Ibiza GT TDI 110KM Tomiantora by Dynosoft Wrocław

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Ibiza GT TDI 110KM Tomiantora by Dynosoft Wrocław

Post autor: Tominator » wt wrz 18, 2007 00:19

No to tak - na początku była super seria :grin: 114KM/243NM pojechałem do kolegi uysyego - zrobił mi chipa max hardcore parametrów nie przsytocze bo i tak niktn ie uwierzy :grin: i wyszło coś takiego

Obrazek

W 128Km/324NM - autko jeździło ładnie do 140km/h potem juz raczej koni brakowało jak cholera, kolega uysy dwoił sie i troił ale z serii 114KM tylko 14KM wiecej i nie dał rady wiecej zrobić:( wynagradzało mi to dobre przyspieszenie do setki - w granicach 7.6-7.8s chociaż dym był straszny :grin:
Troche podłamany koniami ( wszyscy po chipach z AFNa mieli powyżej 130KM a nawet ponad 140KM)ale zadowolony NM śmiagalem tak rok cały aż Ibi zaczęła łapać notlaufy, na forum znalazłem kolege mirassa który zdiagnozował auto i wyszło że turbo do czyszczenia , że fanem czyszczenie nie jestem to zakupiłem i założyłem turbo od AWX :grin: załatwione od kolegi zaprzala. Ibi nie wchodziła już w trybu awaryjny i wróciło do stanu poprzeniego - kolega mirass zafundował mi pomiar mocy na hamowni przenośnej dynomet który widziscie poniżej:
Obrazek

Normalnie załamka :panna: :panna: :panna: 128KM /309NM - wychodzi z tego że hamownia VTecha w Łodzi zawyża jakieś 15NM bo konie sie zgadzały tylko NM pozdychały - teraz to ani koni ani NM nie miałem jakichś nadzwyczajnych i z :( pojechałem do domu
W miedzyczasie założyłem IC od T5 i autko troche inaczej zaczeło jeździć, temperatura na seryjnym IC była ponad 70C a teraz po 8 hamowaniach 4 bieg noga w podłoge dochodzi max do 41C - przy temperaturze otoczenia jakieś 22C. Oto wykres po zmianie IC, turbo nadal nie wystrojone:

Obrazek
Renta przyszła i udało sie założyć 216tki oraz zrobić nowego wirusa w Dynosofcie:satan: :

Obrazek
158KM i 362NM prawie bezdymnie :okej: Przyspieszenie 0-100 w okolicach 6.5s , auto juz nie jeździ tylko zapierda.. :satan: Skrzynia jest do zrobienia bo cuda sie dzieją nieraz Wkrótce takze filmik przyspieszenia i relacja z Gtechem :okej: mirass z Dynosoftu Wrocław spisał sie idealnie :bigok: przyrost mocy jest zaqrwisty :satan: :satan: :satan: .Autko ciagnie nie do 4800 tylko do prawie 5200 :helm: - jeździ sie jak benzyną. Jest taka różnica w kopie jak między serią a mocnym chipem - teraz tylko na droge killować :satan: Niedowarków co do osiągów zapraszam na kreske :hehe:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 27, 2008 01:25 przez Tominator, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 18, 2007 07:54

gratki :bigok: :bigok: :bigok:

ps. tak czytalem ten temat i najpierw zobaczylem nagowek:
Obrazek

:lol:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt wrz 18, 2007 07:59

Dorwij calibrę :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: albo jakieś BMW, najlpiej z dresem w środku.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 18, 2007 08:11

kolejny dowód na to że w AFN-ie o sporym przebiegu najwięcej przyrost mocy blokują wtryski - i to jest podstawa :)

216 rządzą :)

GRATKI !



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 18, 2007 08:56

cowboy pisze:216 rządzą
bo są dobre i tanie ;)
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 08:56 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt wrz 18, 2007 10:16

cowboy pisze:kolejny dowód na to że w AFN-ie o sporym przebiegu najwięcej przyrost mocy blokują wtryski - i to jest podstawa :)

216 rządzą :)

GRATKI !
nie wtryski same w sobie a przebieg aut...mam na swoim koncie passata AFNa który ma 147KM i lata jak wściekły z ori turbo - bez overboostów

jest jeszcze jedna cecha ale to już moja słodka tajemnica :grin:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 18, 2007 10:38

mirass pisze:nie wtryski same w sobie a przebieg aut...mam na swoim koncie passata AFNa który ma 147KM i lata jak wściekły z ori turbo
przeciez własnie to napisałem :)

kiedyś AFNy chipsowały się na 145KM jak miały mały przebieg i wtryski jeszcze dawały rade..

teraz przy przelotach 200-300 kkm 140KM jest sukcesem :) bo wtryski już zaczynają lac.. i można nawet GT22 załozyć i więcej nie będzie...

wystarczy natomiast założyć lepsze wtryski nawet na seryjnym turbo i IC i dopóki się auto nie zagotuje to jest pod 160 KM :)

[ Dodano: Wto Wrz 18, 2007 10:42 ]
Normalnie załamka :panna: :panna: :panna: 128KM /309NM - wychodzi z tego że hamownia VTecha w Łodzi zawyża jakieś 15NM bo konie sie zgadzały tylko NM pozdychały - teraz to ani koni ani NM nie miałem jakichś nadzwyczajnych i z :( pojechałem do domu
to normalne że inercja zawyża niutona około 20-25NM :)

jakbyś przeczytał mój temat to byś wiedział że po założeniu większego turbo i FMIC nie przybyło mocy na hamowni... bo moc sie bierze z paliwa :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt wrz 18, 2007 12:19

jest jeszcze jedna cecha ale to już moja słodka tajemnica :grin:
aleś Ty tajemniczy :lol:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 18, 2007 13:15

Tominator pisze:Przyspieszenie 0-100 w okolicach 6.5s , auto juz nie jeździ tylko zapierda..
w jak bliskich okolicach ? :)

a poważnie, scigaliście się może z mirrasem ?
zaprzal pisze:Cytat:
jest jeszcze jedna cecha ale to już moja słodka tajemnica :grin:


aleś Ty tajemniczy :lol:
a czy auto było hamowane bez zmiany programu po założeniu wtrysków ?

z ciekawości pytam, bo na FMIC-u, turbo AWX i zajebiście mocnym programie od uysego u mnie bez zmiany softu dało to 158KM, podejrzewam że miałem bardzo podobny program jak Tominator co przy identycznym setupie powinno dać to samo ?



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » wt wrz 18, 2007 14:12

cowboy pisze:
Tominator pisze:Przyspieszenie 0-100 w okolicach 6.5s , auto juz nie jeździ tylko zapierda..
w jak bliskich okolicach ? :)

a poważnie, scigaliście się może z mirrasem ?

to samo ?
Niestety nie było czasu na zabawy bo wynikły pewne problemy z komputerem, mirass ma cieższe auto i opony szersze. Myśle że jak naprawie skrzynie to 6.2-6.3 na gtechu wyjdzie :okej:

cowboy pisze:z ciekawości pytam, bo na FMIC-u, turbo AWX i zajebiście mocnym programie od uysego u mnie bez zmiany softu dało to 158KM, podejrzewam że miałem bardzo podobny program jak Tominator co przy identycznym setupie powinno dać to samo ?
Jak wspomniałem nie bylo czasu
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 14:13 przez Tominator, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt wrz 18, 2007 19:37

Tominator pisze:W 128Km/324NM - autko jeździło ładnie do 140km/h potem juz raczej koni brakowało jak cholera, kolega uysy dwoił sie i troił ale z serii 114KM tylko 14KM wiecej i nie dał rady wiecej zrobić:( wynagradzało mi to dobre przyspieszenie do setki - w granicach 7.6-7.8s chociaż dym był straszny
Taki sam problem mam w ojca Passacie B4 AFN :grrr:

Ale obok mnie leżą właśnie całe korpusy od ALH i końcówki 216. Jutro pewien znany magik połączy to w całość :grin:

Zobaczymy wówczas co Rogal wyciśnie z oryginalnego turbo i IC. Na razie jest kijowo :grrr:

Obrazek


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 18, 2007 19:54

jaro4444 pisze:Jutro pewien znany magik połączy to w całość :grin:
Z tego co pamietam robisz u tego samego magika

ja w sobote widziałem jak są ustawione cisnienia - u mnie wyszło na korpusach AGR 224/305 Bar wiec w granicach tolerancji - a budowa wtrysku jest prosta jak budowa cepa :)

wracając do paska jeśli układ wtryskowy jest OK to AFN poleci spokojnie 140-145KM

założę się że bez dotykania programu przez Rogala (o ile pompa jest sprawna ale przeważnie winne sa wtryski) przybędzie 20KM

poprosimy o relację po wymianie wtrysków :)



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt wrz 18, 2007 20:22

jaro4444 pisze:Zobaczymy wówczas co Rogal wyciśnie z oryginalnego turbo i IC. Na razie jest kijowo
Jestem również głęboko zaciekawiony. :bajer:
cowboy pisze:poprosimy o relację po wymianie wtrysków
Coraz bardziej mam ochotę wstawić do siebie 216.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 18, 2007 20:43

Grześko pisze:Jestem również głęboko zaciekawiony.
taki setup jest już przetestowany, dopoki sie auto nie zagotowało na hamowni obciązeniowej to było 158KM

ale bezpiecznie i bezdymnie jest ~150KM
Grześko pisze:Coraz bardziej mam ochotę wstawić do siebie 216.
efekt jest taki jak po zrobieniu wirusa w stosunku do serii :) POLECAM



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości