Strona 2 z 5

: sob sty 09, 2010 23:22
autor: tomec 1984
mysle ze autko powedruje do adama do warszawy :grin:

: ndz sty 10, 2010 14:20
autor: krzys-jeruzal
tomec 1984 pisze:mysle ze autko powedruje do adama do warszawy
I bradzo dobrze polecam Adama...

: ndz sty 10, 2010 19:44
autor: tomec 1984
dzieki wielu juz mi go polecało :grin:
tylko musze termin i cene ustalic :grin: i moze juz nie długo autko w wawie bedzie sie modziło :grin: :grin: :grin: :grin:

: ndz sty 10, 2010 23:44
autor: Adamm
tomec 1984, tak jak pisalem na PW zapraszam na GG :bigok:

: wt sty 12, 2010 16:49
autor: bvw08
2,5 v6 tdi to najgorszy silnik jaki można wybrać awaryjny, słabo się moduje a dodatkowo na stacji nie odczuwa sie że jest to diesel bo pali jak benzynka. z 1Z wycisniesz 150-160km w normalnej cenie każdy kolejny km będzie grubo kosztował. Najlepiej coś na pompkach poszukaj polecałbym ASZ bo będzie dobrą bazą dla dalszych modów.

: wt sty 12, 2010 19:42
autor: Cinek
1,9 bierz, jak najlepszy stan techniczny. praktycznie z każdego osprzęt jest to wywalenia i zastąpienia większym. troszke mocniejsze mechanicznie są 130 i 150, ale jak złapiesz dobry silnik po niewielkim przelocie to 200/400 zrobisz i z bazowej 90

: śr sty 13, 2010 14:18
autor: tomec 1984
po konsultacji a adamm-em bede modził ten silnik co mam :grin:

: śr sty 13, 2010 21:43
autor: TuneFORCE
Ja nie wiem dlaczego wszyscy narzekacie tak na te 2.5 V6 :jezor:
Kto z Was użytkował auto z tym motorem?
Nie jest to jednostka nadająca się do mega tuningu ale bez przesady, jak ludzie kupują ,,byle taniej'' maja fury z przelotem po pół mln km to potem się sypie jedno za drugim..
W Norwegii ten silnik jest mega popularny i tutaj nie padają jak muchy :chytry: z ta różnicą że tutaj 150tys na liczniku to rzeczywisty przebieg :hmm:

: śr sty 13, 2010 23:03
autor: krzys-jeruzal
TuneFORCE pisze:Ja nie wiem dlaczego wszyscy narzekacie tak na te 2.5 V6
Jedene były wadliwe a zła opinia pada na kazde z pod znaku 2.5 ...

: czw sty 14, 2010 19:29
autor: bvw08
może i tak ale jak dlamnie to silnik ogólnie by powiedziec porażka duża pojemność moc wcale taka duża nie jest a do tego ogromne spalanie jak na diesla duże koszty serwisowania

: czw sty 14, 2010 19:55
autor: tomec 1984
zabba88 pisze:bvw08, zgadzam sie z kolega:) Choc jezeli sie dba o ten silnik to nie jest wcale taka porazka, ale koszta eksploatacji w porownaniu do 1.9 i chocby 2.5R5 sa nieporownywalne:) A spalanie w miescie jak ASZ+Big T przy butowaniu. Wiec gdzie tu logika. Jedyne co mi sie podoba w v6 to dzwiek silnika:)
no mi tez sie podoba ten dzwiek :grin:

: pt sty 15, 2010 13:11
autor: paul86ck
są spore koszta eksploatacji ale jeżeli dba się o ten motor to będzie służył długo długo... znajomy ma taki motor tyle że w audi A4 ale to już jest ten motor 163KM, ma go od nowości i wymieniając wszystko tak jak serwis mówi to chodzi mu jak żyleta i się nie psuję... ja bym się rozejrzał na Twoim miejscu za tym motorem 180KM, przeważnie w audi A6 były... w obu tych silnikach poprawiono wady z silnika mającego 150KM...
a jak byś zmienił w mk3 motor na 2.5 V6 TDI to by był ciekawy i oryginalny pomysł:)
więc może nie rezygnuj tak szybko ze swoich początkowych założeń...