Strona 1 z 1
					
				nawiew na pompe
				: pt lip 16, 2010 23:36
				autor: tomec 1984
				hej mam pytanko 
wiadomo ze jesli silnik tdi jest za goący (ostra jazda ) to nie bedzie miał takiego kopa ic zmieniłem na większy....  a teraz wysle nad pompą  i mam pytanko 
czy jesli zrobie jakis nawiew na pompe  czy to cos zmieni jesli pompa bedzie chłodzona 
 ( im szybciej bede jechał tym mocniej bedzie wiało na pompe 

 )
 
			 
			
					
				
				: pt lip 16, 2010 23:37
				autor: rob555
				zaloz chlodnice paliwa z pompowtryska...o wiele skuteczniejsze rozwiazanie
			 
			
					
				
				: pt lip 16, 2010 23:41
				autor: tomec 1984
				jak to wyglada???
 ropa powinna byc podawana ciepła czy zimna do komory spalania
			 
			
					
				
				: ndz lip 18, 2010 22:02
				autor: jaaano
				Teoretycznie paliwo ciepłe powietrze zimne,ale jesli chcesz wykorzystać te ozdobne chwyty powietrza to pociagnij rure z chwytu do filtra powietrza 

 
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 11:14
				autor: tomec 1984
				juz tak zrobiłem 

 teaz myslałem nad chłodzeniem pompy...................... ale nie wiem czy to jest takie ważnee
 
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 13:36
				autor: Bartek_R
				Wg mnie nie ma to sensu  bo powietrzem i tak jej nie schłodzisz musiał byś robić jakiś natrysk wody a to raczej mija się z celem, jeśli pompa jest dobra i na ciepłym pali od strzała to sobie poradzi, a jeśli trzeba kręcić parę obrotów to należało by ją zregenerować a nie bawić się w nadmuchy 
 
ale zrobisz jak zechcesz 

 
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:20
				autor: tomec 1984
				nie no pompa jest oki czy ciepły czy zimny to pali od strzała
 tak tylko myslałem ze podzczas jazdy był by nadmuch na pompe co by ja troszke oziebił:) ale widze ze nie ma sensu
 pozdro
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:28
				autor: evolution
				tomec 1984, zrob jak rob pisal, chlodnice na powrotnym wezu do filtra, wtedy bedzie najwieksza efektywnosc chlodnicy ( wyzsza roznica temperatur ladunku wieksza wymiana ciepla)
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:45
				autor: tomec 1984
				na powrotny??? dlaczego na powrotny???
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:49
				autor: evolution
				bo tam paliwo ma najwyzsza temperature i zasada dzialania chlodnicy wymusza w tym momencie oddanie wiekszego ciepla co skutkuje nizsza temperatura calego ukladu...
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:56
				autor: tomec 1984
				hym to moze 2wie dac na powrotny i ten którym zaciąg.......... 

 
			 
			
					
				
				: wt lip 20, 2010 12:51
				autor: evolution
				nie ma sensu