Strona 1 z 2
Jestem załamany. Przy moich modach z serią jade na równo.
: czw lip 22, 2010 20:36
autor: Fucker
Witam
Mam kolegę co ma 1Z 4d HB, wszystkie ustawienia i diagnozy robię mu ja, wiem jaki jest jego stan itd. Doprowadziłem mu auto do bardzo dobrej serii.
Jego dawka przy sprincie to minimalnie poniżej 2.0mg reszta totalna seria. Jedynie kat i EGR wywalony. Stare ECU.
U mnie już spore modyfikacje.
Aktualnie:
- EGR i kat wywalony.
- dolot AWX
- pompa ALH dawka przy sprincie również poniżej 2.0mg
- doładowanie coś koło 0,95 - 1 bar
- wtryski ASV 220/300bar
- ecu 16bit
-kąt wtrysku 48-52
korekcje w normie, przepływka wyrabia.
I on jechał równo ze mną! Tyle kasy w marne ?
: czw lip 22, 2010 20:41
autor: Adamm
Fucker, jedyne co Ci moze w tym wypadku mocy dodac to wtryski jesli nie masz tego nijak wystrojonego.
pompa z alh duzo jako tako Ci nie da, jest po prostu bardziej wydajna pod soft
kolektor i egr out tylko poprawiaja dolot powietrza powodujac mniejsze straty przy wyzszch mocach
chyba ze masz wirusa to wtedy jakas lipa jest,
: czw lip 22, 2010 20:46
autor: Fucker
Adamm,
Zostało mi jeszcze tylko włożyć turbo AWX i IC. Wszystko już leży na półce.
Ale tak, czy siak powinienem go odstawić. Samo to że mam większe wtryski, mocniejszą pompę i podniesione ciśnienie.
A on ma totalną serię. Co mnie ogranicza ? Normalnie załamka, tyle włożonej pracy, a tu nic...
: czw lip 22, 2010 20:51
autor: spanky
trzeba to zestroic zanim to zacznie jakos jezdzic ... w takim stanie nie ma co porownywac ...
pokaz logi moze cos kuleje ...
: czw lip 22, 2010 21:06
autor: Adamm
Fucker, jak juz pisalem pompa CI nic niedaje jesli jej nie obciazysz programem, jedynie z czego moglbys miec przyrost poki co to wtryski
podjedz na hamownie i sprawdz ile wyjdzie
: pt lip 23, 2010 00:02
autor: PinkFloyd
Za mało koksu i program to ogranicza mimo że masz czym to podać, lepiej ogarnąć to programem, żeby zwierzyć też odpwiedno ciśnienie doładowania, jakbys zapodał 216 to byś miał różnice , ale zmiany powinny wiązac sie z korektą. Sam do ALH zapodałem wtryski od ASV i wyszło marne 103KM na serii , po korekcie 138KM

: pt lip 23, 2010 08:40
autor: cowboy
ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa
: pt lip 23, 2010 08:41
autor: evolution
Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft....

rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
: pt lip 23, 2010 10:26
autor: luzur
Mój 1Z na wtryskach ASV pokazał 98 KM, czyli seria
Pojechałem sprawdzić wtryski do jedynego słusznego fachowca i miały 180-190 na 270,
ale rozpylały pięknie. Po prze-regulowaniu wtrysków jeździ 300 razy lepiej.
Na zdrowych wtryskach i dobrej pompie powinieneś mieć ok 110 koni,
po sofcie ponad 130 (z ori turbiną) to tak teoretycznie tylko rozważając.
Pozdr.
: pt lip 23, 2010 10:51
autor: Drogojad
: pt lip 23, 2010 10:58
autor: PELE
evolution pisze:Fucker, piszesz ze podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym skoro wydaje sie ze masz seryjny soft.... rob wirusa i zacznie to jakos jezdzic... inaczej te graty pod maska to tylko zabawki ktore rowniedobrze by dzialaly lezac w bagazniku...
mistrz, wujek cięte litery

zawirusować i będzie inaczej się zachowywało
: pt lip 23, 2010 14:19
autor: Fucker
Zrobię logi przy najbliższej okazji.
cowboy pisze:ja stawiam ze wtryski z dupy, w drugiej kolejności pompa
Pompa jest raczej dobra. Osobiście ją z Niemiec sprowadziłem i ma ok. 150tyś. nalatane.
Wtryski pochodzą z auta powypadkowego i mają 60 tyś. przebiegu. Byłem je sprawdzić i gwiżdżą na maszynie ładnie. A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
Zapadał bym 216, ale wiadomo jaki koszt tego. Myślę, że pamiętasz że mam 30zł rabatu u ciebie na kompl. 216.
evolution pisze:podniosles cisnienie???? ja sie pytam czym
Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
: pt lip 23, 2010 15:13
autor: cowboy
Fucker pisze:A ciśnienie (to pierwsze), jest przy 207bar, a nie 220, więc myślę, że jest ok.
to znaczy że wtryski sa w bardzo dobrej kondycji jesli równomiernie rozpylają wszystkimi dziurkami...
Fucker pisze:Wywaliłem jeden opornik w ECU 16 bit, a w jego miejsce wszczepiłem bardziej odpowiedni, po tym zabiegu przestał poddymiać.Teraz przynajmniej mam ciśnienie jak AFN.
no tak oszukałeć ECU, bo MAP sensor przekłamuje ale teraz dołóz opornik zeby paliwa podlać

skoro bawisz sie w tuningi rezystorowe
moze być na przełączniku i wtedy sie pościgaj z kolegą jeszcze raz

: pt lip 23, 2010 16:16
autor: bradley
To nie zmienia faktu, ze na ORI programie z wymienionymi wtryskami powinien sie lepiej odpychac. Chociaz te 100KM miec.