wskaznik temp oleju

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt mar 02, 2010 15:23

nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » wt mar 02, 2010 15:45

GMS pisze:nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni
Troszke przesada... 120stopni w dieslu. Przy 100 juz trzeba odpuszczac... :grin:



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt mar 02, 2010 15:48

no jemu tyle łapało ale to był max i wtedy odpuszczał



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » wt mar 02, 2010 16:42

Ja bym bał sie doprowadzic olej do takiej temperatury w dieslu.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt mar 02, 2010 18:30

a zobacz ty czy czasem czujnik nie jest w strumieniu zimnego powietrza chłodnicy z chłodnicy :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw mar 04, 2010 09:04

chodzi o to że jak czujnik masz za chłodnicą w miejscu nieosłoniętym, to im szybciej jedziesz tym szybciej go owiewa stosunkowo zimne powietrze przelatujące przez chłodnice i spada temperatura na wskaźniku.
co do spotkania nie ma problemu, jakiś minispot można zrobić :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw mar 04, 2010 11:48

Majiic pisze:
GMS pisze:nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni
Troszkę przesada... 120stopni w dieslu. Przy 100 już trzeba odpuszczać... :grin:
bez przesady... 120 miałem nie raz w 1z i w tedy fakt już odpuszczałem ale żeby taką temperaturę osiągnąć wcale starać się specjalnie nie musiałem, na codzień w lecie miałem od 90 do 100 przy w miarę "normalnej" jeździe...
Co do tematu wskazania w ogóle nie realne... Wydaje mi się że problemem może być umieszczenie czujnika lub jest spier....



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » czw mar 04, 2010 19:11

U mnie jak jade normalnie okolo 90° a jak depne to podskakuje do 100-110° jak ustabilizuje przedkosc spada 95-90°(na wtryskach 216, przed bylo normalnie).


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pt mar 26, 2010 00:50

może właśnie dlatego w silniakch gdzie montowali te chłodnice oleju był czujnik w podstawie miski ?? :chytry:



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt mar 26, 2010 09:01

Cinek pisze:chodzi o to że jak czujnik masz za chłodnicą w miejscu nieosłoniętym, to im szybciej jedziesz tym szybciej go owiewa stosunkowo zimne powietrze przelatujące przez chłodnice i spada temperatura na wskaźniku.
co do spotkania nie ma problemu, jakiś minispot można zrobić :bigok:
Zgadza się. Miałem tak samo. Powietrze wali przez chlodnice na czujnik.
W końcu wyciąłem sobie z rękawicy spawalniczej kawałek materiału (skóra) i owinąłem troszke czujnik żeby nie wiało po nim. I teraz wszystko mam okej.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt cze 18, 2010 20:24

Panowie potrzebna pomoc związana z tematem. Pilnie potrzebuje schemat podłączeniowi od wskaźnika temperatury oleju, niestety swój gdzieś przesiałem. Oczywiście chodzi o producenta Auto Gauge :)

wrzućcie coś do tematu bo jestem w D :(
THX



Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » ndz cze 20, 2010 19:13

Obrazek
proszę bardzo


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości