Strona 1 z 1

[mk4]

: ndz mar 28, 2010 20:51
autor: AdrianR32
witam prosze o opinie na temat taki....
mianowicie mialem probem z wpadaniem w tryb awaryjny(bad doladow.w .kolektorze.ssacym> ale juz wiem nie byla to przeplywka a grucha przy turbo....
tak wiec kolega poruszal nia i w koncu zblokowal specjalna zapinka tak ze caly czas jest otwarta....wiec pompuje maksa odrazu....i teraz ze 110jak miaem 145km 320nm tak teraz niewiem ile ale w poruwnaniu z poprzednim zapier....az milocagnie od 1800 az po 3500++ i tak na kazdym biegu...bardzo plynnie w poruwnaniu z ormlnym dzialaniem gruchy.....w awaryjny wpada tylko przy 190kmh ale nie v-maksuje.....mozliwe zeby takiej mocy dostal...czy to poprostu plynnosc tak oddaje wrazenie z jazdy....dodam ze sirocco 2.0 tdi 09r 170km 380nm....do 140 mam z tyludop w polowie ciagu na 4 biegu dogania i przegania...ale do 100 niema szans....jakie skutki takiego dzialania sa...kolega mam zestrojonego takiego samego golfa tdi ale arl mi turbo x5 doloty wzmacniane tłoki glowica powiekszone kanaly 3 cal wydech imic itd mam 250km i tez mam tak gruche zbokowana i juz 3 mies zapier..mu

: ndz mar 28, 2010 21:29
autor: glus
Z tego co wiem korba moze wyskoczyc, ale to twoje auto!

: pn mar 29, 2010 08:42
autor: AdrianR32
oki dzieki za opinie....ae przy normanej jezdzie tez take skutki tz tak do 120 czasme wdepniecie bo staram sie szybciej nie dawac...tyle ze te 120 mam po chwili:P.....a i jak by to byl td a nie tdi to co lepiej...hmmm

: pn mar 29, 2010 17:58
autor: glus
Nie chodzi jak jezdzisz,tylko ze przy wdepnieciu na malych obrotach korby moga nie wytrzymac (pogiac sie w najlepszym wypadku, a w najgorszym zrobic diurke w bloku silnika)spowodowane jest to max doladowaniem. nie wspomonam o sprzegle! :bigok:

: pn mar 29, 2010 21:27
autor: AdrianR32
oki dzieki za opinie...kolega ktory to robilpowiedzial ze ten blok wytrzyma taka sprezarke i nic nie pojdzie...co innego jak by byla taka co dmucha duzo wieksze cisnienia przy tej budowie silnika....tak czy siak po swietach kuie gruche a to sprawa 150zl gdzies o wyjmiemy turbo podepniemy i wystroimy...i nie bedzie tego probemu ze tak sie moze stac

[ Dodano: 04 Kwi 2010 00:14 ]
tys km rzejechane z ta sztanga gruszki otwarta...zapierdziela....pali z litr wiecej maks 2...... miezona 100 specjalnym stoperem<kolega cos tam wynalazl w necie>przy szybie v-costam sie nazywa...i gdyby nie minimalna dziura na 1 biegu toby bylo troszke lepiej.ale 7.89.8. 8.20 maks jest....alu stalowki z zimowkami przod z 2-3 mm bierznika wiec troche slizgaja sie...panowie w bmw lub innych 200km++ do 140km/h troche sa w szoku ze czasem jestem przed nimiajak wieksze moce o rowno albo lekko z tylu..potem odjazd...w koncu to tylko jakies 150+.320nm