Ibiza AGR by DYNOSOFT Wrocław - 219KM/441Nm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt gru 21, 2007 18:04

mirass, a stare klekoty też modujesz ?? :helm:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob gru 22, 2007 01:39

BENITO pisze:rob555, na seryjnych korbach i tłokach, szpile też pewnie wyczynowe?? Pewnie nieźle obrobiłeś głowicę że dało radę.
Dol seria od AWX gora od ASV (seria)
uszczelka seria sruby seria....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob gru 22, 2007 10:52

Sorry za OT w temacie Mirassa ale teraz pytanie do Roberta - co trzeba konkretnie uczynić by nie spotkać zoonka przy łączeniu dołu od PD z czapką VP.
Wiem, że trzeba:
- przygotować najgrubszą uszczelkę,
- czapkę VP bez zmian, oczywiście splanowaną,
- śruby od VP albo szpilki ARP,
- dół od PD z przełożoną tarczką nadajnika położenia wału i czujnikiem położenia wału od VP,
- z przodu motoru trzeba przełożyć koło pasowe rozrządu i napędu agregatów (pasują P&P do wału PD?)
- z osprzętu przekładamy kompletną osłonę rozrządu od VP i wspornik agregatów od VP
- teraz co z chłodzeniem? węże i króće pasują P&P?

Jakie Robert mamy po drodze jeszcze niespodzianki do likwidacji?

Z góry dziękuję za konkretne i wyczerpujące wyjaśnienie.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz gru 30, 2007 02:40

mirass, jak zwykle jestem pod wrażeniem i gratulacje jestem pewien że na tym nie poprzestaniesz :)
Ja sie gryze z myslą wymiany pompy na 11 i turbo od 130 ;)


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości