Mk3 1.9TD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Mofeix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 04, 2010 22:59
Lokalizacja: Szczecin

Mk3 1.9TD

Post autor: Mofeix » pt cze 04, 2010 23:11

Posiadam Owego golfika.

Co można z nim zrobić by troszeczkę przybrał na mocy?

Opłaca się do takiego Diesla wstawiać stożek? Może przelot? Ale jak wtedy z misiakami?

Czekam na sugestie i opnie. Chciałbym jeszcze jakieś żarówki Ksenonowe itp. ale to chyba nie ten dział.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt cze 04, 2010 23:15

Mofeix pisze:Co można z nim zrobić by troszeczkę przybrał na mocy?
szukajka sie kłania, masa tematów o tym
Opłaca się do takiego Diesla wstawiać stożek? Może przelot? Ale jak wtedy z misiakami?
nie tędy droga, zacznij od pompy, turbo, wolny wydech itd, i szukajka :chytry:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Mofeix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 04, 2010 22:59
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mofeix » pt cze 04, 2010 23:25

męczę szukajke i ciągle TDI;]



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » pt cze 04, 2010 23:43

Mofeix pisze:męczę szukajke i ciągle TDI;]
Nie żartuj sobie ..... Na AAZ'cie mnóstwo ludzi zjadło zęby i tak samo mnóstwo ludzi zakładało tematy o modyfikacjach tej jednostki.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Mofeix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 04, 2010 22:59
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mofeix » pt cze 04, 2010 23:58

Poczytałem trochę. Nie wiem działem ze ten silnik zwie się AAZ Musze sprawdzić jaką mam turbinę. Nie wiem czy nie była kręcona bo na 2,5-3tys dosyć dobrze ją czuć chociaż rewelacji nie ma jak w TDI. Jak w ogolę się podkręca Turbinę?

Ile może wynieść pin do pompy i czy wymiana tego jest prosta. (tzn kilka kluczy śrubokręt i mam zrobione to na parkingu przed blokiem)



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » sob cze 05, 2010 14:20

-EGR-out
-KAT-out
-wstawić ICek
-zwiekszyć dawke paliwa
-zwiększyć cisnienie doładowania
-zmienić Boost-Pin

I sprawdz pompe ale z tego co pamiętam w MK3 wszystkie pompy były LDA
A jak masz ekopompe to bedziesz musiał ją zmienić
Przy tych modach może bedzie 100-105 km.

Zagadaj o Boost-Pin.

[ Dodano: Sob 05 Cze, 2010 ]
A tu zagadaj o dalsze modyfikacje. Mistrz od 1Z i AAZ.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » śr cze 09, 2010 09:53

Mofeix pisze:Nie wiem czy nie była kręcona bo na 2,5-3tys dosyć dobrze ją czuć chociaż rewelacji nie ma jak w TDI
to powiem Ci że w TDI też nie ma rewelacji.
moje poprzednie TD lepiej jeździło niż obecne TDI.



Mofeix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 04, 2010 22:59
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mofeix » wt cze 15, 2010 15:02

Czy możliwe ze Nie mam u siebie EGR? Mechanik powiedział ze w moim silniku tego nie ma



arwam

Post autor: arwam » wt cze 15, 2010 23:19

Mofeix pisze:Czy możliwe ze Nie mam u siebie EGR? Mechanik powiedział ze w moim silniku tego nie ma
tak nie każdy AAZ to miał



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości