Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
boneksl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: sob sty 26, 2008 18:18
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: boneksl » śr kwie 06, 2011 12:05

Jaka dawka koledzy? nie mogę znaleźć żadnych informacji na forum.
Poprzednio auto było automat i dawka ustawiona 7.2mg ,teraz przestawiła się na 3.4 i auto przy ostrym bucie utrudnia jazdę tym za mną :bigok:

Możliwe ,że ze względu na zbyt dużą dawkę telepie silnikiem przy ruszaniu?
Dodam ,że zimny ciężko pali .



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Skulek » śr kwie 06, 2011 13:33

boneksl, Jak zimny ciężko pali to proponuję ustawić kąt wtrysku :)

Ja mam przy 185KM ustawione mam 6,8mg/skok na 11 i 230... 3,4 to za dużoooo EGT pewnie masakra ... Chipsa masz ?


...

Awatar użytkownika
Marcin_ko7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:09
Lokalizacja: DSR

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Marcin_ko7 » śr kwie 06, 2011 14:34

a ile powinno byc w moim golfie ? (afn pompa 10 wtryski 216 )
bo rozumiem ze podajecie wartosc na biegu jałowym w grupie 15... mam tam chyba 3,8


Był :( VOLF
Jest :) BOLF

Awatar użytkownika
boneksl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: sob sty 26, 2008 18:18
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: boneksl » śr kwie 06, 2011 14:56

Auto toczy się na seryjnej mapie póki co ,a kąt wtrysku oscyluje w granicy 65 (według vag scope perfekcyjnie).w



Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: pawel99 » śr kwie 06, 2011 15:28

W swoim AGR na 216 miałem ustawione 6,4 i przy mocnym bucie lekki był dymek



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Skulek » śr kwie 06, 2011 15:30

Marcin_ko7, Niby pomiędzy 3 a 9 jest odpowiednio ... Chipsa masz ? Tak 5-6 powinno byś optymalnie, bez masakrycznej zasłony dymnej :hmm:

boneksl, Seryjna mapa + pompa 11mm czyżby tu był problem ? Niech wypowiedzą się mądrzejsi .. :helm:


...

Awatar użytkownika
Marcin_ko7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:09
Lokalizacja: DSR

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Marcin_ko7 » śr kwie 06, 2011 16:59

mam chipsa na 160km/330nm.


Był :( VOLF
Jest :) BOLF

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: Skulek » śr kwie 06, 2011 17:23

Marcin_ko7, no to jak tuner tyle ustawił to tak ma być ;]


...

radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: radeks1985 » sob lip 14, 2012 11:51

witam kolegów mam problem gdyż po zmianie na tłokorozdzielacz 11mm pojawił mi sie taki problem ze powyżej 160km/h auto przestaje przyspieszać i takie jakby szarpniecie jest i nie bardzo chce iśc, Posiadam chipa i wtryski 0.216tki przed pompa miałem 155km i 344 momentu ale po zmiane na 11 jest dużo lepiej lepiej ciągnie tylko ta blokada i nie wiem o co chodzi błędów na wagu nie ma dawka ustawiona na 5,4-5,6 mg na ciepłym, był jeszcze jeden mankament dzisiaj podpiołem pod waga i na output test na silniku nie chciało auto zgasnąc tylko falowało na obrotach ale za drugim i trzecim razem już gasł. jest takie coś jeszcze ale to na starych wtryskach i pompie też było tylko mniej odczuwalne auto na biegu jałowym czasem lekko podszarpuje na postoju lub przy dojechaniu do świateł i przestaje jak sie leeko gazu doda i nie wiem co to może być teraz po zmianie pompy jest to coraz częstsze. prosze kolegów o pomoc. aha auto to audi a3 1.9tdi AHF kod silnika. pzdr



fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: fusse » sob lip 14, 2012 16:07

to podszarpywanie moze wskazywać na problem z nastawnikiem pompy.



radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: radeks1985 » sob lip 14, 2012 21:29

nastawnik był czyszczony ale mam zapasowy i zamienie go na parę dni i zobaczymy czy to może być to. Ale myślę że może to być za duża dawka paliwa.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: tomek08 » ndz lip 22, 2012 00:44

Witam, radeks1985, rozwiązałeś problem ze znikającą mocą i podszarpywaniem?
Pozdrawiam.


Tomek

radeks1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: radeks1985 » sob lip 28, 2012 12:05

witaj sory że tak późno odp. zmieniłem juz drugi nastawnik i dalej to samo kombinowałem z dawką i nić zmieniłem filtr paliwa i zaworek też nic. ustawiłem obroty vagiem na biegu jałowym na 945 i był spokuj parę dni ale teraz występuje to na zimnym silniku i juz rzadziej ale nadal występuje. Tez masz ten problem?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Ustawienie dawki paliwa alh 216 11mm

Post autor: spawacz » sob lip 28, 2012 17:52

Podszarpywanie to bedzie wina wtryskiwacza sterujacego, koncowki ktora sie zapieka lub cewki , i nie stawial bym tu na nastawnik, bo zepsuc indukcyjny nastawnik to trza sie postarac albo jezdzic na gownie lub dales jakas astronomicza dawke... . Dla swojego spokoju zrob adaptacje na 00 glowna i ustaw dawke na 8-9ms w tej granicy, u mnie np. przy ok 5 juz sie dzwnie zachowywal i podsarpnal czasem, teraz mam 7.2 i jest miodzio.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości