Jakie koncówki wtrysków do AFNa 216 czy 230?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Jakie koncówki wtrysków do AFNa 216 czy 230?

Post autor: Pyton50 » pn wrz 21, 2009 22:43

Chcę kupić końcówki do AFNa i zastanawiam się jakie?Ori są 205 i teraz 216 czy coś polepszą osiagi? Czy lepiej kupić 230tki? Co sądzicie?


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jakie koncówki wtrysków do AFNa 216 czy 230?

Post autor: Haki » pn wrz 21, 2009 22:57

Pyton50 pisze:Chcę kupić końcówki do AFNa i zastanawiam się jakie?Ori są 205 i teraz 216 czy coś polepszą osiagi? Czy lepiej kupić 230tki? Co sądzicie?
Też mam taki dylemacik do swojego AGR-a... myślę ,że bardziej przyszłościowe jest kupno 230 + sofcik. Zawsze możesz po czasie turbawkę większą zakupić i lecieć dalej z mocą.
216 mają swoje ograniczenia.
Z 2 jednak strony nie wiem do jakich granic chcesz się zbliżyć i ile sosu przeznaczyć na tą zabawę. Myślę,że najlepiej jak wypowiedzą się fachowcy z forum :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » wt wrz 22, 2009 09:58

Kupujcie Pany 230, ja zrobiłem błąd i najpierw kupiłem 216, co prawda w dobrych pieniądzach kupiłem i sprzedałem ale ta zabawa wciąga więc polecam od razu 230 :)

Z moich obserwacji 216 starczają do 170-175KM na pompie 10-tce, na 11 jakieś 185. Zależy też czy Fratelli czy Bosch.
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 10:01 przez Passat944, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt wrz 22, 2009 10:03

do 230 trzeba 11 zapodać i mocne turbo
wtedy ICek jest konieczny


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt wrz 22, 2009 10:14

jeżeli chcesz w planach iść powyżej 170KM to od razu ładuj 230, spokojnie można jeździć na 230,10,i nawet seryjnej turbinie, jeżeli na 160KM się skończy to 216 spokojnie wystarczą



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » wt wrz 22, 2009 13:59

tylko trzeba pamietac o jednym im wieksze turbo i więcej koksu, to z dołu auto nie bedzie jechało i trze będzie kręcic wyżej , co za tym idzie spalanie tez sie zwiekszy , więc jesli auto do zabawy to wszystko fajnie tylko gorzej jak sie bardzo mocnym tdi jeździ na codzień to może byc bardziej uciażliwe,


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt wrz 22, 2009 15:03

CrocodileReggae pisze:do 230 trzeba 11 zapodać i mocne turbo
wtedy ICek jest konieczny
No i praktycznie potrzebna zaraz bedzie wymiana dwumasy na jednomas, docisk i tarcza z lozyskiem. jak nie przewidujemy w przyszlosci mega duzych przyrostow mocy i wkladania sporej ilosci sosu w auto to 216 sa idealne. Przy 230 i seyjnych gratach to duze prawdopodobienstwo ze bedzie batory za nami jak ktos przesadzi z programem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » wt wrz 22, 2009 18:19

do AGR nie ma co wkładać 230 ponieważ będzie dymił jak ciuchcia, posiadam u siebie 216 na standardowym turbo i puszcza już dymki, jak wtryski 230 to i turbo od ARL :grin:
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 18:22 przez pawel99, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » śr wrz 23, 2009 20:14

Jak nie macie zamiaru uderzać w moce powyżej 160/170KM to nie ma sensu wkładać 230ek, 216 w zupełności starczą :grin:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » czw wrz 24, 2009 07:54

Acha zapomniałem jeszcze dodać że turbo mam nowe od 130tki wrzucone.


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw wrz 24, 2009 12:58

kmink pisze:Jak nie macie zamiaru uderzać w moce powyżej 160/170KM to nie ma sensu wkładać 230ek, 216 w zupełności starczą :grin:
Mody poniżej 170KM to nie ma sensu się pchać w 230



johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » czw wrz 24, 2009 13:26

ja mam w ahf 230 i turbo asz, IC seria, pompa 10 i jest, auto puszcza lekki odkurz widoczny w zasadzie tylko w swiatlach innych samochodow, moc kolo 170 i moment kolo 360Nm, auto ciagnie mocno w zasadzie od 1600 obr/min, po zalozeniu dolotu od ARL idzie rowno do czerwonego pola, wiadomo ze IC by sie przydal ale spokojnie auto daje rade



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz wrz 27, 2009 21:36

Bierz 216 beda w sam raz. Do 170KM stykaja


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości