Strona 1 z 1
					
				Pompa z LDA
				: ndz lip 18, 2010 17:15
				autor: kahn91
				Kupiłem niedawno pompe z LDA do mojego EKO diesla i pomopuje on na max obrotach nie reaguje na gaz ani na odcinacz zapłonu, co może być? Czy jest możliwość przełożenia do starej pompy samego LDA? i jeżeli tak to czy dam rade zrobić to samemu?
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 13:44
				autor: Bartek_R
				Można przełożyć samą górę ale w pompie jeszcze trzeba usunąć taką "łapkę" bo inaczej będzie cięła dawkę i lda nie będzie do końca funkcjonować tak jak powinno.
jeśli masz troszkę pojęcia to sobie poradzisz 
a propo tej nowej pompy to sprawdź elektrozawór odcinający paliwo przykładając i odejmując mu napięcie powinno być słychać takie cyknięcie to znaczy że działa, 
i może jeszcze dźwignia gazu jest źle założona tego  może mieć cały czas wysokie obroty
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 20:05
				autor: kahn91
				elektrozawór sprawny bo ze starej pompy ale chyba przyczyną jego nie działanie było to ze za słabo był wkręcony i nie odcinał. Pompa Eko ma 8mm tłoczek tak to jakaś duża różnica w mocy bedzie od tej z 9mm? I ile by pompiarz skasował tak orientacyjnie za sprawdzenie pompy...
			 
			
					
				
				: pn lip 19, 2010 22:46
				autor: glus
				Za diagnoze i regeneracje swojej zaplacilem 600 zlociszow (10mm i bylo to w grudniu)
			 
			
					
				
				: wt lip 20, 2010 10:56
				autor: Bartek_R
				kahn91 pisze:Pompa Eko ma 8mm tłoczek tak to jakaś duża różnica w mocy bedzie od tej z 9mm?
jaka różnica w przeliczeniu na KM to nie wiem ale mi po wymianie pompy, gov-modzie, ruszeniu ciśnienia, i wydechu przelotowym udało mi się zejść z 15 do 10s-100km/h
 
			 
			
					
				
				: wt lip 20, 2010 12:14
				autor: Michał_1977
				kahn91 pisze:Czy jest możliwość przełożenia do starej pompy samego LDA?
Jest możliwość,ale nie opłaca się,bo ori eco pompa ma tłoczek 8mm,a ta z LDA 9mm,czyli tak jak pisał 
VireWolf88, .
Poza tym w tej 8mm są inne bebechy i nie będzie to hulało jak trzeba.
kahn91 pisze:pomopuje on na max obrotach nie reaguje na gaz ani na odcinacz zapłonu
VireWolf88 pisze:dźwignia gazu jest źle założona tego może mieć cały czas wysokie obroty
Też mi się tak wydaje 
