Strona 1 z 1
					
				AAZ i jego mody
				: śr sie 11, 2010 20:37
				autor: Kanclerz
				wiem że na naszym kochanym forum wiele sie na temat tego silnika i jego modyfikacjach pisało,ale chce zrobić następującą konfigurację:
turbo z AHF garrett
kolektor wydechowy i dolotowy z AHF
FMIC z mondeo 2.2 2.5 TDCI
BoostPin
Usunięcie EGR
W późniejszych modach zmiana wtrysków
Pompy w/c
Usunięcie gruszki
zblokowanie łopatek poprzez ustawienie manualne....
Proszę o nie usuwanie tematu przez moda a może się coś więcej do modzi,lub ktoś jeszcze coś nowego mi podpowie
			 
			
					
				AAZ i jego mody
				: czw sie 12, 2010 19:37
				autor: arwam
				Kanclerz, 
 mody codo turbiny są poronione bo zablokowani ich w stałj pozycji spowoduje że z dołu będzie lag  a mocniejsze naciśnięcie gazu zwłaszcza na wysokim biegu natychmiast zabije turbo. jeśli chcesz VNT w TD to polecam sterowanie ala Ventil.
 albo sposób Apsika.
 ja narazie zrobiłem krok wstecz i mam turbo na WG i sobie chwalę.
 najprostszy sposó to sterowanie normalną ciśnieniową gruszką ale raczej bym polecał ustawić  tak aby nie pomowała więcej jak 0.2bara na luzie przy 2500rpm.
i polecam do tego auta dłuższa skrzynię 02A np ASD.
 jeśli chcesz żeby auto miało moc u góry to zakładaj duże WG.
 jeśli  chcesz większy moment obrotowy u dołu to małe WG lub suszarki VNT ze 110KM silników.
  pomoę możesz przy VN?T zostawić seryjną jeśli nie masz duszy sprintera a zależy Ci na sprwnym poruszaniu się.
 jeśli chcesz coś mocniejszego to polecam 11mm z trasita..
  IC poszukaj jakiegoś większego chociażby od Saaba 2.3T lub od Sprinter'a
			 
			
					
				AAZ i jego mody
				: sob sie 14, 2010 17:05
				autor: Kanclerz
				to czyli IC z mondeo za małe jest????
			 
			
					
				AAZ i jego mody
				: sob sie 14, 2010 17:51
				autor: arwam
				Kanclerz pisze:to czyli IC z mondeo za małe jest???? 
 tak.