Strona 1 z 2
					
				Combo modow od strzala ASV
				: pt cze 18, 2010 01:18
				autor: savkin
				Witka.
A wiec tak.
Mam troszke gotowki na zbyciu, wiec postanowilem uzbroic troszke mojego mk4 ASV
Oczywiscie poczytalem troszeczke w tej dziedzinie i nie ukrywam ze nie jestem orlem jesli chodzi o modernizacje silnikow.
Mam zamiar wymienic:
-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY (edycja postu) chetnie przyjme 0.232 tylko od czego podejda?
-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie?
-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki?
-strojenie, trzeba go tam jakos do toczyc
Co mi mozecie poradzic?
Wiem bylo tego duzo na forach, ale nic w kupie. Wszystko porozrzucane.
Pozdro i z gory dzieki za bezcenne info.
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 02:09
				autor: xander_88
				savkin pisze:-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY 
11 do 216 

 ? chyba przerost tresci nad forma troche 
savkin pisze:-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie? 
chyba oba 

 a od asz na pewno
savkin pisze:-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki? 
jak masz skrzynie 5-tke to nie pchaj sie w 2mas tylko laduj jednomas ( jest duuuzy temat na forum o tym , z tego co pamietam to chyba od G60 montuja albo od vr'a) znajdziesz napewno 
savkin pisze:Co mi mozecie poradzic? 
dolozyc do planow Big IC 

 bo pojedzie szybko ale tylko raz .. no moze 2 
 
Specjalista od VP nie jestem bo mam PD ale ... tak mi sie wydaje 

pozdro
 
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 06:53
				autor: wesol
				Zdaje sie ze comboloty a silnikiem ASV mialy w serii jednomas taki jak 1Z. tak jak te wczesne AGR tyle ze tu juz chyba pomysleli ze caddy to auto by zaladowac na peke towaru i ogień wiec dali JM. Trzeba to zweryfikowac bo nie daje reki uciac.
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 12:42
				autor: savkin
				Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 15:43
				autor: xander_88
				savkin pisze:Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?
Tu masz temat o którym wspominałem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a3d5f7734f
w jaka moc celujesz ?
 
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 23:00
				autor: savkin
				To zalezy. Ale chcialbym 180PS+ wiec sprzeglo na bank musze zmienic. IC od iveco siadzie. No i niech mnie ktos oswieci z tymi 232, skad je wziasc, od czego pasuja itd. itp.
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 23:07
				autor: Aadam
				
			 
			
					
				
				: pt cze 18, 2010 23:43
				autor: savkin
				Dzieki za linka Aadam napewno z tego skozystam. 
A wracajac do tematu sprzegla. Ladny opis 
http://forum.vwgolf.pl/vi...eb9a6a3d5f7734f ale to G60. Czyli VR6 mk3 podejdzie. Rozumiem wymieniam tarcze, lozysko i docisk z VR6. Zamach 1Z 028 105 269B z ABF-a lub 037 105 273B z G60.
To sprawa sprzegla zamknieta.
Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
Teraz pytanko ostateczne.
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 09:56
				autor: KonradzikIV
				Podsumowujac: 
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat. 
Wtryski 230 hybryda od Cowboya. 
Turbo z ASZ 
Sprzeglo j.w. 
IC z Iveco Daily
pompa 11 wtryski 230 i turbo ASZ ? słabo to widzę poszukaj turba od ARL albo czegoś większego GT22 jak się bawić to się bawić a nie inwestować w półśrodki. 
do tego wszystkiego przydałoby się uwolnić wydech i albo wyciąć kata albo zrobić przelot na 2 tłumikach. 
[ Dodano: 19 Cze 2010 09:57 ]
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
myślę że możesz ale bez pałowania tylko spokojna jazda wchodzi w grę. gdzie będziesz to robił / stroił ??
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 11:31
				autor: xander_88
				savkin pisze:Ale chcialbym 180PS+
savkin pisze:Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily 

 nie bardzo na tym to zrobisz . Ja bym to widzial tak :
-pompa 11
-wtryski 230
-turbo ARL
-sprzeglo to co chcesz
-IC (pogadaj z kims w temacie o IC zeby byl wielkosci / starczal do 200ps) wiem ze te z re5pectu sa takie
-Teraz tak jak Konradzik gada , przynajmniej wycięcie kata
a ja jeszcze dorzuciłbym od siebie:
-map sensor ARL
-chlodnica oleju ARL
-zaslepic/usunac EGR
-moglbys sie tez pobawic w dolot od ARL 
kiedys tez slyszalem ze po zmianie kompa na ARL wychodza lepsze wyniki na hamowni .. ale ile w tym prawdy 

 ... to juz nie wiem . Ogolnie jest jest duzo pierdółek po 2ps tu 4 ps tam 

 ale to chyba taka podstawa ... 
Kupa roboty przed Toba ... ja bym chyba dozbieral pare groszy i albo wsadzil tam ARL'a/ASZ'ta albo chociaz "doswapowal" do Twoich modow skrzynie 6b ... jakos nie ufam tym 5tkom 
 
pozdro
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 13:01
				autor: savkin
				Kata juz dawno nie mam. Teraz tak. Skoro moge dozucic mody po kolei i nie musze go stroic po kazdym (oczywiscie przy bardzo delikatnej nodze) to pozwole sobie stopniowo modernizowac. Bo z mojego 4,5tys zaskurniaka troszke tutaj rosnie cena.
Mysle ze na drugi rok o tej porze bedzie juz po wszystkim.
Jesli macie jeszcze jakies uwagi, prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana.
Pozdro i jeszcze raz dzieki za rady.
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 13:05
				autor: xander_88
				savkin pisze:stopniowo modernizowac.
savkin pisze:prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana. 
jak chcesz w ten sposob to zalolz  230, turbo, IC i jedz na program ... napewno bedzie sie milej jezdzic ... jak dokupisz reszte gratow i zamontujesz to zaplacisz za korekte a nie od nowa ( przynajmniej u niektórych ) ... Bo dalej nie napisales gdzie chcesz stroic ...
pozdro
 
			 
			
					
				
				: sob cze 19, 2010 22:32
				autor: savkin
				Mieszkam 15km od Katowic wiec pewnie DynoSoft albo Masters. Tylko te dwie opcje wchodza w rachube.
			 
			
					
				
				: ndz cze 20, 2010 00:19
				autor: KonradzikIV
				jeśli planujesz takie grube mody jak piszesz to zacząłbym od :
- IC trzeba zrobić tak czy siak bo przy większych temp na zewnątrz auto będzie muliło.
- 230 tki 
- turbo ARL 
i do tego wszystkiego soft tylko obawiam się że 4.5 koła to może być trochę mało na to wszystko. 
w okolicy masz Aliego podjedź pogadaj popytaj jak on to widzi - pogadasz o cenach itp itd zawsze to inaczej na żywo niż dywagacja przed kompem