Strona 1 z 2
warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 13:59
autor: wronek1
Tak sie zastanawiam czy w moim toledo warto wstawic opornik na przełączniku, bo 122konie juz czasem nie wystarczają .
Da to jakis sensowny efekt ??
Program mam bezdymny , tak wiec mysle ze mozna mu jeszcze troche podlac paliwka.
Co o tym sadzicie ? jaki przyrost mocy na rezystorze?
Nie chce tego czesto uzywac ,tak tylko zeby od czasu do czasu przytrzec komus nosa w jakiejść Hance

Re: warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 15:38
autor: mp1985
kup wtryski 216 jak chcesz wersje ekonomiczna to nie musisz robic korekty softu jesli teraz jest bezdymny zdejmiesz troche dawke paliwa i bedzie ok a moc po dolozeniu do Twojego auta 216 wróżąc z fusow bedzie gdzieś w zakresie 140-150 KM
216 mozesz kupic nowe hybrydy u usera cowboy z naszego forum lub szukaj używanych hybryd ja ostatnio kupilem uzywki 216 bosio za 700zł od kolegi z forum
warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 15:40
autor: wronek1
no wlasnie nie chce wtryskow zmieniac , bo postanowilem ze do tego auta juz dokladal nie bede $$$
bardziej zalezy mi na info czy opornik cos da i czy warto go zalozyc ma te kilka "strzałow"
warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 15:42
autor: glus
Popieram!
warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 16:12
autor: wronek1
ale co popierasz? odpowie ktos konretnie na moje pytanie

warto dac jeszcze opornik ??
: sob sie 07, 2010 17:38
autor: glus
Wtryski, ale pisalem to w tym samym czasie ci Ty ze niechcesz dokladac do tego auta.
warto dac jeszcze opornik ??
: ndz sie 08, 2010 15:32
autor: cowboy
jesli masz program na 122KM w 1Z, to jak dołożysz opornik to bedziesz łapał notlaufy ... nie dokładaj juz żadnego rezystora !!
w ogóle pomysł do bani..
jesli jest jeszcze zapas (w co bardzo wątpie) to jedź na korekte softu, moze jeszzce z 5KM wyciągniesz..
warto dac jeszcze opornik ??
: ndz sie 08, 2010 19:54
autor: casylimi
cowboy o co Ci chodzi w pierwszej linijce?
Ja próbowałem włączyć opornik świeżo po sofcie chociaż Miras kategorycznie zabronił i efekt był taki, że od razu przy butowaniu coś mocno je...ło w silniku i momentalne zgasł. Trochę się przestraszyłem ale opornika nie wywaliłem na stałe, dopiero po jakimś czasie znowu zachciało mi się nagłego przyrostu mocy i efekt był ten sam, wtedy opornikowi powiedziałem HASTA LA VISTA BABE. Nie wiem co tak naprawdę działo się w silniku w tym momencie ale dobrze że mi go nie roz...ebało. Tyle
warto dac jeszcze opornik ??
: ndz sie 08, 2010 20:04
autor: cowboy
casylimi pisze:cowboy o co Ci chodzi w pierwszej linijce?
heh składnia mi sie pomieszała ale wiadomo o co chodzi = jak auto po remapie, to dokładanie rezystorków to głupota
warto dac jeszcze opornik ??
: ndz sie 08, 2010 22:01
autor: bradley
Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej. Opornik mialby sens jakbys jeszcze dal opornik na kompie. Zalezy ile masz teraz dowalone koksu i powietrza na programie.
warto dac jeszcze opornik ??
: ndz sie 08, 2010 23:15
autor: arturkw
bradley pisze:Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej. Opornik mialby sens jakbys jeszcze dal opornik na kompie. Zalezy ile masz teraz dowalone koksu i powietrza na programie.
a blad to ma wiekszy sens poniewaz jak kupujesz 216 to zazwyczaj w 90% przypadków sa one od cowboya i maja cisnienia 220\300 wyregulowane i sa na nowych końcówkach a kupujesz 205 to nigdy nie wiesz ile maja bo juz nalatane km jest.
warto dac jeszcze opornik ??
: pn sie 09, 2010 00:54
autor: Byku21
A ja powiem tak,moj Afn mial po virusie 135KM/300Nm lajtowo zrobione,a od czasu do czasu uruchamialem potencjometr,ktorym regulowalem dokladniej niz rezystorami opornosc i na hamownii z uruchomionym wyszlo 145KM/330Nm,ale chmura dymu za mna byla,lecz efekt byl odczuwalny.
warto dac jeszcze opornik ??
: pn sie 09, 2010 08:56
autor: cowboy
bradley pisze:Zmiana na 216tki jak ma 205tki to glupota. Dojdzie moze z 5KM wiecej.
ja mam zupełnie inne doświadczenia, u mnie wymiana na 216 bez dotykania softu dała +20KM
wiele innych osób tez pewnie z głupoty zmienia

ja najlepsze wyniki 1Z+216+remap jakie pamietam to cos koło 133-135KM ale nie konie są ważne ale przebieg momentu...
szkoda ze autor nie napisał że ma 205tki na pokładzie, stąd byłem zdziwony że sie 1Z lajtowo zrobił na 112KM

warto dac jeszcze opornik ??
: pn sie 09, 2010 09:11
autor: wronek1
no nie napisalem ze mam wtryski od afn'a , sorrki .
Mysle ze nie bede jednak nic dokladal . wczesniej kupie mocniejszego TDI'ka niz wloze w te auto ponad 1tys na wtryski.