Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy turbinie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy turbinie

Post autor: jaro4444 » sob mar 14, 2009 16:13

Dziś otrzymałem turbinę GT1749VA nr VW 03G 145 702 K w bardzo ładnym stanie. Chcę ją zamontowac do ojca Passata B4 AFN. I oto ciekawostka - wraz z turbiną otrzymałem oryginalną część 038 131 111 J - czyli oryginalną przejściówkę z szybkozłączki na wąż z opaską. Ma ona dodatkowo wbudowany wewnątrz najprawdopodobnie tłumik szmerów przepływu.
Nie wiem ile kosztuje ta część, ale przy SWAP-ie turbiny na mocniejszą odpada problem poszukiwania przejściówki. Na zdjęciach brakuje jeszcze uszczelki dwuwargowej bo była uszkodzona - muszę ją dokupić.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 16:42 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

wkuba84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:13
Lokalizacja: Nowa Sol

Post autor: wkuba84 » sob mar 14, 2009 18:56

mam w domu identyczną przejściówka - jak ja zdobyłem ? z ori czerwonego węża który rozciąłem na ,metalowych obejmach zaciskowych

A tu wydaje mi sie że ktoś zrobił podobnie i raczej będzie to nie dostępne jako osoby element

Pzdr



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob mar 14, 2009 19:40

http://moto.allegro.pl/item580650990_au ... rbiny.html

Widać, że oryginalnie jest na opaskę zaciskową więc może być wymienne.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » sob mar 21, 2009 22:31

Rzeczywiście po rozpiłowaniu oryginalnej opaski czerwonego węża ukazuje się właśnie ten łącznik, miałem założony właśnie taki kawałek czerwonego węża ale nie siedział on najlepiej i był lekko zagięty, dziś zrobiłem zamiankę na oryginalnego jaki był przy starej turbinie - trochę ciężko było go wcisnąć bo średnica znacznie większa ale wąż do ciepłej wody i wlazł :)

Obrazek

Sorki za jakość fotki ale tylko telefon miałem pod ręką.



przebor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 20:26
Lokalizacja: Warszawa

Oryginalna przejściówka z szybkozłączki na wąż przy turbinie

Post autor: przebor » śr mar 25, 2015 20:03

Czy w golfie ASV również można zastosować tę przejsciówkę przy montażu turba ASZ/ARL?

O ile wiem czarny oryginalny wąż z ASV wchodzący na wylot ze sprężarki ma średnicę 38mm. Średnica wylotu ze sprężarki ARL to około 54mm. Widać na zdjęciu, że przejściówka w miejscu gdzie wchodzi czerwony wąż (ten pofalowany fragment) jest tylko trochę węższa więc pewnie ma około 50mm. Jakim cudem więc naciągnąć 38mm wąź z ASV na 50mm końcówkę przejściówki? Ktoś może to sprawdzał?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości