Strona 1 z 1

turbo arl vs 18/20

: czw lut 17, 2011 16:43
autor: volium1990
Witam co powiecie o tej turbinie i sprzedawcy arl po regeneracji: czy lepiej zeby karambol zrobil hybryde 18/20
http://moto.allegro.pl/turbina-turbo-1- ... 71551.html" onclick="window.open(this.href);return false;

arl-1000zł
18/20 - 1400zł

turbo arl vs 18/20

: czw lut 17, 2011 17:31
autor: arturkw
nie ma juz części garett do regeneracji turbin wiec sprzedający cos chyba kłamie.

turbo arl vs 18/20

: ndz lut 20, 2011 22:56
autor: arwam
lepiej poszukaj albo ori turbood ARL lub załóż jakąś większą turbinę a nie raczej hybrydy.
mam od znajomego info na temat tego jak się zachowuje auto po zmianie turbiny z hybrydy GT18/22 na turbo GTB2260VK są tylko same pozytywy po za montażem i gabarytami które troszkę trudności nastręczają przy montażu

Re: turbo arl vs 18/20

: ndz lut 20, 2011 23:15
autor: Michnik
W/g mnie to jest turbina od ASZ 130KM .Od ARL 150KM jest GT1749VB a nie VA...Też mi kiedyś taką chcieli wcisnąć jako tą od 150KM hehe

turbo arl vs 18/20

: pn lut 21, 2011 11:58
autor: PELE
To nie jest turbo dedykowane do ARL. Do ARL powinno mieć oznaczenie na obudowie GT1749VB. Oznaczenie na turbinie jest GT1749VA czyli 130 km. Daj sobie spokój i szukaj albo ori ARL używki albo czegoś większego np GT 22 tak jak pisze arwam,

turbo arl vs 18/20

: śr lut 23, 2011 15:30
autor: volium1990
z tego co sie rozglądałem to wogole ciężko znaleźć turbo GTB2260VK.
i mam pytanie czy GTB2260VK p&p podchodzi pod alh??

turbo arl vs 18/20

: śr lut 23, 2011 17:01
autor: TuneFORCE
Gdybyś jeszcze napisał jaki masz silnik i co byś chciał uzyskać to było by łatwiej coś doradzić :hmm:

Nowe turbo od ARLa to wydatek ok 2700zł...jeśli mierzysz w więcej jak 180/190KM to pakuj gt22 i tyle...

turbo arl vs 18/20

: śr lut 23, 2011 17:52
autor: arwam
volium1990 pisze:z tego co sie rozglądałem to wogole ciężko znaleźć turbo GTB2260VK.
Audi 3.0TDI

Re: turbo arl vs 18/20

: czw lut 24, 2011 12:52
autor: TuneFORCE
arwam pisze:
volium1990 pisze:z tego co sie rozglądałem to wogole ciężko znaleźć turbo GTB2260VK.
Audi 3.0TDI

tylko po co mu taka wielka dmuchawa?
no chyba że to auto nie do jazdy na co dzień...

turbo arl vs 18/20

: czw lut 24, 2011 19:49
autor: arwam
TuneFORCE, przecież nie ma problemu z tym że turbo nie wstaje.
zapytaj mrozoo on ma tylko model mniejszą gtb1756VK i sobie chwali.
inny kolega też niedawno zakładał gtb2260vk i też nie narzeka, że mu późno wstaje.

turbo arl vs 18/20

: pt lut 25, 2011 10:29
autor: volium1990
alh 216 g60 fmic

turbo arl vs 18/20

: wt mar 01, 2011 10:20
autor: Magic-Cookie
kumpel ostatnio kupił hybrydę od Karambola 18/20 i jest mega zadowolony :) fakt że turbina wcześniej sprawdzona bo jeździła w passacie i było wsio ok..

wystrojony ASV na 202/420.. dmuchawa wstaje nic nie gorzej od ARL'owej ma 400Nm przy 2t obr :) także jak bym znalazł sprawdzoną która jeździła i była wystrojona to bym się nie zastanawiał nawet :)

turbo arl vs 18/20

: wt mar 01, 2011 11:23
autor: arwam
Magic-Cookie, ja tam wolę moment trochę wyżej. łatwiej nad autem panować i nie zrywa tak tracji zamiast jechać to raz a dwa że to jest zdrowsze dla ukłądu przeniesienia napędu.

turbo arl vs 18/20

: wt mar 01, 2011 11:38
autor: Magic-Cookie
arwam pisze:Magic-Cookie, ja tam wolę moment trochę wyżej. łatwiej nad autem panować i nie zrywa tak tracji zamiast jechać to raz a dwa że to jest zdrowsze dla ukłądu przeniesienia napędu.
masz rację i u mnie w mk4 pewnie będzie jak mówisz.. przykład który podałem miał na celu pokazać jak potrafi wstawać hybryda a tyczył się on prawie 150kg lżejsza Ibiza 6k2 która ma mniej problemu ze znalezieniem trakcji niż mk4 :) mniejsza o to..

trzeba brać pod uwagę że hybryda będzie o połowę tańsza od nowej/regenerowanej ARL, na obie dostaniemy gwarancję więc w razie by coś nie chodziło jak trzeba można oddać/zamienić.. decyzja należy do volium1990 :)