pompa VP z mk4 do mk3

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

pompa VP z mk4 do mk3

Post autor: morfeusz86r » czw sty 28, 2010 21:41

na wtyczkach są numery, jak podłącze wg tych numerów to będzie dobrze?



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sty 28, 2010 22:12

tak ja zrobiłem tak ze w we tyczke 8 pinową obkroiłem z plastków i weszła w tą 10pinową i jest ok a te 3 przewody co został połączyłem na wcinke...



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » pt sty 29, 2010 13:42

ja ostatnie trzy piny z tej 10 pin-owej zagiąłem co by nie przeszkadzały we włożeniu w nią okrojonej z obudowy 8 pin-owej, popatrz na wtyczki bo piny w nich są ponumerowane tak aby pin1 wchodził w pin1 itd., od 10 pin-owej odciąłem pozostałe 3 piny i zlutowałem patrząc na kolory z przewodami z drugiej wtyczki instalacji silnika jak to mam miejsce w 1Z/AFN i po temacie :)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 29, 2010 17:10

a jak ustawia sie koło pompy wtryskowej? w pompie jest miejsce na klin a w kółku już nie (kółko regulowane 3 śrubami z mk4)



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt sty 29, 2010 18:36

Ja kiedyś kupiłem pompe 11 i była bez kółka tylko wystawał stożek i zakładając oryginalne koło od pompy 1Z włożyłem z klinem , ustawianie konta wtrysku rozwiązałem ze w łożu pompy zrobiłem otwory w kształcie fasolki i regulował sie w ten sposób co w 1 zecie .
A teraz mam inna pompe i juz na kółku regulowanym na fasolkach w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz , ale u mnie nie odpalał na tych ustawieniach i metodą prób i błędów przestawiłem koło o 3 zęby nie pamiętam w którą stron a kata doregulowałem juz na fasolkach , w silnikach z np alh pompa jest bardziej chyba nachylona i niż w 1Z - AFN i dlatego mogło mi nie wychodzić dobrze po znakach...
a co do przewodów co w AFN 1Z tych 3 trzeba połączyć kolorami i jest OK



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 29, 2010 21:28

nie lubie metody prób i błędów.
yanosho, jak ty ustawiałeś koło pompy?



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » pt sty 29, 2010 21:36

morfeusz86r pisze:yanosho, jak ty ustawiałeś koło pompy?
dokładnie tak:
krzys-jeruzal pisze:w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz
i u mnie odpalił normalnie ale oczywiście z pomocną ilością plaka :grin: bo po wymianie pompy układ paliwowy jest suchy i kilka razy musi przewalić wałem aby się odpowietrzyć :)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt sty 29, 2010 23:26

a jak zalać pompe wtryskową ropą? odpowietrzenie reszty układu to nie jest problem, ale pompa leżała już troche a nie chce jej zniszczyć



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt sty 29, 2010 23:33

ja to biore weza na powrót i ciągne ustami tylko wtryski dokręc i pozakąłdaj wszystkie gumki ...



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 20:07

krzys-jeruzal pisze:w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz
ale jak założe kółko obróce np o 180* ściągne je i założe celując zrowu w dziure to stożek względem kółka jest przestawiony o 180*
dając pompe i kółko osobno mechanikowi skąd on będzie wiedział jak ustawić stożek względem kółka?
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 20:12 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz sty 31, 2010 23:21

morfeusz86r pisze:jak założe kółko obróce np o 180* ściągne je i założe celując zrowu w dziure to stożek względem kółka jest przestawiony o 180*
dając pompe i kółko osobno mechanikowi skąd on będzie wiedział jak ustawić stożek względem kółka?
Pompe wał rozrząd ustawiasz na znaki i musi grac to wszystko jak pompe przekręcisz o 180s na pewno nie zapali ..
bo jak bys chciał przekręcić o 180s to nie msz punktów odniesienia na wale....



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt lut 02, 2010 21:14

taką przejściówke zrobiłem sobie
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » śr lut 03, 2010 19:33

no graty całkiem halo Ci to wyszło :bajer:



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt lut 26, 2010 11:54

A nie można nastawnika przełożyć z poprzedniej pompy ? :chytry:
No i zaworka N-108.

Pozdr.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 20:01 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości