Strona 1 z 2

Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.

: czw lip 22, 2010 20:36
autor: Fucker
Witam

Mam kolegę co ma 1Z 4d HB, wszystkie ustawienia i diagnozy robię mu ja, wiem jaki jest jego stan itd. Doprowadziłem mu auto do bardzo dobrej serii.

Jego dawka przy sprincie to minimalnie poniżej 2.0mg reszta totalna seria. Jedynie kat i EGR wywalony. Stare ECU.


U mnie już spore modyfikacje.
Aktualnie:
- EGR i kat wywalony.
- dolot AWX
- pompa ALH dawka przy sprincie również poniżej 2.0mg
- doładowanie coś koło 0,95 - 1 bar
- wtryski ASV 220/300bar
- ecu 16bit
-kąt wtrysku 48-52
korekcje w normie, przepływka wyrabia.

I on jechał równo ze mną! Tyle kasy w marne ?

: czw lip 22, 2010 20:41
autor: Adamm
Fucker, jedyne co Ci moze w tym wypadku mocy dodac to wtryski jesli nie masz tego nijak wystrojonego.

pompa z alh duzo jako tako Ci nie da, jest po prostu bardziej wydajna pod soft
kolektor i egr out tylko poprawiaja dolot powietrza powodujac mniejsze straty przy wyzszch mocach

chyba ze masz wirusa to wtedy jakas lipa jest,

: czw lip 22, 2010 20:46
autor: Fucker
Adamm,

Zostało mi jeszcze tylko włożyć turbo AWX i IC. Wszystko już leży na półce.

Ale tak, czy siak powinienem go odstawić. Samo to że mam większe wtryski, mocniejszą pompę i podniesione ciśnienie.

A on ma totalną serię. Co mnie ogranicza ? Normalnie załamka, tyle włożonej pracy, a tu nic...

: czw lip 22, 2010 20:51
autor: spanky
trzeba to zestroic zanim to zacznie jakos jezdzic ... w takim stanie nie ma co porownywac ...
pokaz logi moze cos kuleje ...

: czw lip 22, 2010 21:06
autor: Adamm
Fucker, jak juz pisalem pompa CI nic niedaje jesli jej nie obciazysz programem, jedynie z czego moglbys miec przyrost poki co to wtryski

podjedz na hamownie i sprawdz ile wyjdzie

: pt lip 23, 2010 00:02
autor: PinkFloyd
Za mało koksu i program to ogranicza mimo że masz czym to podać, lepiej ogarnąć to programem, żeby zwierzyć też odpwiedno ciśnienie doładowania, jakbys zapodał 216 to byś miał różnice , ale zmiany powinny wiązac sie z korektą. Sam do ALH zapodałem wtryski od ASV i wyszło marne 103KM na serii , po korekcie 138KM :grin:

: pt lip 23, 2010 08:40
autor: cowboy
ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa

: pt lip 23, 2010 08:41
autor: evolution
Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... :helm: rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...

: pt lip 23, 2010 10:26
autor: luzur
Mój 1Z na wtryskach ASV pokazał 98 KM, czyli seria :hmm:

Pojechałem sprawdzić wtryski do jedynego słusznego fachowca i miały 180-190 na 270,
ale rozpylały pięknie. Po prze-regulowaniu wtrysków jeździ 300 razy lepiej.

Na zdrowych wtryskach i dobrej pompie powinieneś mieć ok 110 koni,
po sofcie ponad 130 (z ori turbiną) to tak teoretycznie tylko rozważając.

Pozdr.

: pt lip 23, 2010 10:51
autor: Drogojad
evolution pisze: rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :goof: :goof: :goof: ahahahah rozwalił mnie ten tekst swoją droga kolega ma racje

: pt lip 23, 2010 10:58
autor: PELE
evolution pisze:Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...

:mlotek: :mlotek: :mlotek:
mistrz, wujek cięte litery :D
zawirusować i będzie inaczej się zachowywało

: pt lip 23, 2010 14:19
autor: Fucker
Zrobię logi przy najbliższej okazji.
cowboy pisze:ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa
Pompa jest raczej dobra. Osobiście ją z Niemiec sprowadziłem i ma ok. 150tyś. nalatane.

Wtryski pochodzą z auta powypadkowego i mają 60 tyś. przebiegu. Byłem je sprawdzić i gwiżdżą na maszynie ładnie. A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
Zapadał bym 216, ale wiadomo jaki koszt tego. Myślę, że pamiętasz że mam 30zł rabatu u ciebie na kompl. 216.

evolution pisze:podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym
Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.

: pt lip 23, 2010 15:13
autor: cowboy
Fucker pisze:A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
to znaczy że wtryski sa w bardzo dobrej kondycji jesli równomiernie rozpylają wszystkimi dziurkami...
Fucker pisze:Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
no tak oszukałeć ECU, bo MAP sensor przekłamuje ale teraz dołóz opornik zeby paliwa podlać :) skoro bawisz sie w tuningi rezystorowe

moze być na przełączniku i wtedy sie pościgaj z kolegą jeszcze raz :)

: pt lip 23, 2010 16:16
autor: bradley
To nie zmienia faktu, ze na ORI programie z wymienionymi wtryskami powinien sie lepiej odpychac. Chociaz te 100KM miec.