Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ciso1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:34
Lokalizacja: W-wa

?

Post autor: ciso1 » sob maja 30, 2009 21:27

Troszke to skomplikowane sie robi i koszty rosną do tego sprzeglo.... a co z wydechem - seryjny czy lepiej większy od razu?
A jak sie sprawuje 5 biegowa skrzynia w Audi Twojego brata przy takiej mocy? W Octavii zrobili swap na 6 biegową. Jak z lagiem?

[ Dodano: 30 Maj 2009 21:45 ]
jaro4444 pisze: Jest.
Teraz nastąpi mała reklama, ale trudno:
http://www.a4-klub.pl/smf...06594#msg906594
Piszą mi ze nie mam dostępu albo wątek nie istnieje....
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 21:37 przez ciso1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob maja 30, 2009 22:01

ciso1 pisze:A jak sie sprawuje 5 biegowa skrzynia w Audi Twojego brata przy takiej mocy? W Octavii zrobili swap na 6 biegową. Jak z lagiem?
Kolego wybacz ale rusz zad i poczytaj co jest napisane. Nie oczekuj, że wszystko dostaniesz na tacy bo dostałeś opis moda a nawet nie przeczytałeś. :beah:
Piszą mi ze nie mam dostępu albo wątek nie istnieje....
Zaloguj się. :grin:
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 22:03 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ciso1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:34
Lokalizacja: W-wa

?

Post autor: ciso1 » sob maja 30, 2009 22:26

Przeczytalem opis moda ale juz po poscie:) A Ty sie bracie nie denerwuj:)
Zalogowalem sie na forum i ...pupa

[ Dodano: 31 Maj 2009 10:41 ]
ok juz mam. Trzeba sie przedstawić zeby czytac p;osty. Dzięki za wyczerpujące info, BTW Rogal tez mi proponowal taka opcje z turbina od 170. A ten kolektor- jak jest z dostepnoscia? W BXE jest kolektor zintegrowany...z czym? Jesli cos pomieszalem to sorki ale budowa silników to z lekka nie moja branża:)
Ostatnio zmieniony ndz maja 31, 2009 10:41 przez ciso1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » ndz maja 31, 2009 17:25

ciso1 pisze:A ten kolektor- jak jest z dostepnoscia?
Kolego czy Ty czytasz co Ci się pisze? Kolektor dzielony kupisz bez problemu za 100 zł na Allegro. Zastępujesz więc seryjną sprężarkę zintegrowaną z kolektorem rozwiązaniem kolektor + turbina 170.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ciso1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:34
Lokalizacja: W-wa

?

Post autor: ciso1 » ndz maja 31, 2009 18:21

OK juz wszystko kukam. Poogladalem zdjecia turbo na allegro i juz wszystko jasne- bo tak z tekstu komus kto nigdy nie widzial rozebranego silnika na oczy nie jest łatwo sobie to wszystko wyobrazić: zrozumialem to tak: w BXE turbo jest zintegrowane z kolektorem. Kolektor od 130 pasuje do silnika BXE a do niego pasuje turbo od 170 i wtedy wszystko gra i buczy .....do 170- 182 KM (octavia) bez wymiany PD.
Troszke wyrozumiałości:)



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » ndz maja 31, 2009 19:02

ciso1 pisze:Kolektor od 130 pasuje do silnika BXE a do niego pasuje turbo od 170 i wtedy wszystko gra i buczy .....do 170- 182 KM (octavia) bez wymiany PD.
Dokładnie tak, ale nastaw się raczej na okolice 170-175 KM przy seryjnych pompkach.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ciso1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:34
Lokalizacja: W-wa

?

Post autor: ciso1 » ndz maja 31, 2009 23:10

A te zabawy z pompkami sa bezpieczne- nie kryje ze wolalbym jednak cos pod 200 km. Wykrecenie pompek jest trudne (drogie?) bo do Cowboya trzeba wyslac same pompki



Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » ndz cze 28, 2009 11:47

macie jakies nowe wieści co z tymi wtryskami u mnie? czy potrzeba będzie je wymieniać? miał już ktoś styczność z tą 110KM CR? czekam na jakieś wieści, bo chcemy go pomodzić, a nie wiemy jaką drogę obrac :P coś wymieniać, czy tylko program...


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 29, 2009 08:39

ciso1 pisze:A te zabawy z pompkami sa bezpieczne- nie kryje ze wolalbym jednak cos pod 200 km. Wykrecenie pompek jest trudne (drogie?) bo do Cowboya trzeba wyslac same pompki
tuning nie jest bezpieczny :) :helm:

a poważnie to bezpieczne... jeszcze kilka lat temu pisano na szacownych forach i to autorytrety ze naprawa wtrsyków 2 sprężynowych i ustawienie cisnien jest niemozliwe :)

a teraz juz ponad 100 aut jeździ na wtryskach 216/230 które przeszły przez moje ręce :)

najmocniejszy TDI PD jeździ na pompkach zrobionych w Nadarzynie :bigok:

zestaw naprawczy pompowtrysku produkcji BOSCH wygląda tak:

Obrazek

spy foto, gdzie sie dokonuje regulacja i sprawdzenie...jest tam pare patentow zrobionych, których nie widać... nie wiem czy jest gdzies w PL drugie takie coś :)

Obrazek

pod koniec lipca biore sie ostro za temat regenracji PDeków :)

niedlugo bedzie mozna tez robic Siemensy piezo i Pompki do silnikow 2.0 TDI 16V bo juz glowica czeka :)

Obrazek

wkrotce chyba splodze jakis temat gdzie zbiore wszystkie info w calosc ..
Trynity pisze:macie jakies nowe wieści co z tymi wtryskami u mnie? czy potrzeba będzie je wymieniać? miał już ktoś styczność z tą 110KM CR? czekam na jakieś wieści, bo chcemy go pomodzić, a nie wiemy jaką drogę obrac :P coś wymieniać, czy tylko program...
Trynity, ja myslę że u Ciebie i tak wczesniej ograniczeniem bedzie turbina...
moja rada - shamować auto zobaczyc jak trzyma serie a potem wgrać program - pewnie koło 140-150KM się pojawi i to juz powinno wystarczyć

powyżej pewnie podda się sprzęgło, trzeba zmieniać turbine i wtedy wyjdzie czy układ wtryskowy jest słabszy od wersji 140 CR
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 08:40 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » wt cze 30, 2009 10:20

też mi się tak wydawało... tylko mój małżonek się nie może zdecydować, jak to wszystko ogarnąć. :helm: najgorszy jest zupelny brak info na ten temat, czy ktoś juz robił 110 i jak wyszła.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 10:21 przez Trynity, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 30, 2009 10:38

Trynity pisze:najgorszy jest zupelny brak info na ten temat, czy ktoś juz robił 110 i jak wyszła
a co to zmieni ?

ja wywróżę że seria bedzie miała 114KM a po remapie bedzie 140KM :) :grin: :bigok:

ja bym uderzał do Mastersa



Renegate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 30, 2009 22:25
Lokalizacja: smok wawelski

Post autor: Renegate » wt cze 30, 2009 23:27

Ja zrobilem remapa w 140 CR, w serii wyszlo 149 hp oraz 354 nm, po modyfikacji wyszlo 188 i 421. Samochód bardzo plynnie rozwija moc nie ma problemów z trakcja do tego sprzego jest takie jak w CR 170 (podobno) wiec nie przewiduje probelmów. w kaciku zalaczylem link do wykresu z hamowni dla zainteresowanych.


zycie mnie zaskakuje - ludzie juz nie

Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » pn sty 18, 2010 15:21

jaro4444 pisze:cowboy napisał/a:
tak czy owak pewnie ta trubinka starczy jak w innych 110-kach do 140-150KM


W seryjnej 140 KM CR jest ta sama więc starcza na więcej i to pewnie gdzieś jak dawny ASZ okolice 160-170 KM.

Z tego co się orientuje to najprawdopodobniej 110 jest mechanicznie identyczna z wersją 140 KM CR tylko programem obcięta, ale mało jeszcze wiem o G VI bo nie rozebrałem żadnego jeszcze i nie pomodziłem :)
odświeżę temat, ponieważ Masters własnie napisał, że turbiny jednak różnią się od siebie, i caly misterny plan w *#cenzura#* :helm:. w sumie z czegoś musi być mniej tych kuni


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 18, 2010 22:16

cytowarka szwanukje

ja ttylko napisałem ze sie pewnie zrobi na 140-150KM seryjna 110tka - reszta to słowa jaro444

a turbina tam pewnie cos pokroju VNT15
Trynity pisze:caly misterny plan w *#cenzura#* :helm: . w sumie z czegoś musi być mniej tych kuni
a co myslałaś że zrobisz 180KM jak ze 140-stki ?

nie ma tak lekko :) ale 150KM to tez juz bedzie jakos jeździć



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości