ALH (dwa lata jezdzila) i czego to dowodzi???
Ze kazde auto tyle wypluje??? :rotfl:

A to ze brakuje 15KM do idealnych 200KM to swiadczy ze motor zlom??? To mniejsza odchylka niz 8% teoretycznej mocy oczekiwanej ....
Wystarczy gorsze paliwo, naturalne zuzycie motoru i juz CI sie tabeleczki niezgadzaja...

Wez przestan tak pisac bo o ile nie moge podwazyc Twojej wiedzy w zagadnieniu budowy pomp wtryskowych tak to co pleciesz o tuningu, wykresach itp...
swiadczy o megalomani przy smiesznej wiedzy wlasnej...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

arwam

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: arwam » sob lis 26, 2011 19:56

rob555 pisze:Wez przestan tak pisac bo o ile nie moge podwazyc Twojej wiedzy w zagadnieniu budowy pomp wtryskowych tak to co pleciesz o tuningu, wykresach itp...
swiadczy o megalomani przy smiesznej wiedzy wlasnej...


rob555, on nie ma Wiedzy na temat tuningu a co dopiero pomp.

po drugie nie zastanawia waS że użytkownicy byku, sparrow, i adi mają identyczny styl i sposób wysławiania się, pisania i w identyczny sposób dążą do obrzucania błotem wszystkich innych udając osoby którymi tak naprawdę nie są?



spawacz pisze: a co widzisz zlego w fali z transita z pompie SB? Ja bym tak samo zrobil momentem bil bedzie ladnie,ty najwyrazniej nie wiesz co potrafi mechanika ba, napewno nie wiesz, to nie jest pompa na elektornice tu nie ma tej samej zasady, i powiem ci ze jak wkladasz 11 z iveco o fali podobnej jak w trnasicie to kopie momentem pieknie. Ksenon resumujac nadal nic nie wniasles oprocz kłótni , a ja nadal czekam, na jakies zdjecia twoich poczynan odnosnie pomp, na temat super mega timinow itp. 4X juz pisze o jakies efekty twoich prac bo czynnie sie udzielasz na forum itd. i jak narazie to sprawdzasz wiedze innych a moze sam sie edukujesz??? TEgo nie wiem
raczej to drugie.

ja wiem że jednak w silniku na komorze wirowej najlepiej sprawdzi się tłoko-rozdzielaczz Transita chyba że chcemy iść w moment obrotowy..
póki co przy trochę mniejszym momencie obrotowym komplet z transita zapewnie jak-najlepsze pearamtry w jak najszerszej skali obrotów.

co do 12m ona wróci ale na wiosnę i po jeszcze kilku modach które powinny umożliwić rozciągnięcie momentu obrotowego do wyższych obrotów.








ksenon pisze:Czyli twierdzisz,że są tylko dwie "wielkości" osadzeń?
Osadzeń jest niemalże tyle,ile tókoroździelaczy.
Napisałem bajeczkę,że wszystkie są identyczne,licząc na to,że mnie poprawisz,że będziesz wiedział.
Ale jak widzę,blade masz pojęcia o takich rzeczach.

tobie nadal siękłania nauka czytania.
ksenon pisze:Jeżeli tak myślisz,to żal mi tego gościa,ale jak pisałem,problemy dopiero się zaczną.
Będziesz modził z timingiem,ciśnieniami,jak arwam z pompami,na chybił trafił.

Nikt kumaty nie składa pompy na fali,która ma tak bardzo w stosunku do ori opóźniony początek tłoczenia,bo będą takie jazdy z kątem wtrysku,że będą się wam po nocach śniły.
A przestawianie kółka o ząbek do przodu,nie da niczego pozytywnego,poza łatwiejszym uruchomieniem silnika .
Tyle z autopsji.

to dziwne bo akurat w ten sposób uzyskiwałem najlepsze efekty na AAZ'cie..
ale zapomniałem. na hybił trafił się nie robi ty masz gotowe przepisy na zrobienie pompy na mechanicznym silniku :kac: zapewne podłączysz go do VAG'a celem ustawienia kąta wtrysku :bum:
ksenon pisze: arwam napisał(a):
a podkładka gdybyś chciał wiedzieć była jedną z najcieńszych stosowanych na większe gniazdo tłoczka.


Co Ty na to?
Chyba można Cie nazwać notorycznym kłamcą.
i jeszcze jedno nie PISZ O MNIE MYŚLĄC O SOBIE.



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Słynne Tłokorozdzielacze 11mm od BYKA

Post autor: JohnyWalker » sob lis 26, 2011 20:25

Widzę,że jednak kolega arwam nie umie czytać.Obczytałem się postów Byka,Adi,sparrow...Te dwa ostatnie są podobne,ale byku już całkiem inny styl wypowiedzi i nie jest taki nachalny w postach.Jak z tą pompą?



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości