Z góry mowie to nie moje autko, dane nie potwierdzone zadną hamownią!!
i kilka pytań do osób znających się na kreceniu autka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
auto kumpla a raczej jego brata powiedzial zebym to ja napisał posta bo czesciej niz on jestem na forum, i troszke lepiej sie znam na ogolnej mechanice
Najpierw troche danych technicznych:
Golf Mk3 z końcówki 97 roku silnik to AFN 110 km (jak kazdy kto jest w temacie wie) podkrecony jakimś chipem kumpel mowi ze ma wlasnie tyle co w temacie ale zadnej hamownii to autko narazie niewidzialo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
fakt idzie lepiej duzo niz w serii bo A6 2.5 TDI zaden przeciwnik to samo PASEK V6 TDI choc na dluzszym dystansie pasek wiecej pociągnie!
No ale do rzeczy chodzi o to czy Turbina ze 130 z Golfa albo cupry podejdzie bez wiekszego problemu czy ona cos da (sama wymiana) co mozna zrobić aby zwiekszyc moc (tak ja to wiem FMIC, wieksze wtryski, inny kolektor) tylko chodzi o to ze on jak wezmie to autko od brata niechcialby zeby wkladac FMIC bo nie podoba mu sie ze on tak wystaje na zewnatrz ze go tak widac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
moze wy mu to przetłumaczycie ze bez FMIC-a nie da rady dac mu dodatkowych konikow chyba ze chce miec mikrofalowke pod maska
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
wiec tak drodzy forumowicze piszcie co trzeba kombinować i jak z tym FMIC wiec
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dodam ze jest to wersja JOKER z Klimą na pokladzie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i najlepiej napiszcie w tym poscie gdzie w trojmiescie mozna dac autko i do kogo zeby bylo ono pewnie zrobione
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
POMOZCIE MI GO PRZEKONAC ZE TUNING SILNIKA TO NIE POLSRODKAMI
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo tanie to niejest i ze lepiej dac auto do kogos kumatego kto to robi na codzien i sie zna na tym
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdr