Strona 1 z 2
					
				IC
				: czw cze 17, 2010 21:10
				autor: glus
				Witam.
Co powiecie o IC o wymiarach 1200x200x65mm .
Szykuje sie do FIMC i zmiany turbo z seryjnego na T3,co do miejsca nie ma problemu 

  i caly bedzie odsloniety.
 
			 
			
					
				
				: czw cze 17, 2010 21:48
				autor: wesol
				Nie z wielkosci rzecz wynika. Sa parametry IC mowiace jak ma wydolnosc i wcale nie muszą isc w parze z jego wielkoscia. Do tego im wiekszy tym wieksza turbodziura.
			 
			
					
				
				: czw cze 17, 2010 21:56
				autor: glus
				Przy dobrym wystrojeniu nie powinno byc zle i w okolicach 2200RPM T3 powinna pompowac jak trzeba
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 14:10
				autor: arwam
				wesol pisze:Do tego im wiekszy tym wieksza turbodziura.
 to teoretycznie u mnie na T3 i IC   z Vectry 2.2DTI  turbo może nie miało prawa wstać?
 a jakoś wstawało przy 1800rpm. przy podaży mierzonej w m³ napompować kilka dodatkowych litrów pojemności to jest jak splunąć.
 nie jest to odczuwalne w  normalnym użytkowaniu
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 11:41
				autor: glus
				Nadszedl czas na foto : 
 
BIG IC
 

a to lacznik z miejsca zaznaczonego na poprzednim zdjeciu
 

a teraz kwestia laczenia ow lacznika,mysle o zywicy.Jednak nie mam pewnosci ze sie nie odklei ,lub nie popeka.
W ostatecznosci zestosuje silikon olejo odporny+ opaska domowej roboty.
Jesli Macie doswiadczenia czekam na sugestie.
Dzieki!
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 12:10
				autor: arwam
				glus,   lepiej daj do spawania alu.
 wtedy jak spawacz dobry będziesz miał pewność że nie puści
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 12:19
				autor: glus
				Jak znam zycie bede sie bujal ze 3 tygodnie zanim ktos to zrobi dobrze.
Wiec szukam alternatywy.
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 13:32
				autor: arwam
				glus pisze:Jak znam zycie bede sie bujal ze 3 tygodnie zanim ktos to zrobi dobrze. 
 ale śmiem Twierdzić że warto zrobić raz a dobrze.
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 18:37
				autor: glus
				Jestem tego samego zdania(jednak w belgi robi sie na sztuke a potem poprawia) a jak na razie nie wybieram sie do kraju.
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 21:50
				autor: cowboy
				klejenie dwóch FMICów kiepskiej jakości to bardzo kiepski pomysł bo wyjścia kanałów bedą oodzielone od siebie, co spowoduje dodatkowe zawirowania i opory w przepływie
jest tyle intercolerów które mozna zastosować bez klejenia że ja nie widze żadnego sesnu, nawet jak to łączenie bedzie szczelne i trwałe
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 22:50
				autor: glus
				Skoro IC od iveco jest kiepskiej jakosci to nie moja wina, a kanaly sa zlaczone do tego potrzebny jest lacznik.
Wedlug mnie znawcy tematu nie powinni miec problemu z rozpoznaniem IC iveco 2.8!
A skoro pisze BIG  to jest DUZY i raczej wydajny.
Wiec pozostaje eksperymentowac !Spawarki do alu w firmie nie mamy!
Dzieki  
 
[ Dodano: 20 Cze 2010 17:15 ]
A wiec kolego 
arwam, otrzymujesz punkcik,posiadasz rozlegla wiedze i chetnie pomagasz.
Dzieki!
 
			 
			
					
				
				: ndz cze 20, 2010 19:29
				autor: arwam
				glus pisze:A wiec kolego arwam  (...),posiadasz rozlegla wiedze i chetnie pomagasz. 
 za miłe słowa Dzięki serdecznie 
  
glus pisze:A wiec kolego arwam, otrzymujesz punkcik,
 nie ma za co 
[ Dodano: 20 Cze 2010 19:33 ]
glus,  mam tylko pytanie jak go zamierzasz z przodu upchnąć?
 zmieści się pod zderzakiem?
 jeśli jest podobny gabarytowo do tego ze sprintera to jakoś sobie tego nie wyobrażam
 
			 
			
					
				
				: ndz cze 20, 2010 20:50
				autor: glus
				zajzyrzyj w profil auto wiekszych gabarytow!
			 
			
					
				
				: ndz cze 20, 2010 21:20
				autor: cowboy
				glus pisze:Skoro IC od iveco jest kiepskiej jakosci to nie moja wina, a kanaly sa zlaczone do tego potrzebny jest lacznik. 
jak mogą być kanały złączone by wytrzymywały 1,5 bara ? jaki spawacz pospawa to wewnątrz bez dostępu ?
podobają mi sie takie pomysły żeby kleić na zywice 2 intercoolery jak można kupić jeden duzy intercooler 
